Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herkenbaar?

Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Herkenbaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 1:02

Hello dames,

Gut, ik ken mezelf niet meer terug de laatste weken. Ik ben zó afwezig en voel me telkens alsof ik in een soort bubbel leef. Zo'n bubbel waar je normaal gesproken een flinke borrel of bak koffie tegenaan zou gooien om weer ff lekker bij je positieven te komen. Ik kom er niet uit. Zelfs autorijden lijkt gevaarlijk te worden, want na een aantal minuten op 1 weg rechtdoor en ik ben meer aan het dromen dan dat ik op rode lichten let Evil or Very Mad Heel gevaarlijk. Treinvertragingen die omgeroepen worden mis ik, dan sta ik als een daapse op een chaotisch station voor mij uit te kijken.

Nu is dat allemaal best leuk en prettig, als je snoezig op de bank ligt en lekker aan het dromen bent (of verlof hebt). Maar ik vind het verrekte lastig om nog actief deel te nemen aan besprekingen, vergaderingen etc. Laat staan dat van mijn normale werkzaamheden nog iets terecht komt. Ook volg ik nog een studie waarbij ik echt wel aandacht nodig heb om te lezen en deel te nemen aan de lessen.

Nou, punt dus. Iemand tips!?! Herkenbaar?? Wat heb jij er aan gedaan, hoe kreeg je jezelf een beetje bij de les en dus uit die bubbel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:21

Zoooo herkenbaar. Ik vergeet ook echt alles op het moment.

Geen idee wat je eraan kan doen... Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:24

PM: zit net jouw topic door te lezen inderdaad haha Very Happy Nogal wat herkenning!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 2:31

Erg he?! En jij moet nog bevallen... Laughing

Ben ook zo blij dat ik nu nog vakantie heb, anders had ik deze week weer moeten gaan werken. Zou niet weten hoe hahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:40

Ik heb dat ook heel erg. Precies hoe jij omschrijft met autorijden, tijdens gesprekken.. Ik krijg de helft niet mee. Helaas weet ik ook niet wat je daaraan kan doen.

Heel raar maar op mn werk kan ik me wel concentreren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Jasmine ma 24 okt 2011 - 4:00

Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn auto in de prak gereden. Zag een auto van rechts over het hoofd... Embarassed

Dus ja, dat van dat autorijden herken ik wel Evil or Very Mad
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Herkenbaar? Empty Re: Herkenbaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum