Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

+11
SuperGrover
Lotus
VeryCherry
Guus
loura
Pannetoet
Mida4you
girli
Zora
Annoek
Jeanette
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:18

Ik ben verliefd op Frank van Tele2 Very Happy vooral die laatste reclame...
"Stop crying! You're a grown woman! ... We'll record it! Wink "

En dan vooral "Goodbye Sweetie, I'll see you next week!" En dan zwaait-ie er bij met z'n hoefje!

Edit; I love him!!

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Frank-sheep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Jeanette zo 13 feb 2011 - 13:21

Hmm, vind dat beest echt niet grappig. scratch

Ik vind Pietertje leuk! Very Happy



En die van Centraal Beheer Achmea;

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:26

Sorry, maar dan toch de reclames van Ziggo. En dan vooral de Giraffe met de stijve nek.



En deze.... :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:29

Haha, Trisha, je avatar! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:32

ABE schreef:Sorry, maar dan toch de reclames van Ziggo. En dan vooral de Giraffe met de stijve nek.



En deze.... :P


Ik denk altijd aan deze man, als ik eigenlijk graag seks wil, maar de situatie niet toe laat, dat ik geil ben. Want een kerel die 'JAKKIE BAH' zegt, is voor mij gewoon dé turnoff....

Gewoon. Even een Trisha-Weetje tussendoor laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 13:37

Trisha schreef:Ik denk altijd aan deze man, als ik eigenlijk graag seks wil, maar de situatie niet toe laat, dat ik geil ben. Want een kerel die 'JAKKIE BAH' zegt, is voor mij gewoon dé turnoff....

Gewoon. Even een Trisha-Weetje tussendoor laughcry

Whahaha! Very Happy

Moeders en ik gebruiken hem via email. Echt zo dom. Ergens uit het niets roept zij:"Jakkiebah", waarop ik zeg:"Ik proef kurk" etc... Dan ben ik mijn frustratie op het werk zo vergeten! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Annoek zo 13 feb 2011 - 18:36

Ik vind die reclame van ; niet elk oud vrouwtje is even betrouwbaar leuk en die van Bram Moscovitz die tegen die tractor aan rijdt..

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Zora zo 13 feb 2011 - 19:24

Ik vind alles van Centraal Beheer Achmea (Even Apeldoorn bellen) cool, en de reclames van LOI zijn sowieso allemaal geniaal Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 20:27

Ik vind Pietertje ook leuk en de DE reclame van Doutzen met haar "oma" Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  girli zo 13 feb 2011 - 20:30

Calve vind ik leuk!! En die van dat cement/beton whatever storten hahaha!

Ik heb ook ergens een autoreclame gezien met een kindje als darth vader, die is ook cool!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Mida4you zo 13 feb 2011 - 20:44

Ik blijf de reclames van de AH erg leuk vinden!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Pannetoet zo 13 feb 2011 - 21:32

Even Apeldoorn Bellen smile Echt geweldig!
Ojaaa Pietertje is ook leuk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:44

VW met die twee jongetjes op de stoep en 'niet ieder oud vrouwtje is betrouwbaar' ...

Die van Pearle, dat die vuilnisman een groen autootje oppakt ipv een glasbak..

Doutzen en haar DE oma..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:55

Ik vind de reclames van de plus ook leuk Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 21:56

Darcy schreef:Ik vind de reclames van de plus ook leuk Embarassed
Die met die troetels vind ik ook wel leuk, die onderlip van dat meisje, zo schattig. Maar die van de Hollandse prijsweken vond ik maar vervelend.

Ik heb momenteel eigenlijk geen leuke reclames. Ja, die van het WNF vind ik wel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:00

Haha ja die met de troetels, ik vind Esmee zo grappig als ze zo kwaad kijkt naar die jongen.

Oh en ik vind de reclame dat de vrouw de hele dag naar vakanties zit te kijken en haar man dan 's avonds zegt TOSCANE??? ook wel grappig, maar meer omdat dat nogal herkenbaar is Very Happy Ik roep altijd tegen mijn vriend: dat ben jij!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:00

Annoek schreef:Ik vind die reclame van ; niet elk oud vrouwtje is even betrouwbaar leuk en die van Bram Moscovitz die tegen die tractor aan rijdt..

Ja die allebei!

M'n moeder en ik hebben gisteren een hele zoektocht gedaan naar dat nummer achter die LOI reclame van Moskowitz, want ze vond het zo'n lekker nummer. James Brown achtig, maar hij was het niet. Dus ik op de ene iPhone het youtube filmpje aan zetten, op de andere iPhone Shazammen... Maar er kwam maar niks uit! Uiteindelijk via google gevonden dat het nummer Candles on the Cake heet, en dat de artist unknown is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:02

Jaa die met dat oude vrouwtje! Very Happy die vond ik echt geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:02

Ik vind dat kleine meisje zo schattig in die Plus reclame inderdaad. Maar verder vind ik ze niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:03

Oh ooooof die reclame van een reisbedrijf (weet even niet meer welke) waar die vader op alles wil besparen en dat kind geen strandbal krijgt en zo, en dan later in de bus blijkt alles complementary. Dat is ook mijn vriend Very Happy (later :P hahaha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:08

Hahahaha nou gezellig, Darcy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:08

Hahaha verder is ie heel leuk hoor Very Happy I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  loura zo 13 feb 2011 - 22:28

Geen idee want ik kijk nooit reclames!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:28

Darcy schreef:Hahaha verder is ie heel leuk hoor Very Happy I love you

Haha weet ik schat! smile nou ja, weet niet, maar uit jouw verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:30

Hugo Boss, gewoon omdat Orlando Bloom zo'n lekker hapje is I love you (want veel doet ie niet in die reclame)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie dan LEUKE reclames? Empty Re: Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum