Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? Empty Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

Bericht  Sanne_86 za 2 jun 2012 - 6:14

Misschien kunnen jullie me helpen?Wink

Ik heb een hele bups kleren die ik in de gevraagd/gezocht pijler wil plaatsen, maar ik krijg het maar niet voor mekaar. :-S Als ik het via die url link doe (afbeelding toevoegen icoontje) dan zie ik een kruisje linksbovenaan. Ook plaatst hij de foto iedere keer linksbovenaan, terwijl ik het juist onder mijn tekst wil hebben! Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Dus stukje tekst, foto, weer stukje tekst, weer een foto etc. Het zal vast allemaal ergens duidelijk te vinden zijn, maar ik ben echt een computerleek op dat gebiedIk krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? 394967

Alvast bedankt!
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? Empty Re: Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

Bericht  Monte za 2 jun 2012 - 6:21

Het makkelijkste is ze uploaden via photobucket en dan de IMG code kopiëren en plakken. Dat gaat bij mij altijd goed en ik kan dan ook bepalen of ik er tekst tussen wil en waar.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? Empty Re: Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

Bericht  Sanne_86 za 2 jun 2012 - 6:26

Verschilt dat veel van ImageShack? Ik zag namelijk ergens ImgageShack staan en heb dat gebruikt, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van;)
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? Empty Re: Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

Bericht  Monte za 2 jun 2012 - 6:33

Dat zou ik eerlijk niet weten, ik gebruik altijd photobucket en daar ben ik erg tevreden over. Misschien hebben anderen hier wel ervaring met imageShack.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij? Empty Re: Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum