Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  Caro wo 10 aug 2011 - 3:10

Mijn neefje is dit weekend jarig en ik wil gewoon een leuk cadeau. Normaal kan ik zo iets leuks verzinnen maar dit jaar? Nee het lukt niet :-). Duplo heeft hij al genoeg en over een jaartje of 1 a 2 stapt hij toch over naar Lego, dus dat vind ik zonde. Maar wat dan wel? Heb hem al eens een waterpark gegeven, een motor dat tegelijkertijd een hobbelpaard was en ook los mee kon rijden en zo nog tal van dingen.

Maar waar spelen 3 jarige jongetjes mee? Hij hangt nu zo tussen alles in.. hij is wel heel snel voor zijn leeftijd..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 3:14

Kapla.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  jena wo 10 aug 2011 - 8:43

Zomaar wat ideeen.
Een spelletje (kleurentorentje, memory, als hij echt snel is: een simpel kwartet), voorleesboek, iets van little people, een moeilijke puzzel, stoepkrijt, autootjes, alvast lego (onder toezicht!), een piraten- verkleedset, een poppenkast, een dagje weg met jou (alhoewel dat natuurlijk op het moment van geven niet echt een tastbaar cadeau is voor een kind van 3), een dvd, verf, klei.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  Dolphinne wo 10 aug 2011 - 22:12

Misschien is play-mobile al een idee. Dan moet je wel de allerkleinste onderdelen nog even wegleggen (hele kleine bloempjes etc), maar met de iets grotere dingen kunnen ze al heel leuk spelen.
Mijn zoontje speelt daar ook regelmatig mee als we op de zoontjes (bijna 6 en 10) van vrienden gaan oppassen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  Minniemeisje wo 10 aug 2011 - 23:06

Ik weet niet wat je budget is? Houdt hij van muziek? Dan is een drumstel misschien wel leuk ( weet niet of het voor z'n ouders ook leuk zal zijn Very Happy )
Of een werkbank met gereedschap?

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  maiadebij wo 10 aug 2011 - 23:30

zoontje van mijn vriendin wordt bijna 3 en ik heb voor hem een voorleesboek van Piet Piraat gekocht dinsdag (koopje bij kruidvat!) en ik ga nog klei kopen (op verzoek van zijn moeder).
Mijn zoontje is 2 jaar en 8 maanden en speelt heel veel met zijn duplo/ treinbaan (heeft nu echt fantasie spelletjes, huisjes bouwen etc)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te kopen voor 3-jarig jongetje? Empty Re: Wat te kopen voor 3-jarig jongetje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum