Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

+5
JD
sonly
Mamsie
Jordana
Roza
9 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Roza vr 23 sep 2011 - 9:39

Wie heeft er een idee wat ik mijn buurjongetje kan kopen, die 4 jaar oud wordt? Rond de 10 euro..
Alvast bedankt!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Jordana vr 23 sep 2011 - 9:40

Een auto/vrachtwagen of iets...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Mamsie vr 23 sep 2011 - 9:41

Kun je niet informeren bij de ouders. Houdt hij van lego, cars, of playmobil? Er is genoeg leuks.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  sonly vr 23 sep 2011 - 9:42

Wat vind hij leuk? M'n neefje vond toen hij 4 was pokémon bijvoorbeeld al helemaal geweldig. (dus die kreeg meestal iets pokémonnerigs)
En anders het nieuwe intertoys boek doorbladeren?
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  JD vr 23 sep 2011 - 9:43

gewoon even informeren naar zn verlanglijstje inderdaad:)

wat voor jongetje is het? houd ie van auto's, bouwen etc?
of vind ie misschien dingen voor zn fijne motoriek leuk? (kleuren,knippen,plakken?)

4 is ook een leuke leeftijd waarop ze gezelschapsspelletjes kunnen gaan snappen.....je hebt wel grappige spelletjes voor kids vanaf4, misschien is dat wat? alhoewel....dat red je misschien weer niet voor 10 euro...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Flower_L vr 23 sep 2011 - 9:43

ikm zou ook bij de ouders informeren. Voor kinderen kopen is en blijft lastig....vind ik soms al voor mijn eigen kind Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 9:46

Ik ga meestal naar de Action voor cadeautjes, daar hebben ze hele leuke dingen. Puzzels, kleurboeken, auto's, stoepkrijg, je kunt er alles eigenlijk wel krijgen voor een redelijk prijsje! Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Aziraphale vr 23 sep 2011 - 9:51

Ik zou een kind van 4 echt geen Pokémon spullen geven, gewelddadige serie en hysterisch. Veel kinderen die ik ken mogen dan ook nog helemaal geen Pokémon kijken.
Ik zou even informeren bij de ouders inderdaad, of een leuk voorleesboek geven. Houten speelgoed valt ook vaak goed, een trein o.i.d. Ik geef uit principe nooit van die schreeuwerige batterijdingen bijv. Kan me voorstellen dat zulk speelgoed voor ouders helemaal niet zo leuk is smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Roza vr 23 sep 2011 - 10:00

Mamsie schreef:Kun je niet informeren bij de ouders. Houdt hij van lego, cars, of playmobil? Er is genoeg leuks.
Hahaha slim inderdaad (mijn hersens werken niet meer geloof ik). Cars, knutselen en kleuren zijn favoriet.
Maarja, kleurpotloden, knutselspulletjes en Cars dingetjes heeft hij dan ook vast al genoeg.. Lastig!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 10:14

Aziraphale schreef:Ik zou een kind van 4 echt geen Pokémon spullen geven, gewelddadige serie en hysterisch. Veel kinderen die ik ken mogen dan ook nog helemaal geen Pokémon kijken.
Ik zou even informeren bij de ouders inderdaad, of een leuk voorleesboek geven. Houten speelgoed valt ook vaak goed, een trein o.i.d. Ik geef uit principe nooit van die schreeuwerige batterijdingen bijv. Kan me voorstellen dat zulk speelgoed voor ouders helemaal niet zo leuk is smile

Vanaf welke leeftijd vind jij Pokémon wel geschikt dan? Ik vind het een redelijk brave serie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Susan vr 23 sep 2011 - 10:44

Houten speelgoed is vaak wel duur, dan kom je niet zo ver met tien euro.

Wat hier in de smaak valt:

- Playmobil, vooral de poppetjes
- Klei
- Plastic eten voor in het keukentje
- Alles van Mega Mindy, maar dat is erg persoonlijk
- Prentenboeken
- Muziek
- Zijn gele schoolbus
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  JD vr 23 sep 2011 - 10:50

Joan schreef: Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

grappig...ik zou echt nooit knuffels kopen voor een verjaardag....zeker niet voor een kind van 4;)

@to, joh, ook al heeft ie al knutselspullen/auto's genoeg.....dat maakt niet uit toch? en anders klei ofzo, is dat wat? of dingen zoals misschien een prikpen,prikmatje en prikplaten? dus wel knutseldingen, maar niet zo standaard als kleurpotloden enzo....?

ik ben ook niet zo van de pokemon dingen, vind dat ook redelijk gewelddadige tv voor een kind van 4... maar dat is ieder voor zich denk ik:)

heeft ie een fiets?? misschien een leuk vlaggetje/toeter/kralen voor op zn fiets??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:24

Auto's
Duplo/lego
Knutselspul
Buitenspeelgoed
Boeken
Spelletje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 20:39

Een leuk boek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  *Troela* vr 23 sep 2011 - 20:44

Ik heb deze besteld voor spelletjes ochtend bij zoontje van 4 op school.
http://www.intertoys.nl/speelgoed/spellen-reis-vat-vol-vliegen-550809.html

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Aziraphale vr 23 sep 2011 - 23:31

Susan, bij de Hema hebben ze leuk en betaalbaar houten speelgoed, o.a. een trein van €10, zelfs nog iets eronder.

Weet niet meer wie het vroeg, maar het maakt niet echt uit wat ik een geschikte Pokémon-leeftijd vind, ik ben zelf geen moeder. Zo braaf zijn die gevechten niet vind ik, zeker voor kleuters. Het geeft toch een vertekend beeld van hoe je met elkaar omgaat. Kleuters en kinderen doen wel vaak televisie-programma's na in hun rollenspel. Dan heb ik liever dat ze à la Barbapapa de dieren in het bos redden dan gaan vechten samen als Pokemons (ik ben leerkracht).

Ik bedoel meer dat er veel ouders zijn die hun kinderen van 4 daar nog niet naar laten kijken. Beetje vervelend als je daar dan net iets van koopt smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 23:42

JaneDoe schreef:
Joan schreef: Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

grappig...ik zou echt nooit knuffels kopen voor een verjaardag....zeker niet voor een kind van 4;)


Waarom niet? smile Het broertje van mijn vriend was er altijd gek op! Vooral van die handpop knuffels. Vond ie helemaal geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 0:15

Vingerverf was bij mijn oppaskindje die toen 4 was altijd enorm populair!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  JD za 24 sep 2011 - 9:13

Joan schreef:
JaneDoe schreef:
Joan schreef: Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

grappig...ik zou echt nooit knuffels kopen voor een verjaardag....zeker niet voor een kind van 4;)


Waarom niet? smile Het broertje van mijn vriend was er altijd gek op! Vooral van die handpop knuffels. Vond ie helemaal geweldig!

Mwa handpoppen zou ik misschien nog wel kopen,maar dan nog zou ik dat voor een kind van 2 ofzo kopen....de meeste 4jarigen vinden dat nieet zo heel erg interessant meer over t algemeen (naar mijn mening)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Aziraphale za 24 sep 2011 - 9:18

JaneDoe schreef:
Joan schreef:
JaneDoe schreef:
Joan schreef: Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

grappig...ik zou echt nooit knuffels kopen voor een verjaardag....zeker niet voor een kind van 4;)


Waarom niet? smile Het broertje van mijn vriend was er altijd gek op! Vooral van die handpop knuffels. Vond ie helemaal geweldig!

Mwa handpoppen zou ik misschien nog wel kopen,maar dan nog zou ik dat voor een kind van 2 ofzo kopen....de meeste 4jarigen vinden dat nieet zo heel erg interessant meer over t algemeen (naar mijn mening)

Ik heb sinds dit schooljaar groep 1/2/3 en de handpop van Raai de Kraai is echt immens populair bij de kinderen smile Ze nemen zelfs cadeautjes voor hem mee.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Susan za 24 sep 2011 - 9:19

Aziraphale schreef:Susan, bij de Hema hebben ze leuk en betaalbaar houten speelgoed, o.a. een trein van €10, zelfs nog iets eronder.

Ja, dat is ook wel zo, ik moest er vandaag nog aan denken toen ik bij Ikea was, daar hebben ze ook leuk betaalbaar houten speelgoed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  JD za 24 sep 2011 - 9:23

Aziraphale schreef:
JaneDoe schreef:
Joan schreef:
JaneDoe schreef:
Joan schreef: Anders doen knuffels het ook altijd goed smile Succes!

grappig...ik zou echt nooit knuffels kopen voor een verjaardag....zeker niet voor een kind van 4;)


Waarom niet? smile Het broertje van mijn vriend was er altijd gek op! Vooral van die handpop knuffels. Vond ie helemaal geweldig!

Mwa handpoppen zou ik misschien nog wel kopen,maar dan nog zou ik dat voor een kind van 2 ofzo kopen....de meeste 4jarigen vinden dat nieet zo heel erg interessant meer over t algemeen (naar mijn mening)

Ja dat kan hoor,alleen mijn persoonlijke mening is dat er voor 4jarigen gewoon zoveel leuker,leerzamer en uitdagender speelgoed te vinden is dan een knuffel...maar dat is mijn geheel persoonlijk.

Ik heb sinds dit schooljaar groep 1/2/3 en de handpop van Raai de Kraai is echt immens populair bij de kinderen smile Ze nemen zelfs cadeautjes voor hem mee.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt? Empty Re: Cadeautje voor een jongetje dat 4 wordt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum