Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat nemen jullie tegen hooikoorts?

+8
ellibre
Novalee
Caro
Ooh La La!
Ibbeltje
Sarah1985
Rush
Coco
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat nemen jullie tegen hooikoorts? - Pagina 2 Empty Re: Wat nemen jullie tegen hooikoorts?

Bericht  Ibbeltje wo 30 mei 2012 - 6:25

Zoey schreef:Ik haal altijd cetrizinetabletjes bij de aldi. 7 pilletjes voor maar 1 euro! Wat nemen jullie tegen hooikoorts? - Pagina 2 281626781

Das niet duur.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat nemen jullie tegen hooikoorts? - Pagina 2 Empty Re: Wat nemen jullie tegen hooikoorts?

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:30

Ze schijnen er voor dezelfde prijs bij de Aldi te liggen.

Wat nemen jullie tegen hooikoorts? - Pagina 2 5630829713_130b923250_z

Bron:http://www.waymadi.nl/tag/aldi/

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:44

De ene keer dat ik hooikoorts had was in het buitenland. Ik kreeg toen 1 pilletje van iemand daar die het gelijk doorhad (ik wist niet eens dat ik hooikoorts had, ik dacht eerder dat ik langzaam dood aan het gaan was). Het was iets met anti histamine erin inderdaad. Daar zou ik dan weer voor gaan, mocht het ooit weer voorkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:56

@ Maura, ik koop ze ook bij de aldi Wink Precies die jij hebt gepost, daar heb ik zo'n 10 doosjes van thuis liggen..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 7:01

Zoey schreef:@ Maura, ik koop ze ook bij de aldi Wink Precies die jij hebt gepost, daar heb ik zo'n 10 doosjes van thuis liggen..

Ik zag al dat ik alweer spuit 11 was, maar dacht, doe net alsof ik het niet heb gezien. :P

Gast
Gast

Bericht  Coco wo 30 mei 2012 - 7:16

Die van de Aldi kreeg hij idd ook als advies van zijn collega's. Die zit alleen niet in de buurt. Zal mijn moeder er eens voor op pad sturen. Scheelt ook nogal flink in prijs zeg! :O
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: