Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

+5
PiP
Minx
Dora
slaatje
Pompoen
9 plaatsers

Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 1:32

Ik word helemaal wanhopig van het zoeken naar geschikt badkleding. Ik had een bikini gekocht maar na twee keer zwemmen brak de achtersluiting.
Het probleem is dat ik momenteel cup F (omvang inmiddels ook al 90)heb maar geen beugels kan hebben, dat doet erg zeer aan de bovenkant van mijn buik. De zwangerschapsbadpakken en tankini's die ik gepast heb (bij de prenatal) daar vielen mijn borsten gewoon zowat uit.

Wie weet waar ik goede betaalbare bikini's of zwangerschapsbadkleding kan vinden voor grote cupmaten? Bikini's zonder beugels dus!?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  slaatje zo 3 feb 2013 - 1:56

Misschien een idee om te kijken op bonprix.nl? Weet niet of daar wat bij zal zitten, maar het is in ieder geval betaalbaar.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:56

Misschien bij de Wehkamp, daar hebben ze ook vaak grotere maten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 1:58

Bonprix heb ik laatst 10 bikini's van laten komen, daarvan zat er 1 goed maar die is dusnu kapot! Wehkamp heb ik niks kunnen vinden, Neckermann ook niet!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Dora zo 3 feb 2013 - 2:09

Bij livera? En anders een andere zwangerschapskledingwinkel? En dan niet van een grote keten zoals prenatal
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Minx zo 3 feb 2013 - 2:10

Zou het misschien helpen als je een badpak koopt in weet ik veel maat 48 ofzo, Dan heb je gewoon overal wat meer ruimte. Geen idee of het werkt hoor, maar dat zou je nog wel kunnen proberen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  PiP zo 3 feb 2013 - 2:25

Kan je anders geen nieuwe sluiting kopen en iemand die handig is met de naaimachine lief aankijken?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 2:46

Minx schreef:Zou het misschien helpen als je een badpak koopt in weet ik veel maat 48 ofzo, Dan heb je gewoon overal wat meer ruimte. Geen idee of het werkt hoor, maar dat zou je nog wel kunnen proberen.

Haha, nou met die zwangerschapsbadpakken was het probleem dat het enorm om mijn buik lubberde en mijn borsten er nog uitvielen. Of een gewoon badpak werkt weet ik eigenlijk niet en ook geen idee hoe ik dat maat dan moet bepalen. Ben verder niet zo erg groot natuurlijk!

@pip, gut daar had ik nog niet over nagedacht, het is echt een rotsluiting, moet eigenlijk gewoon kunnen strikken. Maar dát is misschien nog wel te realiseren. Ben zelf ook niet heel onhandig met de naaimachine. Geen idee waar je losse sluitingen koopt, ik ga eens kijken.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Minx zo 3 feb 2013 - 3:04

Gewoon een aantal bestellen, want als de zwangerschapsbadpakken om je buik lubberen zou het heel goed kunnen dat een plus size prima zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 3:09

Minx schreef:Gewoon een aantal bestellen, want als de zwangerschapsbadpakken om je buik lubberen zou het heel goed kunnen dat een plus size prima zit.

Haha ja... Maar ik groei ook nog he Wink .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  mickey zo 3 feb 2013 - 5:24

Ik had er een van noppies, ging prima met mn cup G. Had wel de bandjes wat korter gemaakt, zodat het wat beter zat.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Purpleflower zo 3 feb 2013 - 7:17

Pompoen schreef:
Minx schreef:Zou het misschien helpen als je een badpak koopt in weet ik veel maat 48 ofzo, Dan heb je gewoon overal wat meer ruimte. Geen idee of het werkt hoor, maar dat zou je nog wel kunnen proberen.

Haha, nou met die zwangerschapsbadpakken was het probleem dat het enorm om mijn buik lubberde en mijn borsten er nog uitvielen. Of een gewoon badpak werkt weet ik eigenlijk niet en ook geen idee hoe ik dat maat dan moet bepalen. Ben verder niet zo erg groot natuurlijk!

@pip, gut daar had ik nog niet over nagedacht, het is echt een rotsluiting, moet eigenlijk gewoon kunnen strikken. Maar dát is misschien nog wel te realiseren. Ben zelf ook niet heel onhandig met de naaimachine. Geen idee waar je losse sluitingen koopt, ik ga eens kijken.

Heb je geen winkeltje in de buurt die broeken enz maken? Ritsen vervangen enz? Daar kan je vaak sluitingen kopen. Of hun het laten maken.
Of misschien heb je nog een oude bikini liggen waar je de sluiting van kan gebruiken.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Roodkapje zo 3 feb 2013 - 7:19

Ik heb een tankini van Prenatal waar juist mijn borsten in verzopen ( D cup)... Wellicht iets voor jou?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 7:38

Ik heb er ook eentje gepast bij de prenatal die ik onder mijn borsten strak kon trekken, maar die stof was zo slap dat mijn borsten er maar een beetje bijhingen. Als het die niet is heb ik wellicht interesse.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Roodkapje zo 3 feb 2013 - 7:44

Pompoen schreef:Ik heb er ook eentje gepast bij de prenatal die ik onder mijn borsten strak kon trekken, maar die stof was zo slap dat mijn borsten er maar een beetje bijhingen. Als het die niet is heb ik wellicht interesse.



Ik ga thuis even voor je kijken( ben nu werken) en zal ff fotootje maken voor je . Ik heb hem verder nooit gedragen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  bolus26 zo 3 feb 2013 - 8:04

ik heb in een simpel badoak can wehkamp gezwommen maar dan n maatje groter.bij alle andere vielen mn borsten eruit.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat? Empty Re: Betaalbare (zwangerschaps) badkleding voor grote cupmaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum