Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

+20
Mari
jill
Le Chat Noir
Elodie
Puggle
Caresses
Sterrin_
Pommes
Kaboutertje
*Troela*
Highway
Floor
Parel
Tamagotchi
Blond
Caramba
Green_Pepper
Sam
Poubelle
Petteflet
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet zo 6 jan 2013 - 8:31

Ik ben erg van het veranderen qua kapsel. Ben al diverse keren binnen een jaar van heel kort (Sylvie Meis kapsel) tot schouderlengte met pony gegaan. Op dit moment heb ik weer een bob op kaakhoogte met een rechte pony. Kapsel heb ik nu sinds 3 weken, maar ben er alweer klaar mee. Helemaal toen ik gister Pink voorbij zag komen op televisie.
Nu heb ik even zitten googlen op plaatjes van haar en heb ik een paar leuke kapsels voorbij zien komen. Eentje blijft mijn aandacht trekken, maar vraag me af of het TE heftig is en misschien TE alternatief. Vriend vindt het wel grappig en zegt, net als ik, het groeit wel weer aan.

Werk wel als secretaresse, maar heb niet echt heeeel veel face to face klantcontact, maar het komt wel voor.

Dus wat vind jij? Kan dit, of is het echt te en moet ik voor het 2e wat minder heftige kapsel gaan?

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Pink+2012+MTV+Video+Music+Awards+Arrivals+i258j3dVNHrl

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Pink2


Laatst aangepast door Petteflet op di 8 jan 2013 - 1:48; in totaal 2 keer bewerkt
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 8:32

Tweede foto is te groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 8:34

Ik kan de tweede foto niet zien.
Ik vind het eerste kapsel niet mooi en ik denk dat het aan het bedrijf waar je werkt ligt of het kan of niet.
Je kunt altijd even overleggen met je leidinggevende toch?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Sam zo 6 jan 2013 - 8:34

Ik vind het allebei echt lelijk en onvrouwelijk. De eerste erger dan de tweede.
Zou dus zeggen nee.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet zo 6 jan 2013 - 8:34

Zag het pas toen ik hem had geplaatst, maar heb de grootte even aangepast.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 8:36

Ik vind de tweede mooier dan de eerste, maar zelf zou ik het nooit zo dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Poubelle zo 6 jan 2013 - 8:36

Het tweede kapsel vind ik dan leuker, dat kun je dan ook nog naar beneden dragen waardoor het wat netter wordt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet zo 6 jan 2013 - 8:40

Sam: Ja, onvrouwelijk? Vind het zelf juist stoer.... Ik vind het meestal ook wel de manier waarop je het draagt. Juist door je ogen wat meer te laten opvallen en vrouwelijke kleding te dragen, vind ik het kapsel juist wel vrouwelijk ogen.

Poubelle: Ja, dat is ook inderdaad wel. 2e kapsel kan ik ook "naar beneden" dragen. Misschien dat het 1e kapsel toch iets te heftig is voor mij.. Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) 394967 Probleem is dat ik het altijd wel erg leuk vindt om iets totaal anders te proberen.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Green_Pepper zo 6 jan 2013 - 9:11

Zulke kapsels vind ik alleen mooi als je kleding écht vrouwelijk is en je er het juiste (knappe) hoofd voor hebt. Dus beetje lastig beoordelen Wink
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Caramba zo 6 jan 2013 - 9:36

Haha, ik ga binnenkort ook weer naar de kapper en laat het denk ik zo knippen als de 2de foto. Ik ben ook iemand die van lang naar kort, kort lang, kort kort gaat.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Blond zo 6 jan 2013 - 9:39

Het eerste kapsel vind ik echt heel lelijk. Tweede houd ik ook niet zo van, maar vind ik wel mooier. En ik vind het eerste kapsel echt niet kunnen in een representatieve functie eigenlijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Tamagotchi zo 6 jan 2013 - 9:48

Ik heb het 2e kapsel gehad, als het wat netter moest deed ik het platter zeg maar, ik had de pony een beetje schuin laten knippen dat zie je niet als je het omhoog draagt.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet zo 6 jan 2013 - 9:58

Green_Pepper schreef:Zulke kapsels vind ik alleen mooi als je kleding écht vrouwelijk is en je er het juiste (knappe) hoofd voor hebt. Dus beetje lastig beoordelen Wink

Tja euh...Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) 561177.
Ik ben denk ik wel van de vrouwelijke kleding. Draag veel getailleerde blazertjes, broeken met printjes, rokjes enz.

Denk toch maar dat ik voor het 2e kapsel ga. 1 is denk ik toch to much.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Green_Pepper zo 6 jan 2013 - 9:59

Petteflet schreef:
Green_Pepper schreef:Zulke kapsels vind ik alleen mooi als je kleding écht vrouwelijk is en je er het juiste (knappe) hoofd voor hebt. Dus beetje lastig beoordelen Wink

Tja euh...Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) 561177.
Ik ben denk ik wel van de vrouwelijke kleding. Draag veel getailleerde blazertjes, broeken met printjes, rokjes enz.

Denk toch maar dat ik voor het 2e kapsel ga. 1 is denk ik toch to much.

Haha ja, dat is dan wel veiliger Wink

Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Parel zo 6 jan 2013 - 10:35

Petteflet schreef:
Green_Pepper schreef:Zulke kapsels vind ik alleen mooi als je kleding écht vrouwelijk is en je er het juiste (knappe) hoofd voor hebt. Dus beetje lastig beoordelen Wink

Tja euh...Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) 561177.
Ik ben denk ik wel van de vrouwelijke kleding. Draag veel getailleerde blazertjes, broeken met printjes, rokjes enz.

Denk toch maar dat ik voor het 2e kapsel ga. 1 is denk ik toch to much.

En dan wel een foto! Ik vind het echt stoer!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet zo 6 jan 2013 - 22:48

Nog even met een collega overleg gehad. Ga tussen 1 en 2 inzitten. De 1 wat gedekter en wat korter. Morgen maar eens een kapper opzoeken.

Zal een foto plaatsen als het gelukt is. Moet het dan wel nog even kleuren en dat wordt pas van het weekend denk ik. Heb nu donker haar met lichte highlights en ga er nog meer highlights doorheen gooien.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 1:49

Ik vind het echt gaaf!
Denk dat ik binnenkort het tweede kapsel neem...
(Mijn baas krijt een rolberoerte als ik het eerste doe!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet ma 7 jan 2013 - 2:52

Pritt, ik vind het ook echt heel gaaf. En over die rolberoerte, denk dat er hier op de afdeling ook een hoop een rolberoerte krijgen..haha. Nu komt dat denk ik ook doordat ik op een redelijk "oude" afdeling zit. Ik ben verreweg de jongste en tussen mij en daarna jongste zit zo'n 10 jaar.
Ik choqueer (is dat een woord?) ze al bijna dagelijks door mijn kleding en ben in 3 jaar tijd al zo'n 10 keer van kapsel en kleur veranderd. Ze zijn dus ook wel al wat gewend.. Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) 253468018
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Floor ma 7 jan 2013 - 3:16

Ik zou gaan voor de 2e en als je het over een tijdje toch nog niet stoer genoeg vind de eerste.
Ik heb beide kapsels al meerdere keren gehad.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Floor ma 7 jan 2013 - 3:17

oh ik reageer al weer te laat, je hebt al gekozen. :P
ik ben benieuwd hoe het er uit ziet dus dat vraagt om een foto morgen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 3:25

Ook mosterd, maar vind kapsel 2 erg leuk! Lekker stoer en met de juiste kleding en make-up kan dat heel mooi staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet ma 7 jan 2013 - 4:39

Floor schreef:Ik zou gaan voor de 2e en als je het over een tijdje toch nog niet stoer genoeg vind de eerste.
Ik heb beide kapsels al meerdere keren gehad.

En vond je de 1e niet te heftig?
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Highway ma 7 jan 2013 - 5:08

Ik vind het beiden erg leuk! Ben benieuwd naar het resultaat!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  *Troela* ma 7 jan 2013 - 11:27

Ik zit er met mijn kapsel tussen in. Heb zeg maar het 1e model, alleen dan bovenop wat korter, en rondom wat langer ( wel tondeuse kort, maar langste stand).

Ik kan het recht omhoog dragen, maar kan het er ook wat netter uit laten zien. Het scheeld misschien dat ik slag in mijn haar heb , maar ik kan het echt wel op verschillende manieren in model brengen!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Petteflet ma 7 jan 2013 - 11:36

Mama1985 schreef:Ik zit er met mijn kapsel tussen in. Heb zeg maar het 1e model, alleen dan bovenop wat korter, en rondom wat langer ( wel tondeuse kort, maar langste stand).

Dat is denk ik wat ik ook bedoel met dat ik er tussen in wil gaan zitten. Wil namelijk wel duidelijk het verschil laten tussen "hoog en laag". Bij het 2e plaatje is het echt meer 1 geheel en dat wil ik dan weer net niet.

Ik kan het recht omhoog dragen, maar kan het er ook wat netter uit laten zien. Het scheeld misschien dat ik slag in mijn haar heb , maar ik kan het echt wel op verschillende manieren in model brengen!
Ik heb zelf ook een slag in mijn haar. Nu zelfs krullen doordat ik een bob heb en dan in lagen. Mijn haar is ook heel dik en zwaar en groeit als een malle.

Waarmee breng je het in model?
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst) Empty Re: Nieuw kapseladvies nodig (Voor- en na foto geplaatst)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum