Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

+5
Annemie
LMCurious
Pink!
Tania
Coco
9 plaatsers

Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Coco wo 13 feb 2013 - 22:33

Voor je peuter?

Ik zat zelf te denken aan verf, kleurspullen, stempels en klei. En mijn moeder wil graag nog een cadeautje kopen waar ze daar wat aan hebben.
We zijn eigenlijk alleen 's morgens tot na het ontbijt en tegen de tijd dat de kinderen naar bed gaan in het vakantiehuis. Dus lijkt dat mij wel voldoende toch?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Tania wo 13 feb 2013 - 22:35

Ik had laatst wat boekjes en kleurpotloden mee verder niks. Hij vindt daar altijd wel wat waar hij de hele dag mee loopt te spelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 22:37

Meestal een rugzakje wat hij zelf mag vullen, en gaan dan vaak wat auto's mee, voorleesboek en wat om te kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Pink! wo 13 feb 2013 - 22:39

Niet zo veel, bal, wat auto's enzo en dat is t wel.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  LMCurious wo 13 feb 2013 - 22:41

kleurpotloden + kleine bloknote + klein kartonboekje (voor Milou) zitten standaard in de luiertas bij ons, en ik neem altijd nog een echt voorleesboek en boek mee wat Joris leuk vind om zelf te kijken, verder een bal en iets van een auto ofzo. Verder zou ik voor een weekendje niet veel meer meenemen.
Nu een week op vakantie geweest en dan heb ik voor Milou nog wat poppetjes meegenomen, een kleurboek en voor Joris een kleine computer van Cars. Daar zijn ze heel de week zoet mee geweest!

Als er een zwembad is neem ik vaak ook een gietertje etc. mee.


Edit, klei en verf zou ik juist niet meenemen omdat mijn kindjes dan de hele dag onder zitten! Vind het juist handig als ze even iets doen voor we weggaan, en dan wil ik ze niet opnieuw hoeven te verkleden. Dan vind ik potloden handiger.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Annemie wo 13 feb 2013 - 22:58

Hier altijd een bal, auto's en evt. wat boekjes. En evt. speelgoed voor het zwembad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 0:25

Wij gaan morgen een weekend weg, maar heb nog geen idee wat ik mee zal nemen voor N. Er is daar speelgoed aanwezig, maar weet niet precies wat. Ik denk dat ik het houd bij wat teken-/knutselspullen en wat poppetjes/figuurtjes waar ze graag mee speelt. Als ze zich gaat vervelen trek ik de keukenkasten wel leeg en mag ze lekker gaan spelen met potten en pannen laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 0:42

Yrsa heeft een paar van die meeneemsets van Playmobil, ik zou er daar eentje van meenemen met een heleboel poppetjes erin. Of My Little Pony.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 0:51

N. heeft het meeneemhuis van Playmobil, maar ik ben altijd bang dat ze daar dingen van kwijt raakt, dat het daar onder kasten schuift of iets dergelijks. Dat vind ik dan weer heel erg zonde Embarassed
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 0:55

Daar was ik ook altijd bang voor, maar dat heb ik losgelaten, als ik daar zo bang voor ga zijn dan kan ze niet lekker met haar Playmobil spelen, want dan zit ik er alleen maar als een havik bovenop. Je kunt er namelijk wel van op aan dat er dingen zoekraken van Playmobil. Desnoods berg je de heel kleine accessoires op in een doosje en laat je die thuis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 0:58

De kleine accessoires liggen al verstopt, daar is ze nog net wat te jong voor om mee te spelen. Maar je hebt wel gelijk. Ik ga het Playmobil huis meenemen met wat meubeltjes, poppetjes en andere toebehoren. Ik maak wel een foto met mijn telefoon wat er allemaal bij hoort, dan kan ik aan het eind van het weekend kijken of bijna alles er weer is Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 1:00

Oh ja als wij naar een bungalow park gaan nemen we vaak ook nog iets van een loopfietsje mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Coco do 14 feb 2013 - 1:03

Oh ja, het meeneemhuis is idd ook wel een goed idee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Coco do 14 feb 2013 - 1:05

Siep schreef:Oh ja als wij naar een bungalow park gaan nemen we vaak ook nog iets van een loopfietsje mee.
Dat wil ik idd ook. Even kijken of dat nog bij iemand in de auto past want wij hebben de kofferbak propvol.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 1:07

Ik snap het wel, hoor. Yrsa heeft voor Kerst het circus van Playmobil gekregen, ik had het tweedehands gekocht en was zo trots dat het helemaal compleet was. Aan het eind van de vakantie was een van de vlaggetjes van de circustent weg en daar kan ik nog steeds zo van balen. Maar goed, ik weet uit ervaring dat die dingen toch nooit compleet blijven als er intensief mee gespeeld wordt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Coco do 14 feb 2013 - 1:10

Ik heb voor mijn dochter nog het grote ziekenhuis en ook het circus liggen. Die kan ik weleens tevoorschijn halen. Denk dat ze daar inmiddels al best wel wat mee kan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 1:22

Susan schreef:Ik snap het wel, hoor. Yrsa heeft voor Kerst het circus van Playmobil gekregen, ik had het tweedehands gekocht en was zo trots dat het helemaal compleet was. Aan het eind van de vakantie was een van de vlaggetjes van de circustent weg en daar kan ik nog steeds zo van balen. Maar goed, ik weet uit ervaring dat die dingen toch nooit compleet blijven als er intensief mee gespeeld wordt.
Nee, dat is ook zo. Ik ben ook van allerlei soorten speelgoed al dingen kwijt. Ben zo blij dat het Playmobilhuis nog compleet is. Als N. met dit soort speelgoed speelt dan mag ze meestal met één soort tegelijk spelen van mij. Dus óf Playmobil óf Duplo bijvoorbeeld. Als de buurkinderen komen haal ik de Playmobil en Duplo niet tevoorschijn. Zij spelen erg wild, maken dingen kapot dus zij mogen er van mij niet mee spelen. N. kan er wel netjes mee spelen gelukkig. Ik ben er zuiniger op dan N. in ieder geval Wink

Wij nemen dit weekend de slee trouwens ook mee. In de Ardennen schijnt veel sneeuw te liggen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Susan do 14 feb 2013 - 1:26

Het is ook niet dat Yrsa ermee gooit, maar er vallen wel eens dingen, je zuigt wel eens per ongeluk iets op met de stofzuiger, enzovoort. Ze hebben samen ook wel erg veel Playmobil.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 1:28

Volgens mij hebben jullie inderdaad veel Playmobil smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Liadan do 14 feb 2013 - 1:30

Mijn dochter heeft een klein koffertje waar ze zelf speelgoed in mag doen wat ze mee wil nemen. Voor mijn zoon nam ik de laatste tijd 2 kleine ballen mee, wat poppetjes en boekjes. En verder zorg ik dat ik papier bij me heb en potloden/stiften.
Ook gaan met dit weer regenbroeken/skibroeken mee zodat ze toch gewoon lekker buiten kunnen spelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  teletascha do 14 feb 2013 - 1:42

Ik zou voor onze oudste wat duple meenemen, kan ze eindeloos mee spelen. Verder een autootje, bal en een houten puzzel.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed? Empty Re: Weekendje weg, wat nemen jullie mee aan speelgoed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum