Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

+10
Lady Starstruck
Sorella
Nora
Happydobby
MADDIE
Ilargi
ixis
Spring
Tazz
Caramba
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :( Empty Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:18

limburg
Mishandelde hond uit huis gehaald

In Maastricht heeft de politie dinsdagavond een hond gered die ernstig mishandeld werd door zijn baasje. De 22-jarige eigenaar was zijn hond op straat aan het aftuigen en hij hing het dier aan zijn halsband op.

Buurtbewoners zagen dit gebeuren. Volgens hen ging het geluid dat de hond maakte “door merg en been”. Agenten zijn naar het huis van de 22-jarige man gegaan, maar deze was niet thuis. De dienders vonden de hond angstig in een hoekje. Het dier was zo bang dat hij op de grond plaste. De ruimte waar de hond inzat was duidelijk al tijden niet schoonmaakt. De agenten hebben het beestje meegenomen en naar een opvang gebracht. Tegen de eigenaar wordt een proces-verbaal opgemaakt.

Kreeg op FB dit bericht van Hart van Nederland. Dit is toch vreselijk Sad Moet bijna huilen als ik lees dat het geluid van de hond door merg en been ging. Ik hoor het dan gewoon voor mij. Gatver Sad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :( Empty Re: Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:19

Wat heftig. Hoe kan iemand zo ver komen dat je je hond dit aan doet.

Gast
Gast

Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :( Empty Re: Hier krijg ik kippenvel van op een verkeerde manier :(

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:19

Ahh Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:28

Wat verschrikkelijk zeg Sad Als ik dat had gezien met m'n eigen ogen had die jongen van mij echt de volle laag gekregen. Hoe klein ik ook ben !

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:29

O.m.g....ik denk dat ik niet voor mezelf ingestaan had als ik dit had zien gebeuren. Vieze dierenbeul, bah.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:30

Ja vreselijk he ik weet niet of ik zou durven ligt eraan hoe hij er uit ziet denk ik, maar bellen had ik ook zeker wel gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:30

Wat verschrikkelijk zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:31

Theedoosje schreef:Ja vreselijk he ik weet niet of ik zou durven ligt eraan hoe hij er uit ziet denk ik, maar bellen had ik ook zeker wel gedaan.
Ik word op zo'n moment dan zo kwaad dat het me niks meer kan schelen of die kerel groot of klein is. Onverstandig misschien, maar ik kan daar echt niks aan doen. Ik kan niet toezien hoe die hond mishandeld word.

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 13 sep 2011 - 23:35

Och Sad Ik zie al helemaal voor me hoe die hond in een hoek, van angst, staat te plassen, zei toen hardop och.
Die jongen moet zelf maar eens voelen van wat hij dat arme, onschuldig, dier heeft aangedaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Tazz di 13 sep 2011 - 23:37

Helaas zie ik het hier best vaak gebeuren, dan er mannen met zo'n 'stoere' hond over straat lopen maar het dier niet helemaal onder controle hebben. Vervolgens gaat ze het beestje maar slaan. Kan daar zo boos over worden!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Spring wo 14 sep 2011 - 0:57

Inderdaad Tazz, die mensen zijn de reden waarom zoveel honden als 'vals' wordt omschreven.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ixis wo 14 sep 2011 - 1:19

Krijg inderdaad ook altijd kippenvel van dit soort berichten. Dat soort mensen spoort gewoon echt niet! Arm beestje.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:28

Tazz schreef:Helaas zie ik het hier best vaak gebeuren, dan er mannen met zo'n 'stoere' hond over straat lopen maar het dier niet helemaal onder controle hebben. Vervolgens gaat ze het beestje maar slaan. Kan daar zo boos over worden!

Ik heb ook eens zoiets meegemaakt, ik kwam bij iemand thuis en die hadden een hond die heel erg gromde en zijn tanden liet zien aan visite. Helemaal aan mij, want ik was meteen al bang. Toen de eigenaar het beestje vasthield zodat ik door kon lopen naar boven ( nagelstudio aan huis ), beet de hond haar. Vervolgens sloeg ze de hond met haar vuist een paar keer heel hard op zijn lijf en werd ze heel erg boos op mij, wat ik wel niet dacht etc etc.

Onbegrijpelijk. Hond nog banger en aggresiever, ik janken.

Dit vind ik helemaal een walgelijk verhaal. Zulke mensen mogen gewoon geen dieren hebben. Bah.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:31

Oh nee Tea dat meen je niet :shock: Dat kan toch niet. Als je problemen met je hond hebt zoek dat iemand die je daar mee kan helpen Sad

Gast
Gast

Bericht  Ilargi wo 14 sep 2011 - 1:32

Tea-Leaf schreef:
Tazz schreef:Helaas zie ik het hier best vaak gebeuren, dan er mannen met zo'n 'stoere' hond over straat lopen maar het dier niet helemaal onder controle hebben. Vervolgens gaat ze het beestje maar slaan. Kan daar zo boos over worden!

Ik heb ook eens zoiets meegemaakt, ik kwam bij iemand thuis en die hadden een hond die heel erg gromde en zijn tanden liet zien aan visite. Helemaal aan mij, want ik was meteen al bang. Toen de eigenaar het beestje vasthield zodat ik door kon lopen naar boven ( nagelstudio aan huis ), beet de hond haar. Vervolgens sloeg ze de hond met haar vuist een paar keer heel hard op zijn lijf en werd ze heel erg boos op mij, wat ik wel niet dacht etc etc.

Onbegrijpelijk. Hond nog banger en aggresiever, ik janken.

Dit vind ik helemaal een walgelijk verhaal. Zulke mensen mogen gewoon geen dieren hebben. Bah.

Waarom was ze in godsnaam kwaad op jou :o

Ik zou dat ook echt niet kunnen aanzien...vreselijk dat je dit een onschuldig dier aandoet No
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:40

Ja erg hé. Ze werd boos op mij omdat ik niet snel genoeg doorliep, volgens haar was t mijn fout dat hij beet omdat ze hem zo lang vast moest houden. Bizar zijn sommige mensen. Het was ook geen leuke vrouw trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:42

Nah echt te gek voor woorden Tea. Zij moet er voor zorgen dat die hond beter opgevoed is. Of dat bedrijfje niet aan huis hebben sowieso.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:44

Precies. Ben daarna ook nooit meer daar geweest, rare lui. Zielig voor die hond ook. Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 1:44

Tea-Leaf schreef:Precies. Ben daarna ook nooit meer daar geweest, rare lui. Zielig voor die hond ook. Mad

Zou er ook niet meer willen komen.

Gast
Gast

Bericht  MADDIE wo 14 sep 2011 - 2:11

Wat verschrikkelijk zeg :shock: Hoe kan je zo met je beest omgaan. Dan kun je hem beter naar het asiel brengen als je het niet meer trekt...
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 2:14

Onbegrijpelijk.

Dierenmishandeling, kindermishandeling... Ik kan er met de pet niet bij dat mensen dit een ander aandoen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 14 sep 2011 - 2:52

Helaas gebeurd dit nog te vaak. Snap niet dan mensen een hond nemen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nora wo 14 sep 2011 - 2:59

Happydobby schreef:Helaas gebeurd dit nog te vaak. Snap niet dan mensen een hond nemen.

+1
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Sorella wo 14 sep 2011 - 4:29

Nora schreef:
Happydobby schreef:Helaas gebeurd dit nog te vaak. Snap niet dan mensen een hond nemen.

+1

+1

Hoe haal je het in je botte hasses om een onschuldig, weerloos dier zoiets aan te doen.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 4:53

Storm schreef:O.m.g....ik denk dat ik niet voor mezelf ingestaan had als ik dit had zien gebeuren. Vieze dierenbeul, bah.

Zo +1! Walgelijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: