Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wasmachine thuisbezorgen

+11
Penny Blossom
Bazinga
Fayebella
nisavi
Highway
Mizz_S
Niekske
Kqip
_Lacey_
rapa nui
Rovine
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine vr 8 jun 2012 - 20:25

Hij is net bezorgd! Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 281626781

De aansluitservice viel me wel tegen. Had 3x gevraagd of ze de badkamerstekker ook aansloten en dat zouden ze doen. Deden ze niet dus, ze hebben de oude er gewoon afgesneden. Heb nu zelf maar even een verlengsnoer vanuit de keuken gelegd. De afvoer bleek ook niet goed te zijn, de nieuwe slang was dikker. Heb die dus zelf net maar in het doucheputje gelegd. Het is even niet handig, maar ik kan in elk geval even wassen. Morgen komt toevallig mijn vader langs, die sluit hem goed aan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  TukTuk vr 8 jun 2012 - 20:29

Rovine schreef:Hij is net bezorgd! Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 281626781

De aansluitservice viel me wel tegen. Had 3x gevraagd of ze de badkamerstekker ook aansloten en dat zouden ze doen. Deden ze niet dus, ze hebben de oude er gewoon afgesneden. Heb nu zelf maar even een verlengsnoer vanuit de keuken gelegd. De afvoer bleek ook niet goed te zijn, de nieuwe slang was dikker. Heb die dus zelf net maar in het doucheputje gelegd. Het is even niet handig, maar ik kan in elk geval even wassen. Morgen komt toevallig mijn vader langs, die sluit hem goed aan.

Het is niet zo moeilijk om hem zelf aan te sluiten hoor.
Als ik het goed begrijp heb je een stekker aan je wasmachine, maar moet die stekker er af en moet je hem aansluiten met 3 losse draden?
Gewoon stekker er af snijden, strippen. Dan het kastje aan de muur opendraaien (stroom er af halen!), even goed kijken welke kleur waar zit (De oude draden zitten er nog in als ik het goed begrijp). En dan is het gewoon kwestie van draadjes er in doen, schroefje aandraaien en klaar Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 561177

En voor de slang kan je denk ik wel verloopstukjes vinden in de bouwmarkt, die je op je slang doet en waar een dunner uiteinde aan zit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Rovine vr 8 jun 2012 - 20:34

Als mijn vader morgen niet langs zou komen zou ik het zelf proberen, maar voor hem is het een routineklusje. Die haalt ook even dat verbindingsstukje voor me, de vaatwasser zit op dezelfde afvoer en hij weet precies wat hij moet hebben.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  TukTuk vr 8 jun 2012 - 20:36

Rovine schreef:Als mijn vader morgen niet langs zou komen zou ik het zelf proberen, maar voor hem is het een routineklusje. Die haalt ook even dat verbindingsstukje voor me, de vaatwasser zit op dezelfde afvoer en hij weet precies wat hij moet hebben.

Ok smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmachine thuisbezorgen - Pagina 2 Empty Re: Wasmachine thuisbezorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum