Cadeautje jongetje van 1
+3
Filoria
duckie
Lavendel
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeautje jongetje van 1
Dames,
Mijn neefje wordt maandag 1 jaar en ik wil hem een klein cadeautje kopen. Ik heb echt geen verstand wat leuk is voor een kind van 1.. tips iemand?
Mijn neefje wordt maandag 1 jaar en ik wil hem een klein cadeautje kopen. Ik heb echt geen verstand wat leuk is voor een kind van 1.. tips iemand?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Cadeautje jongetje van 1
boekjes
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Kinderen van 1 zijn meestal gek op dingen ergens in doen en weer uit halen. En op bouwen. Dus stapelbekertjes zijn leuk, of van die vierkante doosjes die in elkaar kunnen, of een auto waar blokjes in kunnen.
Onderstaande twee kun je gewoon bij Intertoys of Bart Smit kopen. Let niet op de leeftijdsaanduiding. Mijn zoon van 3 speelt er nog steeds mee, dit is van dat speelgoed waar je vanalles mee kunt Die bekertjes met gaatjes erin zijn erg leuk in bad of in het zwembad.
Onderstaande twee kun je gewoon bij Intertoys of Bart Smit kopen. Let niet op de leeftijdsaanduiding. Mijn zoon van 3 speelt er nog steeds mee, dit is van dat speelgoed waar je vanalles mee kunt Die bekertjes met gaatjes erin zijn erg leuk in bad of in het zwembad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@filoria. Die linker hebben wij ook,mijn zoontje vind het super en je kunt er ook heel veel dingen van maken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
(brandweer) autootjes met licht en geluid is hier nog steeds in en heeft hij met zijn verjaardag gekregen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Een houten trommel vindt onze zoon het allermooiste cadeau wat hij gekregen heeft.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Houten treinbaan van bijv Ikea, daar heb je voor bijv 15 euro al best een mooie baan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jaaa dies tof! Alleen speelt Tomas pas echt leuk met zijn treinbaan sinds hij 2 is. Toen hij 1 was kon hij nog geen banen bouwen ofzo.Printje schreef:Houten treinbaan van bijv Ikea, daar heb je voor bijv 15 euro al best een mooie baan.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Jaaa dies tof! Alleen speelt Tomas pas echt leuk met zijn treinbaan sinds hij 2 is. Toen hij 1 was kon hij nog geen banen bouwen ofzo.Printje schreef:Houten treinbaan van bijv Ikea, daar heb je voor bijv 15 euro al best een mooie baan.
Hier hetzelfde maar het is misschien al leuk om alvast in huis te hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?
» SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar
» Een verliefd jongetje.
» Baby jongetje vs babymeisje, interessegebieden..
» Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?
» SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar
» Een verliefd jongetje.
» Baby jongetje vs babymeisje, interessegebieden..
» Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: