Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?
Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik heb een hele bups kleren die ik in de gevraagd/gezocht pijler wil plaatsen, maar ik krijg het maar niet voor mekaar. :-S Als ik het via die url link doe (afbeelding toevoegen icoontje) dan zie ik een kruisje linksbovenaan. Ook plaatst hij de foto iedere keer linksbovenaan, terwijl ik het juist onder mijn tekst wil hebben! Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Dus stukje tekst, foto, weer stukje tekst, weer een foto etc. Het zal vast allemaal ergens duidelijk te vinden zijn, maar ik ben echt een computerleek op dat gebied
Alvast bedankt!
Ik heb een hele bups kleren die ik in de gevraagd/gezocht pijler wil plaatsen, maar ik krijg het maar niet voor mekaar. :-S Als ik het via die url link doe (afbeelding toevoegen icoontje) dan zie ik een kruisje linksbovenaan. Ook plaatst hij de foto iedere keer linksbovenaan, terwijl ik het juist onder mijn tekst wil hebben! Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Dus stukje tekst, foto, weer stukje tekst, weer een foto etc. Het zal vast allemaal ergens duidelijk te vinden zijn, maar ik ben echt een computerleek op dat gebied
Alvast bedankt!
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik krijg maar geen foto geplaatst hier! :-S Wie helpt mij?
Het makkelijkste is ze uploaden via photobucket en dan de IMG code kopiëren en plakken. Dat gaat bij mij altijd goed en ik kan dan ook bepalen of ik er tekst tussen wil en waar.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Verschilt dat veel van ImageShack? Ik zag namelijk ergens ImgageShack staan en heb dat gebruikt, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van;)
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Dat zou ik eerlijk niet weten, ik gebruik altijd photobucket en daar ben ik erg tevreden over. Misschien hebben anderen hier wel ervaring met imageShack.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)
» Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(
» blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.
» Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
» Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(
» blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.
» Wie helpt mij kiezen, nu met aan-foto's, pag. 3 (jurk)
» Muggenbulten, maar ik zie geen mug!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: