Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

+8
Marin
Prosecco
Ella
xxjojootjexx
Caroow
Floor
LaBird
Roza
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Roza za 3 nov 2012 - 9:29

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Qua bouw, maar ook qua inrichting.. Liefst met foto's/plaatjes!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 9:39

http://www.funda.nl/koop/berghem/huis-48594659-dotterbloem-32/fotos/#foto-1

deze komt wel in de buurt. Helaas vond de bank dat we nog niet zoveel hypotheek konden krijgen. Wink
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  LaBird za 3 nov 2012 - 9:43

Mooi Floor!
Wij gingen laatst de duurste huizen in NL op funda eens bekijken. Deze kwam langs en ik moet zeggen, ik ben verkocht!!!
http://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-4440508-herenweg-292/
Maar euhm....die prijs heh...
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 9:52

LaBird, mooi zeg! maarja die prijs he. Wij waren bij de bank afgelopen week voor een hypotheek gesprek, we wilden weten hoeveel we konden lenen op 1 salaris, maar helaas ik denk dat ze het huis niet voor de helft zullen verkopen aan ons (en op 2 salarissen lenen willen we niet weer doen dus we sparen maar verder, er komt vast een ander mooi huis over een paar jaar wat we willen en kunnen kopen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 10:17

Ik wil een woonkamer die iets lager ligt dan de keuken
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Ai-002

In de keuken moet genoeg ruimte zijn om te ontbijten, aan de "bar"
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? PICT0010a

Een dubbele inloopdouche
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Dubbele-douche

En een mooi rond bad erbij
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Producten_8508_320

Als laatste nog een leuke speelkamer voor mijn mijn zoon
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Lego_wall_boo_bah_i-beamdesign
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  xxjojootjexx za 3 nov 2012 - 10:27

Mijn eisenpakket qua woning is niet zo extreem...
Wat ik graag zou willen is een woning met een grote schuur/garage erbij, zodat mijn man zijn hobby spullen bij huis kan houden en niet elders hoeft op te slaan.
Daarbij zou ik voor beide kids en ons zelf een ruime slaapkamer willen waarbij we gewoon om het bed kunnen lopen ipv over elkaar moeten klauteren:P
En een badkamer met een bad + losse douche + wc en ergens in huis nog een separate wc.
een speelkamer voor de kids, op de benedenverdieping lijkt mij ook wel wat, heerlijk geen/weinig speelgoed in de kamer! En een zolder met een vaste trap, niet met zo'n stomme vlizo trap.
Dit was het wel, en over 10 -15 jaar wonen we in een huis die met deze "eisen" overeen komen. Alleen zal het dan geen speelkamer meer zijn, maar een computer/studeer/werkkamer voor ons allenHoe ziet jouw ideale woning er uit? 1578173417

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 10:29

Een dubbele inloopdouche
Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Dubbele-douche

Wauw deze is mooi!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Prosecco za 3 nov 2012 - 19:23

http://m.funda.nl/koop/dalen/huis-47080749-walakkers-4/

Dit is mijn ideale huis. Alleen de locatie zou ik nooit willen wonen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 11:11

Ik zou héél graag in zo'n soort huis willen wonen later:

*

Mooie jaren 30 woning in die omgeving, liefst twee onder één kap, met grote open keuken het liefst en een grote tuin smile


Laatst aangepast door Marin op ma 5 nov 2012 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 11:15

Floor schreef:http://www.funda.nl/koop/berghem/huis-48594659-dotterbloem-32/fotos/#foto-1

deze komt wel in de buurt. Helaas vond de bank dat we nog niet zoveel hypotheek konden krijgen. Wink


Dit is wel een erg gaaf huis van binnen idd! Alleen die buitenkant vind ik lelijk.



LaBird schreef:Mooi Floor!
Wij gingen laatst de duurste huizen in NL op funda eens bekijken. Deze kwam langs en ik moet zeggen, ik ben verkocht!!!
http://www.funda.nl/koop/vinkeveen/huis-4440508-herenweg-292/
Maar euhm....die prijs heh...



Wow die keuken! Super mooi! Doe mij die maar... Dat is het formaat keuken waar wij iets aan zouden hebben Very Happy

Maar béétje boven budget ja Wink

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:38

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-47347728-keizersgracht-145/fotos/#foto-22

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 22:40

Gaaaaf huis, Harrison! Qua grootte valt het me nog alles mee. Alleen lage plafonds. En die prijs... Maar ja, locatie locatie locatie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:46

Marin schreef:Gaaaaf huis, Harrison! Qua grootte valt het me nog alles mee. Alleen lage plafonds. En die prijs... Maar ja, locatie locatie locatie!

Jaa, al zou ik nooit een huis op de keizersgracht kopen denk ik. Ik vind dit huis heel mooi en knus, maar het is gewoon echt niet handig zo midden in de stad als je kinderen zou hebben. En dat wil ik :P. Dan zou ik eerder voor dit geld een huis in een rustigere buurt willen kopen. Ik hoef ook helemaal geen groot huis eigenlijk, zou niet weten wat ik met al die ruimte moet, als er maar voor iedereen een slaapkamer is en een grote woonkamer.

Dan zou dit een betere buurt zijn en een tuintje!

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48498300-pieter-baststraat-10-hs/fotos/#foto-20

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:48

Dit huis zou ik nu zo in willen wonen http://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-48537366-rustenburgerstraat-336-iv/fotos/#groot&foto-7

Dat is ook een super leuk buurtje. Maar uiteindelijk kun je daar minder in groeien natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 22:54

Ja die zijn leuk zeg! Het nadeel van Amsterdam (of eigenlijk alle grote steden) is dat je al snel hoog woont en dus idd niet handig met kinderen in de tuin kunt spelen of met de kinderwagen zit enzo. Dat zou mij tegenhouden. Maar het ziet er echt zo knus uit.



Laatst aangepast door Marin op ma 5 nov 2012 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 23:04

Haha! Nou wie weet!

http://www.funda.nl/koop/velsen-zuid/huis-47157935-van-tuyllweg-1/fotos/#foto-28

Dit is bij mijn ouders om de hoek, in die buurt zou ik misschien later eventueel ook wel willen wonen. Al weet ik niet of ik Amsterdam wil verlaten. Mijn ouders willen hun huis ook te koop zetten maar dat wil ik niet Sad daar ben ik opgegroeid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 23:23

Oeh wat een heerlijk huis ook! Wel net boven ons budget t.z.t. vrees ik.

Leuk he, huizen kijken, ik kan me daar zo mee vermaken!

En neeee je ouders mogen het huis niet verkopen. Dat zou ik ook zo erg vinden!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor zo 4 nov 2012 - 23:50

Marin, grappig dat je dat lelijk vind, ik vind wat jij uitzoekt niet zo mooi (vind het allemaal te oud) en dat huis wat ik liet zien vinden wij wel mooi, ook qua buitenkant (al is het hout net iets te donker). We weten nu in elk geval wat we willen, dus we kunnen nu lekker verder dromen en over een jaartje of 8 gaan we zelf bouwen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 23:53

Haha ja ik vind dat zo leuk, al die verschillende smaken. Ik vind moderne inrichting wel mooi, maar een oud buitenkantje toch mooier Wink

Maar super gaaf joh, willen jullie echt je droomhuis gaan laten bouwen over aantal jaar? Dat lijkt me wel echt te gek, dat je het dan helemaal naar je eigen zin kan maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor ma 5 nov 2012 - 0:01

Ons eerste huis was ook nieuwbouw en hebben we alles naar onze zin laten maken maar dat was dus ons eerste huis en projectbouw dus niet te veel keus. Het huis wat we nu hebben is niet naar onze zin, totaal niet eigenlijk (achteraf wel erg jammer aangezien het nu al zo'n 80.000euro in waarde is gedaald), dit huis stond er 2 jaar maar daar konden we niet veel meer aan veranderen (qua ruimte/gebouw zelf). We hebben dit gekocht met de intentie om er na 10 jaar uit te gaan en zelf te gaan bouwen. We willen vrijstaand (dit is 2 onder 1 kap), nieuwbouw, zelf beslissen hoe het eruit komt te zien. Helaas is de markt dus slechter geworden maar na het gesprek met de bank vorige week gaan we er wel gewoon voor. We sparen hard verder (want met 4 ton kom je niet zo ver) en hopen dus toch over een jaar of 8 hier weg te zijn.
Ik vind het af en toe ook wel gek dat we dan iets zouden bouwen waar we echt nog lang gaan wonen, iets wat echt helemaal onze smaak is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 0:04

Dat laatste vind ik eigenlijk wel echt een hele mooie gedachte! Het is dat ik niet zo van nieuwbouw hou, maar een huis zelf bedenken waar je echt heel lang woont en echt helemaal eigen maakt, is wel heel gaaf. Leuk hoor, geniet de komende acht jaar maar van de voorbereiding Wink Duurt nu nog heel lang natuurlijk, maar het zal steeds iets concreter worden denk ik.
Als wij een huis gaan kopen over aantal jaar, willen we daar ook wel echt lange tijd wonen, dan doe je 't liever in één keer goed.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Elliot ma 5 nov 2012 - 0:04

Mijn ideale woning is een jaren 30 woning (qua stijl, het mag van mij ook nieuwbouw zijn, als het maar die bouwstijl is). Het liefst een vrijstaande woning of een hoekhuis met mooie glas in loodramen. Zoiets als dit:

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? 30_03480600_1248087899_medium

Qua inrichting wil ik PC's huis! Haha zo'n Riviera Maison-huis lijkt me echt fantastisch.

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Interieur1

Momenteel woon ik qua bouwstijl wel in een heel mooi huis, en van binnen vind ik het ook wel in de richting komen, maar wij hadden een laag budget dus het is niet allemaal ideaal. Mijn vriend houdt daarnaast ook helemaal niet van RM helaas.. Sad Toch ben ik nu stiekem het één en ander aan het veranderen, zo heb ik allerlei nieuwe RM-stijl decoraties in de vensterbanken gezet. Stukje bij beetje wordt het dan steeds meer mijn ideale huis!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Ooh La La! ma 5 nov 2012 - 0:04

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-48410856-bachstraat-24/fotos/#foto-1

Dit vind ik wel een mooi huis!
Qua inrichting is het absoluut niet mijn smaak, dus er zou nog wel wat verbouwd moeten worden (keuken, badkamer etc.)
Vind het dakterras wel een dikke plus en de tuin ook smile


Qua interieur zou het ongeveer zoiets worden.

Pinterest


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Floor ma 5 nov 2012 - 0:26

Marin schreef:Dat laatste vind ik eigenlijk wel echt een hele mooie gedachte! Het is dat ik niet zo van nieuwbouw hou, maar een huis zelf bedenken waar je echt heel lang woont en echt helemaal eigen maakt, is wel heel gaaf. Leuk hoor, geniet de komende acht jaar maar van de voorbereiding Wink Duurt nu nog heel lang natuurlijk, maar het zal steeds iets concreter worden denk ik.
Als wij een huis gaan kopen over aantal jaar, willen we daar ook wel echt lange tijd wonen, dan doe je 't liever in één keer goed.


Inderdaad het duurt nog lang maar we kunnen beter nu alvast bedenken wat we willen en hier dus niks meer veranderen/verbouwen (=geld erin stoppen) omdat het voor ons toch geen zin heeft, we blijven hier niet wonen. En ach het is niet erg dat het nog lang duurt, die spaarrekening moet nog heel vol worden zodat we het dan goed kunnen doen qua bouw en qua inrichting.
Leuk dat jullie over een aantal jaren een huis willen kopen voor langere tijd. Ben erg benieuwd wat het dan wordt (ik vond je vriend zijn inrichting namelijk wel leuk :P )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 0:51

Ha, leuk om te horen Floor, dank je! Ik denk dat we tegen die tijd een aantal meubels gaan vervangen, zoals de eettafel, maar de bank blijft nog wel dan. Ik zou dan wel weer zwart/wit kleuren willen hebben, maar beetje van dat rode af. Dat vervangen voor meer grijs ofzo. De hoogglans salontafel die we samen gekocht hebben vind ik nog altijd echt te gek smile
En dan het liefst in zo'n soort huis als ik liet zien in die regio, daar hebben we 't al vaak over.

En slim idd dat je dit nu weet, dan ga je geen grote aanpassingen meer maken aan dit huis. Leuk, ben heel benieuwd hoe het gaat worden, hoop dat we met z'n allen tegen die tijd nog steeds hier komen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw ideale woning er uit? Empty Re: Hoe ziet jouw ideale woning er uit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum