Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang woon jij al in jouw woning?

+65
Tinus
Knof
Niekske
Shisha
Flippin' Bitch
PapillonRose
-Belle-
Lady4
Chocolate Cookie
CCC
Mamsie
Atelier Madame
girli
Annemoontje
Fayebella
SoGood
Flip Fluitketel
Muppetje
Raindrop
Leine
mosio
Rouxxxe
Puggle
Chocoholic
Angela_1986
Tsjip
Highway
duckie
VanillaRose
Thunder
Schaapke
Bliss
Caramba
Caroow
_Lacey_
Snoes
bolus26
Linda
Arwyn
Mida4you
minoessepoes
Jasmine
Phileine
*Lookie*
Benthe
SarahKey
Oasis
MissD
Dennenappel
Sophiee
Sweety
Admin
Lejow
Jade
kajaka88
Marin
Rose
Rush
mo-lola
Minx
Zonnetje
Parisienne
Rovine
Beachgirl
Sushi
69 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Dennenappel do 31 mei 2012 - 21:52

We wonen hier bijna 1.5 jaar.

Opzich wonen wij hier prima en hebben wij een mooi huis met tuin, alleen willen we nu al voor een koophuis gaan gezien de kabinetsplannen i.p.v. twee jaar later.
Wel grappig opeens zie ik steeds meer kleine irritaties in dit huis.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  MissD do 31 mei 2012 - 22:14

In augustus wonen we hier 4 jaar. Inmiddels zijn we wel erg tevreden met het huis gezien de hoeveelheid ruimte. Echter zou ik nog steeds graag terug naar mijn ouders woonplaats gaan of naar een grotere woonplaats hier in de buurt gaan. Al hebben we besloten dat we hier gewoon gaan blijven omdat het een fijn huis is en we met de auto ook overal komen.
Nu we het steeds meer naar onze zin aan het maken zijn word het wel steeds leuker/fijner om hier te wonen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Oasis do 31 mei 2012 - 22:47

Wij wonen hier nu 1,5 jaar. En wij willlen hier graag weg, veel geld voor wat je krijgt om het zo te zeggen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  SarahKey do 31 mei 2012 - 23:01

Toen Siem werd geboren woonden we er precies 5 jaar.
Dus morgen 5 jaar en 4 maanden Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Benthe do 31 mei 2012 - 23:18

Wij wonen nu 3,5 jaar in ons eigen koophuis. Ik ben echt heel blij met ons huisje en zou niet graag weg willen, al vraag ik me wel eens af hoe het in de toekomst moet omdat het niet een heel groot huis is. Maar verbouwplannen genoeg, dus voorlopig blijven we hier nog wel denk ik.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  *Lookie* do 31 mei 2012 - 23:20

Alweer 8 jaar, mijn vriend inmiddels 4 jaar. We willen op den duur wel graag wat kopen (huren nu nog).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Phileine do 31 mei 2012 - 23:25

Ik woon nu vier maanden in mijn kamer. Het bevalt mij wel goed, maar als ik weg kan dan ga ik. Dat zal echter pas zijn na mijn studie. Voor nu is het prima, lage huurprijs en toch alles voor mezelf. Maar het is piepklein, dat is soms wel een nadeel en het uitzicht is bedroevend Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 394967
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Jasmine do 31 mei 2012 - 23:46

In augustus wonen wij 7 jaar in dit huis. We hebben het hier prima naar ons zin, dus waarschijnlijk zullen het er nog heel wat meer gaan worden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  minoessepoes do 31 mei 2012 - 23:53

Gister 2 jaar!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Mida4you vr 1 jun 2012 - 0:11

Een half jaar maar over 2 weken krijgen we de slutel van ons nieuwe huis ( huis waar we nu in wonen wordt helaas gesloopt )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Arwyn vr 1 jun 2012 - 0:24

Over een maand ongeveer woon ik hier alweer 3 jaar.
Mijn vriend woont hier inmiddels zo'n 3,5 jaar.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Linda vr 1 jun 2012 - 0:29

Wij wonen hier nu 10 maanden.
Het is de bedoeling dat we hier stokoud worden. Mits we de staatsloterij winnen, maar die kans acht ik vrij klein.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  bolus26 vr 1 jun 2012 - 0:37

6 weken
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Snoes vr 1 jun 2012 - 0:54

Wij wonen nu 1 jaar en 1 maand in onze huidige woning. We hebben deze ook gekocht met de bedoeling hier te blijven wonen tot de kinderen later het huis uitgaan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  _Lacey_ vr 1 jun 2012 - 0:58

Begin mei woonde ik er 3 jaar.
Het bevalt me redelijk. Zou best weg willen, maar ik ga dan zo'n enorm verlies lijden dat dat het kopen van een nieuwe woning een heel stuk lastiger maakt.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Caroow vr 1 jun 2012 - 1:02

14 december 2009 kregen we de sleutel, een maand later was het klaar en zijn we er echt gaan wonen. We blijven hier waarschijnlijk nog een tijdje, pas als we meer dan 1 kind hebben gaan we weg denk ik.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Caramba vr 1 jun 2012 - 1:29

In juli/augustus, 3 jaar geleden, ben ik hier ingetrokken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 1:39

2 jaar. Mijn record sinds m'n 18e, ik heb 1,5 jaar op kamers gewoond, toen 8 maanden in de eerste flat, ruim 1,5 jaar in de tweede en nu dus 2 jaar in de derde. Het bevalt ons hier heel goed maar we zijn wel aan het rondkijken naar een woning met een tuin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Bliss vr 1 jun 2012 - 2:18

Ik heb vandaag precies 1 jaar geleden de sleutel gekregen! Ben er uiteindelijk rond 12 of 13 juni echt gaan wonen volgens mij. Bevalt me nog uitstekend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Schaapke vr 1 jun 2012 - 3:04

Wij woonde hier in mei 5 jaar. We zouden wel graag wat willen gaan kopen, maar doen het nu nog niet omdat ik nog studeer en man nog geen vast contract heeft.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 3:17

Bijna 6 jaar. Wij wonen hier prima maar ik vind het huis wel wat te groot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Thunder vr 1 jun 2012 - 3:45

In dit huis bijna 2 jaar, in ons tweede huis bijna 4 jaar en in ons eerste huis ook bijna 2 jaar.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  VanillaRose vr 1 jun 2012 - 3:53

Ik woon hier sinds deze week nog maar 1 jaar om precies te zijn. Zou wel graag een iets grotere woning willen, maar dat zit er op dit moment niet in. Ik woon hier prima maar soms wel benauwend. Maar misschien komt dat ook omdat ik voorheen samenwoonde in een huis met 3 verdiepingen en het nu moet doen met een appartementje met 1 slaapkamer. Het is geen huis waar ik nog jaren wil zitten.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  duckie vr 1 jun 2012 - 3:59

wij wonen hier nu bijna 2 jaar en ik vind het heerlijk wonen hier... moeten nog allerlei klusjes doen in en om het huis om nog wat te verbeteren maar ik zit hier de komende jaren prima
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 5:34

Ik woon al bijna 4 jaar in mijn studentenkamer en ik begin het aardig zat te worden. De ruimte is veel te klein en ik begin me steeds meer te ergeren aan mijn huisgenoten. Als ik over 3 jaar mijn 2e studie heb afgerond, vertrek ik ook echt per direct hier. Aan de andere kant woon ik wel op een perfecte locatie en betaal ik amper iets voor mijn kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang woon jij al in jouw woning? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang woon jij al in jouw woning?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum