Wasmachine
+14
kwebbeltje
Sam
Atelier Madame
Mademoiselle_
Foodish
Ooh La La!
Sterrin_
Eris
Juutjepetuutje
Minx
Ella
Bimbam
Viva
Printje
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wasmachine
Ik wil voor een nieuwe wasmachine gaan kijken. Iemand hier nog een tip voor een goede wasmachine. Het liefste eentje waar heel veel in past haha maar voor de rest ben ik benieuwd. Op internet lees ik over allerlei merken veel goede/mindere dingen dus roept u maar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wasmachine
Ik moet er binnekort ook aan gaan geloven (pomp werkt steeds slechter). Dus ik volg dit topic ook.
(mag ik nog een extra vraagje stellen .. Heeft iemand hier een was/droogcombindatie? En werkt dat nou echt goed?)
(mag ik nog een extra vraagje stellen .. Heeft iemand hier een was/droogcombindatie? En werkt dat nou echt goed?)
Gast- Gast
Veel weet ik niet, maar mijn vader doet ook witgoed en hij zegt dat de miele en bosch echt de betere zijn.
Heb zelf een oude miele die hij ooit bij een klant vervangen heeft want die wilde een nieuwe. Daarin heeft hij iets vervangen en nu doet hij het alweer 2.5jr (sinds we op onszelf zitten) goed.
Heb zelf een oude miele die hij ooit bij een klant vervangen heeft want die wilde een nieuwe. Daarin heeft hij iets vervangen en nu doet hij het alweer 2.5jr (sinds we op onszelf zitten) goed.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Veel weet ik niet, maar mijn vader doet ook witgoed en hij zegt dat de miele en bosch echt de betere zijn.
Dat zegt mijn overbuurman ook (en ja, die doet ook in witgoed). Wij hebben zelf een Samsung en dat is verder prima, totdat ie (hopelijk nog lang niet) kapot gaat. Het schijnt -aldus overbuurman- heel moeilijk (en duur) te zijn om hier nieuwe onderdelen voor te krijgen. Maar goed, daar is de prijs dan ook naar.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
wij hebben ook een samsung en hebben er een 10jaar garantieplan bijgekocht. Dit kost 150 euro maar mocht er iets kapot zijn wordt dit gemaakt.
Verder is miele een heel goed merk.
Verder is miele een heel goed merk.
Gast- Gast
Ik heb een Bosch en ben er zeer tevreden over. Hiervoor een Nordland gehad en dat was drama
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Miele staat wel als een van de besten bekend, en anders een Bosch of een Siemens.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Inmiddels een Bosch gekocht, 7 kilo, wordt volgende week geleverd.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Inmiddels een Bosch gekocht, 7 kilo, wordt volgende week geleverd.
hahaha je opent een topic en 1.5 uur later heb je er een gekocht!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Juutjepetuutje schreef:Printje schreef:Inmiddels een Bosch gekocht, 7 kilo, wordt volgende week geleverd.
Haha mijn lieve moeder sponsort de helft. Zij moest ook een nieuwe kregen flinke korting, 5 jaar garantie, zetten hem op zolder, sluiten hem aan en nemen de oude mee.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Juutjepetuutje schreef:Printje schreef:Inmiddels een Bosch gekocht, 7 kilo, wordt volgende week geleverd.
Haha mijn lieve moeder sponsort de helft. Zij moest ook een nieuwe kregen flinke korting, 5 jaar garantie, zetten hem op zolder, sluiten hem aan en nemen de oude mee.
ja dat klinkt goed idd, dan zou ik ook niet te lang twijfelen!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Bosch is vaak goed. Ik heb ook een Bosch, nu twee jaar, en heb er nooit problemen mee.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben zeer tevreden met onze AEG, gaat al ruim 6 jaar probleemloos mee, was altijd op kort programma en dan is alles echt heel schoon. (uiteraard doe ik wel regelmatig een schoonmaakbeurt op 95)
Nadeel is nu dat het allemaal maar net past nu we 4 kinderen hebben, dus mocht deze ooit stuk gaan, dan kies ik een 7kg inhoud. Geen idee of ze er nog groter zijn dan dat, maar nu past het allemaal maar net, en dat terwijl ik om de dag 3 wassen draai. Heb altijd veel witte en donkere was en dat is echt proppen soms.
We hebben nu sinds 2 jaar ook een droger van AEG, ook super!
Nadeel is nu dat het allemaal maar net past nu we 4 kinderen hebben, dus mocht deze ooit stuk gaan, dan kies ik een 7kg inhoud. Geen idee of ze er nog groter zijn dan dat, maar nu past het allemaal maar net, en dat terwijl ik om de dag 3 wassen draai. Heb altijd veel witte en donkere was en dat is echt proppen soms.
We hebben nu sinds 2 jaar ook een droger van AEG, ook super!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb 5 jaar geleden een wasmachine van Indesit gekocht. Een goedkoop merk (heb er geloof ik 300 euro voor betaald)
maar er kan best veel in en doet het na al die jaren nog net zo goed als de eerste keer (zelfs na 3x verhuizen).
Toen ik deze kocht heb ik wel getwijfeld over een duurdere van Miele. Maar aangezien die altijd loeizwaar zijn (echt een stuk zwaarder dan de Indesit) heb ik deze niet gekocht.
Achteraf ben ik daar wel blij om, want 3x verhuizen van 2 en 3 hoog is geen pretje
maar er kan best veel in en doet het na al die jaren nog net zo goed als de eerste keer (zelfs na 3x verhuizen).
Toen ik deze kocht heb ik wel getwijfeld over een duurdere van Miele. Maar aangezien die altijd loeizwaar zijn (echt een stuk zwaarder dan de Indesit) heb ik deze niet gekocht.
Achteraf ben ik daar wel blij om, want 3x verhuizen van 2 en 3 hoog is geen pretje
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Hier ook een Indesit waar 8 kilo was in kan. Wij hebben hem nu een jaartje en ik ben ontzettend blij met dat ding. Hij heeft veel wasprogramma's en je kan hem naar wens instellen. Kostte iets van 450 euro.
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Ik heb een supergoedkope was/droog combinatie van Candy. Overgekocht van degene die voor ons in ons appartement woonden, anders zou ik voor een beter merk gaan. Het wassen gaat prima, het drogen alleen als je er niet te veel in doet. Dus een set beddengoed gaat wel, maar dan kun je er niet ook nog handdoeken en sokken bij doen. Ik gebruik de droger dus alleen als ik hem echt nodig heb. Sokken en ondergoed drogen sneller op een rek dan in de droger.
Gast- Gast
Foodish schreef:Hier ook een Indesit waar 8 kilo was in kan. Wij hebben hem nu een jaartje en ik ben ontzettend blij met dat ding. Hij heeft veel wasprogramma's en je kan hem naar wens instellen. Kostte iets van 450 euro.
Ik zou niet kiezen voor een Indesit als je kinderen hebt. Zolang je weinig wast, is het best te doen. Maar was je meer, dan zijn de meesten zo kapot. Goedkoop duurkoop vind ik wel gelden voor Indesit.
Wij hebben een AEG. En een droger van Bosch. Over beide merken erg tevreden. Vooral zonder de droger kan ik echt niet meer sinds ik kinderen heb.
Mademoiselle_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 23
Registratiedatum : 08-12-12
Mijn familie noemt indesit altijd indeshit o,dat zeer zoveel problemen mee hebben gehad
Ik heb Bosch en vind m super. Aeg schijnt ook goed te zijn.
Ik heb Bosch en vind m super. Aeg schijnt ook goed te zijn.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb nu een indesit. Vind het een rotding.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb een AEG, zeer tevreden over.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik ken wel meer mensen die wel goede ervaring met Indesit hebben (jarenlang 3x per week wassen) dus het kan óók goed gaan
Foodish- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 48
Registratiedatum : 08-11-12
Wij hebben een siemens wasmachine en droger, ben er echt tevreden over.
Ik zou zelf geen combinatie nemen van wasmachine en droger in 1, lijkt me echt niet makkelijk.
Ik zou zelf geen combinatie nemen van wasmachine en droger in 1, lijkt me echt niet makkelijk.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik heb een Indesit (heb hem nu 2,5 of 3 jaar) en ben er erg tevreden over!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb een droger van Indesit geloof ik, ben daar wel tevreden over. Wasmachine van een Duits merk geloof ik wat ze bij de Block verkopen in ieder geval (niet bij elke zaak te krijgen dacht ik), waar ik erg tevreden over ben. Nu zo'n 1,5 jaar in gebruik en doet het nog prima, kan dacht ik 7 kg in.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Foodish schreef:Ik ken wel meer mensen die wel goede ervaring met Indesit hebben (jarenlang 3x per week wassen) dus het kan óók goed gaan
Het kán inderdaad wel. Maar ik denk dat dat uitzonderingen zijn. De onderdelen van een Indeshit zijn echt van crappy materiaal. Ik heb het al verschillende monteurs horen zeggen. We hadden er zelf ook 1, meerdere keren iemand voor geweest. Vandaar. Tip was: ''Koop nooit meer een Indesit''
Mademoiselle_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 23
Registratiedatum : 08-12-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wasmachine
» Halve wasmachine vol?
» All Stars in de wasmachine?
» Luchtje wasmachine
» Wasmachine thuisbezorgen
» Halve wasmachine vol?