Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

5 plaatsers

Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Sayuri vr 27 apr 2012 - 20:42

Ik ga vanmiddag een vriendin helpen, die een verjaardagsfeestje geeft voor haar zoontje van 5 jaar. Ik wil een cadeautje meenemen en ga zo langs Bart Smit, maar weet helemaal niet waar jongetjes van 5 mee spelen. Ik heb het mijn vriendin gevraagd, maar die zegt dat ik niks mee moet nemen, omdat ik haar straks al help met het "in gareel houden" van een stuk of 8 jongetjes.

Iemand enig idee wat ik toch kan kopen?
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Printje vr 27 apr 2012 - 20:44

Iets van Cars misschien?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Ibbeltje vr 27 apr 2012 - 20:44

Iets van lego, autootjes of zo?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Wennes vr 27 apr 2012 - 21:06

Ik zou gewoon in de winkel vragen wat "in" is. Daar kunnen ze je wel helpen hoor.
Ik weet niet hoe ze heten, maar volgens mij zijn er van die kleine bolletjes of vierkantjes van plastic en die kunnen uitvouwen tot een actiepoppetje. Daarmee kunnen ze dan strijden tegen een ander. Ze zijn wel heel klein, maar volgens mij is dat nog wel in.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Sayuri vr 27 apr 2012 - 21:16

Ja, ik dacht ook aan lego of aan auto's, maar verder dan dat kwam ik niet. Ik vind het veel makkelijker om iets voor meisjes te kopen. Ik moet trouwens wel oppassen met kleine dingetjes, want hij heeft een broertje van 2, die alles in zijn mond stopt.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Darius vr 27 apr 2012 - 21:43

Lego!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Sayuri za 28 apr 2012 - 0:13

Thanks girls! Had bijna een legoset gekocht, maar hij is net 5 geworden en ik vond het er een beetje te ingewikkeld uitzien, ookal stond erop van 5 tot 12 jaar. Dus ik heb een bestuurbare auto gekocht met afstandsbediening. Hopelijk wordt de mama er niet gek van! Very Happy
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar Empty Re: SPOED! Cadeautje jongetje van 5 jaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum