Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang woon jij al in jouw woning?

+65
Tinus
Knof
Niekske
Shisha
Flippin' Bitch
PapillonRose
-Belle-
Lady4
Chocolate Cookie
CCC
Mamsie
Atelier Madame
girli
Annemoontje
Fayebella
SoGood
Flip Fluitketel
Muppetje
Raindrop
Leine
mosio
Rouxxxe
Puggle
Chocoholic
Angela_1986
Tsjip
Highway
duckie
VanillaRose
Thunder
Schaapke
Bliss
Caramba
Caroow
_Lacey_
Snoes
bolus26
Linda
Arwyn
Mida4you
minoessepoes
Jasmine
Phileine
*Lookie*
Benthe
SarahKey
Oasis
MissD
Dennenappel
Sophiee
Sweety
Admin
Lejow
Jade
kajaka88
Marin
Rose
Rush
mo-lola
Minx
Zonnetje
Parisienne
Rovine
Beachgirl
Sushi
69 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  PapillonRose za 2 jun 2012 - 1:32

Inmiddels alweer 2 jaar en een maand. Dat is omgevlogen vind ik. Zit hier ook prima, zie mezelf ook voorlopig niet verhuizen. Woon hier best ruim en de locatie is prima. Het enige waar ik ooit nog wel eens voor zou willen verhuizen is een huis met tuin. Nu heb ik 2 balkons en dat vind ik prima, maar een tuin zou in de toekomst toch ook wel lekker zijn. Al is dat verre toekomst, want ik zit hier te goed en moet er echt nog niet aan denken om weer te verhuizen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Flippin' Bitch za 2 jun 2012 - 2:29

Het is bijna 3 jaar geleden dat ik de sleutel kreeg en vind het nog steeds een heerlijke plek. Ligging is perfect, midden in de stad, maar ik hoor daar echt niets van. Ben nog steeds blij dat ik door het spuuglelijke, volgepropte (sorry) interieur van mijn voorgangster heb heengekeken. Zij is er destijds zo in getrokken, nooit iets aan de tuin gedaan en dergelijke. Vind het geweldig om in zo'n oud huisje te wonen. Enige minpunt is de ruimte. Als ik de verdieping van mijn bovenbuurvrouw erbij zou hebben, dan ging ik nooit meer weg.

Maar ja. Het is toch een studio en op den duur zou ik toch wel willen samenwonen in een huis met meer 'toekomst'. Een huis (liefst oud) met een tuin en meerdere slaapkamers. Maar ik denk dat ik dit huisje toch wel enorm zal missen hoor.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 6:53

Ik woon hier nu ruim 4 jaar (sinds jan. 2008) mijn man is er later bij ingetrokken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Shisha za 2 jun 2012 - 7:27

Wij wonen nu ongeveer 1,5 jaar in dit huis. En we zijn nog steeds niet klaar met verbouwen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 9:31

Wij wonen ruim 5 jaar samen en heel tevreden. Allerlei grootse plannen dus voorlopig geen verhuisplannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Niekske zo 3 jun 2012 - 0:18

Eehm... bijna 8 maanden nu. Ik vind het heerlijk hier, ben verliefd op de oude accenten en op onze grote tuin! Maar plek voor kis hebben we niet, dus over een jaar of 2-3 hoop ik wel een huis te kunnen kopen smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:32

Wij wonen hier op 1 aug alweer 4 jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:55

1 dag Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 827601 Wij zijn gisteren verhuisd. Mijn vriend en ik komen allebei uit een studentenkamer en nu wonen we samen in een appartementje. Ik ben nog bezig met uitpakken en alles een plekje geven, maar ik weet nu al dat ik het hier naar mijn zin ga krijgen! Helaas is het maar voor een jaar, want je mag hier alleen wonen als student en dat zijn we nog maar een jaar. En als het goed is wordt dit complex volgend jaar ook gesloopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Knof zo 3 jun 2012 - 1:04

Wij wonen ruim anderhalf jaar in ons huis. Zijn nu op zoek naar een koophuis dus dat wordt nog wel een keer verhuizen denk ik.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Tinus zo 3 jun 2012 - 3:28

Ik woon nu ruim 3 jaar op deze bovenwoning in het centrum. Wil er heeeel graag weg! De plek bevalt niet meer, ik wil ruimer wonen en een buiten(balkon/tuin)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Moonlight zo 3 jun 2012 - 7:13

Ik woon hier nu 4 maanden. Ongelooflijk hoe snel de tijd eigenlijk gaat! Heb het nog heerlijk naar mijn zin en eigenlijk verveeld het geen moment.

Een naar alweer Suuske?! Ik kan me nog zo je begin foto's herinneren! Laughing
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Joli86 vr 8 jun 2012 - 2:40

Dat was in Maart alweer 3 jaar en woon hier prima, blijf hier nog wel even zitten Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Muus vr 8 jun 2012 - 3:56

Ik woon hier nu 4 jaar, mijn man woont in dit huis al 13 jaar.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Rovine vr 8 jun 2012 - 3:58

Niekske schreef:Eehm... bijna 8 maanden nu. Ik vind het heerlijk hier, ben verliefd op de oude accenten en op onze grote tuin! Maar plek voor kis hebben we niet, dus over een jaar of 2-3 hoop ik wel een huis te kunnen kopen Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 561177

Ik vind jullie huis om één of andere reden heel goed bij jullie passen. Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 561177 Het ziet er vrij hip uit door al die oude accenten en het is een echt stadsappartement. En die tuin is fijn!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 4:48

Rovine schreef:
Niekske schreef:Eehm... bijna 8 maanden nu. Ik vind het heerlijk hier, ben verliefd op de oude accenten en op onze grote tuin! Maar plek voor kis hebben we niet, dus over een jaar of 2-3 hoop ik wel een huis te kunnen kopen Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 561177

Ik vind jullie huis om één of andere reden heel goed bij jullie passen. Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 561177 Het ziet er vrij hip uit door al die oude accenten en het is een echt stadsappartement. En die tuin is fijn!
Helemaal mee eens! Ik vind jullie huis echt heel gaaf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Pompoen vr 8 jun 2012 - 5:37

In november wonen we hier alweer vijf jaar! Wordt echt de hoogste tijd dat we het gaan afmaken zoals we in ons hoofd hebben. Is helaas een meerjarenplan geworden. Maar we gaan hier voorlopig niet weg, dus we hebben nog wel even de tijd ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum