Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

cupmaat voor en na zwangerschap

+20
Linda
Fearie
SarahKey
Rouge
Floor
Lonely Goatherd
Teddyaapje
chipa
Pompoen
Flower_L
Caroow
pino101
Tania
loesje
Bruintje Beer
Thunder
Mamsie
Liadan
PapillonRose
schuddebuikje
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Rouge za 1 dec 2012 - 1:50

Eerst 75b en nu 75 aa.... Of bijna een min cup Sad
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  SarahKey za 1 dec 2012 - 2:34

PapillonRose schreef:Ik kan je er helaas weinig over zeggen, want bij mij is de cupmaat voor, tijdens en na de zwangerschap exact hetzelfde gebleven! En dat hoor je volgens mij niet zo heel vaak.

En het ligt er denk ik ook aan of je wel of geen borstvoeding wilt gaan geven, dat kan je cupmaat beïnvloeden.

Hier ook zo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Fearie za 1 dec 2012 - 5:08

Ik had voor mijn zwangerschap een leuke C, tijdens de zwangerschap een D/E en nu een niet zo leuke B. Ik zou het zelf niet doen, heb zelfs geen nieuwe lingerie meer gehaald sinds zwangerschap en bevalling van D. Wordt toch eens hoog tijd.
Heb trouwens wel borstvoeding gegeven, 11 maand en toen ik stopte, slinkte de boel er snel en veel.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Linda za 1 dec 2012 - 5:17

Mijn borsten zijn in de zwangerschap amper gegroeid, ik had cup B. Na de bevalling zijn ze wel gegroeid vanwege de borstvoeding. Ik had de eerste 6 maanden een D en daarna een tijd een C, daarna weer gewoon een B.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Happydobby za 1 dec 2012 - 5:34

Mijn cupmaat is niet gewijzigd, en ik heb 9 maanden bv gegeven. Ze waren toen wel iets groter maar geen cupmaat!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  tweeling za 1 dec 2012 - 7:24

Mijn borsten zijn niet veranderd tijdens de zwangerschap. Ik heb 2 weken bv gegeven en daar zijn ze ook niet anders van geworden Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Slakje za 1 dec 2012 - 21:14

Ik raad de zwangeren in de winkel altijd aan om ten vroegste 2 weken na het stoppen van de borstvoeding opnieuw beha's te gaan kopen. 1 of 2, en na enkele maanden, als zij merken dat hun cup niet meer verandert kunnen ze weer een heleboel nieuwe beha's in slaan.

Ik ging van een B naar een D naar een C.

Ik zou dus nu geen beha kopen in het maatje dat je voor de zwangerschap had, je kan beter wachten.

Het is wél belangrijk om je borsten nu constant voldoende steun te geven. Zorg ervoor dat je beha goed past, ook in omtrek. Investeer in een goede zwangerschapsbeha, of koop een beha zonder voorgevormde cups in microvezel.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Amber- za 1 dec 2012 - 21:46

Ik had voor de zwangerschap 80b, tijdens en meteen na de zwangerschap 90d en nu heb ik weer 80b. Helaas zijn mijn borsten wel een stuk slapper.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

cupmaat voor en na zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: cupmaat voor en na zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum