Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

3 plaatsers

Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:33

Want echt niks staat mij!!

Al herhaalde keren naar winkels geweest maar het ziet er allemaal niet uit.

Nu ben ik het online aan het uitzoeken want in een winkel lukt mij dus echt niet ik zie niet of iets staat want meestal staat het dus niet.

Ik heb maar een kleine sterkte en zoek een goedkopere bril. Bij de hand anders kun je er nu een complete krijgen voor 107 euro en krijg 100 van de zorgverzekering terug dus komt mooi uit.

Je kunt met foto kijken of iets staat, Heeft iemand dit weleens gedaan en dan online bestelt?

En wat te doen als niks staat? haha.. want online bij de hans anders staat ook al niks op mijn hoofd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:45

\Ik zou niet snel een bril op internet bestellen.. Je moet altijd even voelen hoe iets op je neus zit en of je er fijn door heen kijkt etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:50

Yoyo schreef:\Ik zou niet snel een bril op internet bestellen.. Je moet altijd even voelen hoe iets op je neus zit en of je er fijn door heen kijkt etc.

In de winkel kom ik er echt niet uit Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:51

Zet hier een foto neer van je gezicht en hier zijn vast meiden die een passende bril voor jou weten te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:54

Oh ja dat is een idee maar wil anoniem blijven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:18

Ik denk dat je gewoon verder moet zoeken dan Wink:P Zijn lenzen geen optie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:33

Heb nu een minder mooie bij de hans anders betsteld die ik ook al in de winkel had gepast omdat hij mij toch maar 17 euro kost door ziektekostenverzekering vergoeding dus bijna gratis.

Ben ik de pd vergeten in te vullen en stond in mijn bevestiging allebei op 0,0 aaah snel een mailtje achteraan gestuurd. Hoop dat ze die eerst lezen voor ze eraan gaan beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  silly-one za 7 jan 2012 - 3:11

Ik zal niet snel een bril online bestellen. Puur omdat ikt och wel merkt dat de opticien waar je, je bril haalt ook weet hoe hij de bril moet recht zetten indien dan nodig mocht zijn.

Ik heb nu een bril bij mijn vaste opticien gehaald en als ik deze wil laten recht zetten, moet ik ook naar hun terug. Ik ben wel een keer ergens anders geweest, maar die hadden dat merk niet en wisten ook niet hoe ze het dan het beste konden doen en wilde hem niet kapot maken dus deden het niet ( gaat om een bril met plastic-achtig montuur).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Blond za 7 jan 2012 - 7:51

Ik zou mijn bril nooit on-line bestellen, zelfs een zonnebril wil ik passen. Zeker omdat een opticien hem ook nog helemaal naar je gezicht aanpast.
Ik heb een bril van Pearle en van Het Huis, en ik mag ook altijd bij hun komen als de bril scheef zit of iets dergelijks.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Starla za 7 jan 2012 - 12:07

Een bril online bestellen is echt niet handig. Het gaat ook om de afstand tussen je pupillen, waarop de glazen gemaakt worden. Lastig uit te leggen, maar als je niet door het midden van het glas kijkt zie je niet scherp. Daar kijken ze in de winkel wel naar.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht. Empty Re: blehh ik krijg geen leuke bril uitgezocht.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum