Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

praten in je relatie

+14
Jade
Marin
sanne-84
Kaboutertje
Parisienne
Zonnetje
Arwyn
Snoes
Rush
Discordia
Lavendel
Rebecca
RYW
Curious
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 19:55

Wij praten eigenlijk ook bestwel veel als ik er zo over nadenkt. Ik ben de mindere prater van ons twee, hij is een enorm open boek en ik heb het beter geleerd dankzij hem. We praten ook vooral in bed trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Lavendel do 31 mei 2012 - 19:58

Arwyn schreef:
Powerbabe schreef:
Lavendel schreef:Ja wij praten echt met elkaar maar daar moet wel het moment naar zijn, dus als we aan tafel zitten te eten, of op het terras een wijntje drinken, lang in de auto zitten, een stuk wandelen etc. Niet tussendoor als we aan het koken zijn oid. Dan bespreken we wel hoe onze dag was en leuke/niet leuke dingen op het werk etc, maar niet echt diepgaander.

+1. Op de een of andere manier praten we ook wel veel in bed.

Vooral die!
Lekker tegen elkaar aangekropen en dan kunnen we eigenlijk alles bespreken.



Ja wij ook veel in bed idd!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 20:05

Mijn man en ik kunnen prima praten over wat er mij dwars zit, maar als het over hem gaat klapt hij finaal dicht. Vervolgens krijgt hij er zelf zo'n last van dat hij uitvluchten gaat zoeken. Daar baal ik van, het zou zo fijn zijn als hij eens kon zeggen wat hij dacht.. Ik vind wel dat hij moet leren praten (hij zelf gelukkig ook), want anders werkt het bij ons heel destructief.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 20:15

Charlie schreef:Wij praten eigenlijk ook bestwel veel als ik er zo over nadenkt. Ik ben de mindere prater van ons twee, hij is een enorm open boek en ik heb het beter geleerd dankzij hem. We praten ook vooral in bed trouwens.
Zo is dat bij ons ook gegaan, ik heb geleerd om meer open te zijn, niet dat is moest maar in het begin van onze relatie was is wel erg gesloten en ik heb echt leren inzien dat het ook anders kan. Begrijp ook erg goed van RYW dat moeten helemaal niet werkt, je moet niks bij moeten duw je een persoon alleen maar meer weg, door geduld te hebben met een partner en verschillende tips te krijgen kan zoiets langzaam veranderen. Wij praten trouwen veel in de auto onderweg van ons werk naar huis. smile gezien we beide veel reizen qua afstand is dat ideaal haha. Ik bed praten we ook maar niet zo vaak. Vind knuffelen en relaxen in bed veel leuker Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 20:20

*


Laatst aangepast door Marin op ma 4 jun 2012 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Jade do 31 mei 2012 - 20:26

Wij praten veel met elkaar. Althans, ik praat, vriend gaat dan mee in het gesprek. Mijn vriend zal niet snel uit zichzelf een gesprek beginnen, maar ik zie het aan hem wanneer er iets is.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Bliss do 31 mei 2012 - 20:35

Ik praat makkelijker over gevoelens of dingen waar ik mee zit dan hij. Hij is echt een binnenvetter en dat is soms wel eens lastig. Mijn probleem is alleen dat ik heel snel moet huilen als ik praat over iets waar ik mee zit. Dat heb ik al mn hele leven en ik zou niet weten hoe ik het kan veranderen. We hebben niet een vast moment waarop we serieuze gesprekken hebben, dat ontstaat gewoon.
In bed praten we trouwens niet zo veel, het bed wordt toch voornamelijk gebruikt om te seksen of te slapen :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Admin do 31 mei 2012 - 21:46

Marin schreef:Wij praten ook erg veel. Ook veel gewoon terloops, we zijn allebei heel open, dus als er wat is, hoeft het niet eens echt uitgebreid besproken te worden, maar komt het zo snel ter sprake dat dat ook prima in de auto, tijdens het koken of waar dan ook kan. De enige keer dat ik echt moest huilen bij hem omdat we het over iets wat gevoelig lag bij mij hadden, was tijdens samen de was opruimen laughcry
Maar dat soort klusjes doen we ook altijd samen, we lopen bijna altijd mee als de ander naar de wc gaat, we praten eigenlijk de hele tijd door wel. Meestal complete onzin dingen, maar dus ook wel veel serieuze, en gevoelige dingen.
Dingen die me écht aan het hart gaan, heb ik toch best wel moeite mee, maar dat ligt meer aan mezelf dan aan m'n vriend. Maar gelukkig weet ie daar steeds sneller door heen te prikken. En hij is ook echt mijn klankbord geworden en andersom, ik vind het zo fijn om leuke, maar ook serieuze zaken op hem af te kaatsen en met hem te kunnen overleggen. Dat vind ik echt belangrijk.

Ben je moe ofzo Marin? (of mss ben ik moe haha) Je stukje heeft echt rare Nederlandse zinnen haha. Maar je loopt mee als de ander naar de wc gaat? Eh? Why??

Ik vind trouwens ook wel dat je als je een partner hebt die moeilijk praat je weinig opschiet met pushen. Maar hoe je het dan wel aan moet pakken zou ik ook zo niet kunnen zeggen. De een komt er met een compromis van 'ik minder pushen, jij iets meer praten' maar als je echt een slechte prater bent weet ik niet of dat de oplossing is. Want iets willen is niet altijd hetzelfde als iets kunnen.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 21:50

Admin schreef:
Ben je moe ofzo Marin? (of mss ben ik moe haha) Je stukje heeft echt rare Nederlandse zinnen haha. Maar je loopt mee als de ander naar de wc gaat? Eh? Why??


lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Marin do 31 mei 2012 - 21:53

*


Laatst aangepast door Marin op ma 4 jun 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Zininzon vr 1 jun 2012 - 7:45

Wij praten echt heel veel, over koetjes en kalfjes, maar ook over persoonlijke dingen. Over hoe we onze dates hebben ervaren (we zijn 5 maanden samen nu), hoe we wat voor elkaar zijn gaan voelen (hij raakte binnen een maand ernstig geblesseerd aan zijn been en ik wierp me op als verpleegster), over positieve dingen maar zeker ook irritaties in onze relatie, over verloren vriendschappen, foute keuzes etc.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 0:40

Ik gooi alles eruit en mijn man is meer een binnenvetter waar ik regelmatig dingen uit moet trekken, maar alles is wel bespreekbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Fearie za 2 jun 2012 - 1:04

Mijn vriend is wat gesloten als het gaat om dingen van vroeger, dat krijg ik vrijwel niet uit hem en praten we dus weinig over. Voor de rest praten we over alles, we kunnen ook wel elkaars frustraties vertellen enzo. Wordt niet altijd even goed opgevangen, maar in de meeste gevallen is alles te bespreken en wordt ook alles besproken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

praten in je relatie - Pagina 2 Empty Re: praten in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum