Hoe lang zijn jouw nagels?
+19
Shisha
Highway
Jeanette
Rovine
Bliss
Ugly Betty
_Lacey_
Beachgirl
Kowalski
studiebol
Minx
Zwerver
Arwyn
Discordia
Rush
Antibes
Marin
Twellie
Muus
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe lang zijn jouw nagels?
Hoe lang zijn jouw nagels en wanneer ziet het er onverzorgd uit (volgens jou)?
Ik ben van jarenlange nagelbijter naar lange nagels gegaan. Ik vijl ze geregeld allemaal kort en netjes maar als ik nu kijk zijn ze toch weer erg lang. Met een lakje erover vind ik dit juist wel mooi, en zonder nagellak niet.
Ik ben van jarenlange nagelbijter naar lange nagels gegaan. Ik vijl ze geregeld allemaal kort en netjes maar als ik nu kijk zijn ze toch weer erg lang. Met een lakje erover vind ik dit juist wel mooi, en zonder nagellak niet.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Hoe lang zijn jouw nagels?
Ik heb korte nagels, dat vind ik persoonlijk het mooiste en daarnaast ook het meest praktische.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bij mij komen ze een klein randje boven mn topjes uit. Ik hoef ze niet heel lang, maar wel langer dan m'n vingertoppen.
Gast- Gast
Ik heb jarenlang gebeten en probeer dat steeds af te leren. Gaat tijden goed, soms even niet. Ze zijn nu weer beetje aan het groeien, maar nog niet mega lang. Vind ik ook helemaal niet fijn voelen, omdat ik het nooit heb gekend. Heb ze wel gelakt, dat helpt al bij het stoppen met bijten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn nagels zijn te kort, ik bijt nagels .. Het staat heel lelijk, daar ben ik me terdege van bewust, maar het is wel zo'n hardnekkige gewoonte die ik al had toen ik een klein meisje was en waar ik maar niet af lijk te kunnen komen..
Gast- Gast
Ze waren zo:
Nu zijn ze verschrikkelijk kort afgeknipt, je ziet nagenoeg geen wit randje meer zelfs... Anders kan ik niet palperen en percuteren..
Nu zijn ze verschrikkelijk kort afgeknipt, je ziet nagenoeg geen wit randje meer zelfs... Anders kan ik niet palperen en percuteren..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
+1Joan schreef:Bij mij komen ze een klein randje boven mn topjes uit. Ik hoef ze niet heel lang, maar wel langer dan m'n vingertoppen.
Ik heb kleine handen en kleine nagels. Als ik ze kort afknip lijken het net handjes van een jongen van 8.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Break Of Day schreef:Mijn nagels zijn te kort, ik bijt nagels .. Het staat heel lelijk, daar ben ik me terdege van bewust, maar het is wel zo'n hardnekkige gewoonte die ik al had toen ik een klein meisje was en waar ik maar niet af lijk te kunnen komen..
Ik ben gestopt met nagelbijten nadat iemand tegen mij zei dat het echt lelijk uit zag. En hij had gelijk! Het heeft me zoveel moeite gekost maar nu ben ik zo blij dat het me gelukt is. Ooit lukt het je wel hoor!
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Kort, anders kan ik de snaren niet goed raken op de gitaar.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Het witte randje op mijn nagels is nu zo'n 2mm. Ik heb ze wel langer, maar ook wel korter gehad.
Langer vind ik met lak wel mooi, zonder wat minder. Te lang (langer dan een halve cm zeg maar) houd ik sowieso niet van.
Langer vind ik met lak wel mooi, zonder wat minder. Te lang (langer dan een halve cm zeg maar) houd ik sowieso niet van.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ben geen nagelbijter en heb best stevige nagels, op de middelbare school had ik altijd lange nagels. Maar bij mijn vorige werkgever moesten ze kort omdat het gewoonweg niet handig was. Kan mijn nagels nog steeds niet laten groeien ook vanwege mijn werk dus meestal komen ze niet boven mijn vingers uit.
Vind het trouwens wel erg mooi, meiden met een mooi kleurtje op de nagels! Jammer dat het bij mij niet werkt, ben er echt te onhandig voor.
Vind het trouwens wel erg mooi, meiden met een mooi kleurtje op de nagels! Jammer dat het bij mij niet werkt, ben er echt te onhandig voor.
Gast- Gast
+1Rush schreef:+1Joan schreef:Bij mij komen ze een klein randje boven mn topjes uit. Ik hoef ze niet heel lang, maar wel langer dan m'n vingertoppen.
Ik heb kleine handen en kleine nagels. Als ik ze kort afknip lijken het net handjes van een jongen van 8.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Er zit een randje op van ongeveer andehalve mm. Bij de ene vinger komt het boven het topje uit bij een ander niet. Volgende week gaan ze er weer af dan ga ik weer anderhalve week werken dus dan moeten ze er af.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan alles doen wat ik wil. Heb zulke sterke nagels.. ze breken ook nooit, zijn mooi qua vorm.. ja dat is iets waar ik echt blij mee ben.
Het enige nadeel is dat ik dus wel om de 2/3 weken echt moet knippen omdat ze dan veel te lang worden en ze gewoon zeer doen.. (alsof ik ze voel groeien ).. Nu heb ik ze net gisteren weer geknipt.. ultra short en dan een lakje erop.. Je ziet helemaal waar mijn nagels zaten toen ze lang waren. heb nu ook echt maar 1mm wit streepje.. maar dat is over een paar dagen alweer 3/4 mm hoor
Ik hou niet echt van lange nagels.. ook niet met een kleurtje.. dat had ik vroeger altijd. Maar ik voel me nu veel verzorgder met korte gelakte nagels.
Het enige nadeel is dat ik dus wel om de 2/3 weken echt moet knippen omdat ze dan veel te lang worden en ze gewoon zeer doen.. (alsof ik ze voel groeien ).. Nu heb ik ze net gisteren weer geknipt.. ultra short en dan een lakje erop.. Je ziet helemaal waar mijn nagels zaten toen ze lang waren. heb nu ook echt maar 1mm wit streepje.. maar dat is over een paar dagen alweer 3/4 mm hoor
Ik hou niet echt van lange nagels.. ook niet met een kleurtje.. dat had ik vroeger altijd. Maar ik voel me nu veel verzorgder met korte gelakte nagels.
Gast- Gast
Kort, niet afgebeten kort maar gewoon geknipt kort, dat is gewoon praktisch.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Kort! Ik knip ze altijd zo dat je nog een heel smal wit randje ziet. Ik heb wel gewoon mooie en sterke nagels, maar ik vind lange nagels gewoon niet handig (ook niet met het werken in de zorg, al doe ik dat nu amper) en ik vind het bij mij echt niet staan!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Break Of Day schreef:Mijn nagels zijn te kort, ik bijt nagels .. Het staat heel lelijk, daar ben ik me terdege van bewust, maar het is wel zo'n hardnekkige gewoonte die ik al had toen ik een klein meisje was en waar ik maar niet af lijk te kunnen komen..
+1 Hier ook uberkort door slechte gewoonte....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Mijn nagels zijn kort. Ik heb ze een keer lang gehad, maar dat is echt niet praktisch.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Mijn nagels zijn ongeveer zo lang als op dat plaatje van Antibes. Ik heb sterke nagels met mooie witte randjes, maar als ze te lang worden vind ik het niet mooi meer.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Bij mij wisselt het nogal, soms laat ik ze wat langer groeien en daarna haal ik ze er weer af. Ik heb nu een witte randjes van 2 mm ofzo, kort dus. Denk dat dat voorlopig ook zo blijft, want over een paar weken begin ik met gitaarles en dan kan ik ze sowieso niet lang hebben.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Altijd een randje van 1-2 mm, anders zitten mijn handen niet lekker. Dat heb ik al van kinds af aan, mijn moeder knipte ze altijd kort en ik heb echt moeten strijden om ze de lengte te mogen die ik wilde.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Twellie schreef:Ik heb korte nagels, dat vind ik persoonlijk het mooiste en daarnaast ook het meest praktische.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Kort, heb ze even lang gehad maar dat mag eigenlijk niet met werk (verpleegkundige) en daarnaast is het ook heel onhandig met werk.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Hoe lang woon jij al in jouw woning?
» Hoe lang zijn jullie ongesteld?
» HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Hoe lang woon jij al in jouw woning?
» Hoe lang zijn jullie ongesteld?
» HTC (sensation) hoe lang gaat jouw batterij mee?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: