Speciale manier vertellen...aan wie
+13
peach
Bluestar
SarahKey
Muppetje
Snoes
Filoria
Annemie
CCC
Bruintje Beer
kwak
Joss1
Printje
Flower_L
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Speciale manier vertellen...aan wie
Alleen mijn moeder en schoonouders hebben we het op een speciale manier verteld, de rest gewoon zo. Mensen in onze directe omgeving wisten dat we in de MM zaten dus een echte verrassing kon toch niet meer.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben het mijn ouders en broertje, schoonouders en schoonzus op een speciale manier verteld.
Mijn beste vriendin heb ik gebeld. En andere vrienden hebben we het gewoon verteld.
Toen ik vond dat de belangrijkste mensen het wisten heb ik een berichtje op fb gezet.
Mijn beste vriendin heb ik gebeld. En andere vrienden hebben we het gewoon verteld.
Toen ik vond dat de belangrijkste mensen het wisten heb ik een berichtje op fb gezet.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
bij de eerste hebben we mijn ouders een knuffeltje met een kaartje gegeven waarop stond 'willen jullie op mijn knuffeltje passen tot ik er ben'? en mijn schoonouders hebben we het blad 'OOK' (voor opa's en oma's gegeven). Beetje jammer was dat mijn schoonmoeder er maar een schuine blik op wierp, me bedankte en het blad in de mand met bladen gooide, haha. Wij geven wel vaker bladen aan elkaar als we er één gelezen hebben en mijn schoonmoeder had niet in de gaten dat dit een 'speciaal exemplaar was'
Bij de tweede dachten we eerst dat ik 18 augustus uitgerekend was, dit is ook de verjaardag van de oudste. We hebben ze gevraagd of ze wisten van de speciale plannen op 18 augustus. Ze noemden natuurlijk direct de verjaardag, toen we zeiden dat er nog iets speciaals was, wisten ze natuurlijk niet wat we bedoelden. De verrassing dat er rond die periode een tweede zou komen was groot.
Bij de tweede dachten we eerst dat ik 18 augustus uitgerekend was, dit is ook de verjaardag van de oudste. We hebben ze gevraagd of ze wisten van de speciale plannen op 18 augustus. Ze noemden natuurlijk direct de verjaardag, toen we zeiden dat er nog iets speciaals was, wisten ze natuurlijk niet wat we bedoelden. De verrassing dat er rond die periode een tweede zou komen was groot.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Wat voor speciale gasten?
» Heeft dat een speciale naam? (broek)
» meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?
» Op welke manier afvallen??
» Wat voor speciale gasten?
» Heeft dat een speciale naam? (broek)
» meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?
» Op welke manier afvallen??
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: