Halve wasmachine vol?
+10
ExpressoB
Dani
Printje
Caroow
Ibbeltje
Pandora
Tiara
Melis_je
Marin
Rush
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Halve wasmachine vol?
Kan je wel een mini wasje draaien of is dat slecht voor de machine of de kleding ofzo?
Ik heb een wasje van 3 kledingstukken en daar kan niet echt iets anders bij. Kan dat dan wel? Want ik heb niet zoveel zin in handwas.
Ik heb een wasje van 3 kledingstukken en daar kan niet echt iets anders bij. Kan dat dan wel? Want ik heb niet zoveel zin in handwas.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Halve wasmachine vol?
Ik heb een 30 minuten programma op 30 graden, is dat het handwas programma?
Ik moet gewoon meer rode kledingstukken kopen, haha!
Ik moet gewoon meer rode kledingstukken kopen, haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Op de wasmachine van m'n moeder zit echt een specifiek miniwas programma. Maar 30 minuten op 30 graden kan ook prima volgens mij. Ik gooi m'n wasmachine ook niet altijd propvol, juist omdat ik het idee heb dat het beter is voor m'n kleding.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb niet echt een apart programma, of die heb ik nog niet gevonden. Ga ik vanavond even naar kijken!
En anders doe ik de 30/30 idd!
Ik heb 'm ook nooit propvol, maar 3 shirtjes is wel heel weinig.
En anders doe ik de 30/30 idd!
Ik heb 'm ook nooit propvol, maar 3 shirtjes is wel heel weinig.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha ach ja, dat is niet zo heel veel, maar het is meer zonde van het water dan dat het echt slecht is.
Ik doe ook wel eens gewoon 1 spijkerbroek ofzo, of 3 handdoeken.
Ik doe ook wel eens gewoon 1 spijkerbroek ofzo, of 3 handdoeken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is niet slecht voor de kleding, alleen voor het milieu. De eerste keer doe ik het apart, daarna kan het gewoon bij de donkere was in (dat wil zeggen: bij mij gaat het tot nu toe altijd goed).
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
bij ons op het machine kan je dan kiezen voor 1/2 dat wil zeggen dat de machine maar half vol is en dat ie dan minder water verbruikt (als ik het goed heb)
Gast- Gast
Ja, ik heb mijn andere rode shirtjes nu ook wel bij paars en groen in, gewoon bij de bonte was, maar met deze nieuwe durf ik dat niet aan. Dus ik heb 3 rode verzameld voor een wasjeMelis_je schreef:Het is niet slecht voor de kleding, alleen voor het milieu. De eerste keer doe ik het apart, daarna kan het gewoon bij de donkere was in (dat wil zeggen: bij mij gaat het tot nu toe altijd goed).
Rush- Lady Post-a-lot
Ik doe dat ook wel eens bij nieuwe kleding en dan kort programma of gewoon fijne was of als het heel teer is dan handwas.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
en van die doekjes? Colorcatchers? Die gooien wij er hier ook vaak bij in de was als er iets nieuws bijzit. Scheelt toch veel moet ik zeggen hoor. Maar eerste was zou ik wel inderdaad apart doen (vooral met rood)
Gast- Gast
Werkt dat echt? Ik geloof er nooit zo in, haha!Lily schreef:en van die doekjes? Colorcatchers? Die gooien wij er hier ook vaak bij in de was als er iets nieuws bijzit. Scheelt toch veel moet ik zeggen hoor. Maar eerste was zou ik wel inderdaad apart doen (vooral met rood)
Ik had laatst 2 gratis doekjes, had m`n vriend ze per ongeluk weggegooid!
Rush- Lady Post-a-lot
nouwja ik gooi ze er eigenlijk alleen bij als er nieuwe dingen tussen zitten waarvan ik niet wil dat het verkleurd of dat die gaat verkleuren op andere kledingstukken en als ik dat ding eruit haal dan issie eigenlijk altijd wel verkleurd. (en je hebt ze bij de action en bij de blokker ook wel eens)
Gast- Gast
Ik ben best zuinig op mijn (mooie) kleding dus die was ik ook regelmatig apart, een klein wasje dus. Kan prima, en vaak op 30º op het korte programma.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pippa schreef:Ik zet hem dan op handwasprogramma, kan prima!
+1
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik gooi nieuwe kleding altijd bij de handdoeken, die zijn toch al nodig aan vervanging toe.
Maar, ik denk dat weinig was geen kwaad kan hoor.
Maar, ik denk dat weinig was geen kwaad kan hoor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
hahhaa ik gooi gewoon alles bij elkaar ook al kan het eigenlijk net niet... wit en donker uiteraard niet maar soms gooi ik iets wat eigenlijk niet kan er gewoon wel bij, omdat ik het de dag erna aan wil ofzo.
Nu heb ik wel niet zo'n dure kleren misschien scheelt dat.
Nu heb ik wel niet zo'n dure kleren misschien scheelt dat.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb ook niet zulke dure kleren, maar ik wil niet dat m`n groene shirtjes ineens een roze gloed krijgen ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
Die 30/30 is het miniwasprogramma. Doe ik ook vaak.
En colorcatchers werken echt!
En colorcatchers werken echt!
Gast- Gast
Oeeh die color catchers heb ik heel lang vertrouwd... totdat het een keer flink mis ging. Doe ik dus echt niet meer. Maar als ik zo'n klein wasje heb, neem ik een kort programma. Hoewel 3 kledingstukken wel erg weinig is, ik zou er dan wat zwarte kleding bij doen.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Die doekjes werken zeker! te koop bij Action, goedkoper als bij bijv. de AH.
Ik heb een rode joggingbroek en die heb ik echt al jaaaaaaren nog steeds mooi van kwaliteit maar hij blijft afgeven en met het doekje erbij... geen probleem!
Je wasmachine weegt het gewicht van je was, dus dan zal die sowieso eerder klaar zijn! Ik heb een quick 30programma.
Ik heb een rode joggingbroek en die heb ik echt al jaaaaaaren nog steeds mooi van kwaliteit maar hij blijft afgeven en met het doekje erbij... geen probleem!
Je wasmachine weegt het gewicht van je was, dus dan zal die sowieso eerder klaar zijn! Ik heb een quick 30programma.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik doe ze dan even in een emmer water (gootsteen kan ook), je ziet het water dan rood kleuren. Flinke scheut azijn erbij, hop water wordt weer normaal en de kleur hecht zich aan de kleding. Vervolgens kan je het bij je andere kleding in de wasmachine gooien (om de azijngeur eruit te halen en te wassen). Alle keren daarna kan het gewoon bij de rest van je kleding en geeft het niet meer af . Kleding blijft langer zijn kleur behouden en geen gedoe meer met aparte wassen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik denk niet dat ik zo`n high tech wasmachine heb.ExpressoB schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: