Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

+11
Zonnetje
ekiaam87
TukTuk
Lady Starstruck
Middleme
Marsy28
Ragazza
Jasmine
Floor
Marin
Mermaid
15 plaatsers

Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Mermaid di 30 apr 2013 - 23:08

Wat zijn de mooiste herinneringen die jij hebt van je reizen?

Ik ben nu net terug na 3 maanden rondvaren in Azië, het midden oosten en zuid europa. De eerste dingen waar ik nu aan terugdenk zijn;

Met een stoomtrein door de rijstvelden in Indonesië rijden;
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  P2180169_zpsde988956

Een olifantje eten geven in Sri Lanka;
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  P3070041_zps43730a61

En op een kameel door de Wadi Rum in Jordanië rijden;
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  P3220078_zps16cb9680

Eigenlijk is er veel meer maar wie weet komt dat nog..

Maar nu ben ik benieuwd naar jullie mooiste reismomenten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Gast di 30 apr 2013 - 23:27

Met dolfijnen zwemmen in Mexico
Werken op Mallorca
Wijngaarden en Adirondacks in NY State
Namibië (vooral Kolmanskop, Etosha, Walvisbaai en Fishriver Canyon)
Lake District in Engeland
Mijn verblijf in Texas en Zweden bij toenmalige vriendjes
Hohentwiel Duitsland
Egypte met mijn vader, vooral Caïro I love you
Luzern
Ierland Glendalough

Kan nog wel even doorgaan haha maar Namibië staat op nummer 1 en ga ik snel weer heen :cheering:


Laatst aangepast door Zus op wo 1 mei 2013 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 23:49

Wat bijzonder Mermaid! Hoe heb je het gehad? Heb je al die dingen met je vriend samen kunnen doen of moest hij af en toe werken?
Die olifant is zo lief zeg, dat lijkt me zo bijzonder en wil ik ook heel graag nog eens doen. Wat een verschil trouwens tussen Afrikaanse en Aziatische olifanten, zo veel kleiner(e oren).

Ik ben bang dat ik heel veel foto's ga plaatsen, maar dat maakt me niet uit smile Heerlijk even terugblikken.

Vooral onze reis naar Tanzania was wel echt de meest bijzondere reis van m'n leven tot nu toe. Even wat momenten er uit pikken die echt bijzonder waren.

Dit uitzicht vanuit onze open hut was wel echt het mooiste uitzicht ooit, zo op de rivier, en dan 's nachts dus alleen onder een klamboe slapen, de hut was verder open. En dat daar toen ineens om 3 uur 's nachts een olifant z'n slurf de hut in stak. Meest memorabele moment van de vakantie:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  733749_10152663515400156_1904634017_n

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  576118_10152663515430156_597572152_n


Olifanten zo dichtbij:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  734193_10152663572285156_1853192324_n

(en nog wel dichterbij gezien, maar toen was ik zelf aan het fotograferen, en dan krijg je dit:)

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  734580_10152663565100156_2042436310_n

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  254961_10152663572350156_240553227_n

Het meest bizarre moment van de vakantie: In zo'n vreselijk chique tent zitten dat bij terugkomst van de safari, het bad helemaal gevuld is met heet water en allemaal rozenblaadjes er om heen. Hoe bizar luxe (en geldverspilling met al die rozen).

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  488000_10152663589720156_433412903_n

En het andere mooiste moment van de vakantie was de laatste 5 minuten van de safari, het stroomde van de regen, dus alle camera apparatuur was al opgeruimd, en ineens riep m'n vriend 'stoooop', en had hij cheetahs in de stromende regen gespot, zo langs de weg. Wist niet hoe snel ik weer m'n camera moest pakken. Zo mooi, zo'n perfect einde dat ik echt moest huilen achter m'n camera:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  301509_10152663624200156_1762626713_n



Afijn, dat was Tanzania. Heb nog wel meer mooie reizen gemaakt, even denken:


Met m'n lieve stoere oma naar Brussel (en wat was ik nog dik daar!)
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  265010_10150663744135156_4218166_n


New York City:

Wandelend door Chelsea op een vroege ochtend, sprak een oudere vrouw met haar dochter me aan, of ik fotograaf was en of ik graag wat foto's van hun en hun kerkje wilde maken, zodat ze dat konden gebruiken voor een folder. Zo gezegd, zo gedaan. Ze vroegen ook of ik nog binnen wilde komen. Dat vond ik wel een beetje eng, immers, kon ik dat wel vertrouwen? Maar gezien de dochter er bij was, waagde ik het er op. Heel bijzonder gekletst en de kerk bekeken en nog meer foto's van binnen gemaakt. Helaas deed het emailadres het niet, dus ik heb de foto's nooit op kunnen sturen.

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  185722_10150425061765156_1455802_n


Deze foto heb ik heel lang als achtergrond van m'n telefoon gehad. Ik was toen net twee weken overspannen toen ik naar New York ging, en ik was zo doodop. Hier op deze plek voelde ik me ineens heel rustig en kalm worden, het was zo mooi, en op zo'n niet toeristische plek, en toch uitzicht op het vrijheidsbeeld.
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  183394_10150425441420156_5574592_n


Stiekem wilde ik nooit aan Cambridge studeren maar aan Columbia University in New York. Ik had als tiener altijd al de droom om op deze trappen te staan (en dan daar af te studeren natuurlijk). Dat laatste is niet gelukt, maar ik vond het wel bijzonder om eindelijk daar te staan:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  183765_10150423420465156_1629313_n


De heerlijke vakanties met de familie, vol zon, cultuur, eten en lieve mensen. En prachtige omgeving, dat uitzicht I love you

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  38212_10150244134930156_850929_n

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  38624_10150244137810156_5899277_n



Amerika reis met Siamsa, dat was ook wel echt een onvergetelijke reis waar ik heel vaak nog aan terug denk:

Slapen in een canvas tent in Yosemite en de beren 's nachts langs ons horen lopen:
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_235935415155_5182499_n


Picknick met zonsondergang met 360 graden uitzicht:
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_235935985155_189185_n

Het gevoel van leegte en eindeloze wegen, ROADTRIP!
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_235910925155_6180731_n

Die overweldigende natuur:
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_233440985155_38802_n

Op de ferry van San Francisco naar Marin, daar waar ik gewoond heb. LOVE, zoals op m'n shirtje staat. Ik was daar echt aan het springen van blijdschap:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_231852275155_7588337_n

De meest heerlijke cupcakes in 'mijn' oude dorp tijdens een geweldig festival, en dankzij deze foto hebben m'n vriend en ik nu een relatie, omdat ie die foto zo leuk vond I love you

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  6720_231860615155_7665763_n


Cambridge, wat niet echt een reis was, maar wel buitenland, en echt bijzondere herinneringen aan heb. Hele slechte foto, maar dit was zo Harry Potter achtig. Hele slechte foto's hoor, maar door deze gangetjes en bruggetjes lopen in m'n gown, om vervolgens hier te gaan dineren:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  25175_10150114875970156_2080930_n

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  25175_10150114875675156_2728032_n

En natuurlijk punten op de Cam:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  26186_10150126677590156_1514575_n

Ik liep hier altijd met zo veel plezier I love you


Niet toen ik er studeerde, maar er een zomerlang les gaf als bijbaantje, en voor het eerst de boekwinkels daar zag. Oh de liefde, ik word nog altijd zo blij van deze foto, dit is zo hoe ik ben smile

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  276_56925695155_4947_n


Bulgarije, waar ik vier maanden stage heb gelopen. Een en al grote verrassing dat het daar zo mooi was!

Met de krakkemikkige nachttrein naar de kust:
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  4457_200804715155_6537719_n


Trip naar Macedonie, vrij onverwacht (op donderdag mensen ontmoet die ons uitnodigden, op maandag zaten we met vreemden in de auto naar Macedonie) En daar op een prachtige plek komen:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  3077_186042965155_8084371_n


Tijdens m'n highschool year in California, voelde ik me zo blij toen m'n kluisje versierd was met m'n verjaardag:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  241_35788600155_7273_n

En mijn highschool (met open gangen), samen met vriendin (met wie ik nog steeds bevriend ben). Dit is voor mij echt de herinnering aan die tijd! Ik voelde me daar zo op m'n gemak!

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  241_35788805155_1311_n


En tot slot, long long time ago: Kleine Marin als 15 jarig chickie in een gigantische auto, was de eerste keer dat ik auto reed:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  339_71017195155_5760_n


Sorry voor de vele foto's Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Floor wo 1 mei 2013 - 0:14

Wat hebben jullie allemaal verre reizen gemaakt. Leuk om foto's te zien en te lezen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Jasmine wo 1 mei 2013 - 0:23

Het mooiste wat ik heb meegemaakt was op Rhodos.

Tijdens een boottocht naar Lindos zaten wij met de gids te praten over welke dieren daar in het water voorkwamen. Ze vertelde toen dat ze daar ooit eens schildpadden had gezien, maar dat dat maar één of twee keer was voorgekomen in al die jaren dat ze dat werk deed. Juist op dat moment zwemmen er twee van die enorme zeeschildpadden langs. Het was echt een moment van hooguit twee seconden, maar wel heel mooi om te zien.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Ragazza wo 1 mei 2013 - 0:24

Tijdens rondreis China, Tibet Nepal het moment dat we bij het Mount Everest Basecamp waren, de wolken wegtrokken en de Mount Everest tevoorschijn kwam.

Tijdens stedentrip naar NY het moment dat we de luchthaven JFK uit liepen en in de taxi onderweg naar Manhattan waren en de skyline opdook! Echt een WOW-moment.

De eerste keer dat ik helemaal alleen op vakantie ging (Sevilla/Cadiz). Ik heb een prachtige vakantie gehad en het alleen op vakantie gaan is mij super goed bevallen.

Huttentrektocht Dolomieten, het gevoel echt in de natuur te zijn omdat we een paar dagen geen dorpen of zelfs asfaltwegen tegenkwamen, echt heel speciaal. Toen we weer terug waren in het dorp waar we de auto geparkeerd hadden, voelden we ons zelfs een beetje mensenschuw meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  1578173417

Nou ja, zo kan ik wel doorgaan, maar deze momenten zullen mij denk ik altijd bij blijven.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Marsy28 wo 1 mei 2013 - 1:03

Het wonen en werken op mijn 18e in een krottenwijk in Cape Town heeft veel indruk op me gemaakt, vooral ook omdat ik echt 1 van de locals werd en het gewoon heftig was babytjes te zien sterven en niet te mogen begraven. Ook mijn reis door Zuid Afrika, Lesotho, Zulu Land heeft behoorlijk indruk achtergelaten. Toen hadden we echter nog fotorolletjes dus niks digitaal. Vooral het overnacht in Lesotho, waar we heen moesten op paarden, waar geen electriciteit of warm water was..

Ook mijn werken op Mallorca, dat er zulke mooie stranden zijn op dit eiland.

Ik heb bijna alle steden in Europa gezien, ook prachtig, helemaal met de geschiedenis erbij.

Oostenrijk, het huis van mijn ex schoonouders op 1,5 km hoogte. Met een prachtig uitzicht vanuit ons slaapkamerraam, oneindig dal met 's morgens nog de wolken onder ons, zo groen en stil. Prachtig. Mis die plek echt.

Griekenland, het heerlijke eten bij de zee.

Australie: the great ocean road en de autorit van Adelaide naar Perth in the middle of nowhere kamperen en wakker worden met een idioot grote kangoeroe voor je tent. En Byron Bay, zo'n speciaal plekje.

Thailand: een verlaten eiland met puur zand en kristalhelder water en dan zwemmen in zo'n heerlijke temperatuur.

Oh, de wereld is ZO mooi.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 2:19

Ik merk dat veel bijzondere momenten de momenten waren waarop ik alleen of samen met mijn vriend was.

In IJsland ben ik 3 dagen alleen met een huurauto weg geweest. De mooiste momenten waren toen dat ik helemaal alleen was bij Gullfoss (waterval), toen ik bovenop de vulkaan op Vestmanneyjar kwam en toen ik alleen een hike heb gedaan. Gewoon dat je op zo'n speciale plek komt en dan helemaal alleen bent.

Andere momenten waren toen ik op Kjerag en Trolltunga stond. Dat zijn 2 bijzondere plekken in Noorwegen waar je eerst een paar uur voor moet wandelen.

En toen ik in New York was. We waren 1 dag heel vroeg opgestaan en toen namen we een ferry die langs het vrijheidsbeeld ging, een erg mooi moment omdat we de enige toeristen waren.

En toen ik met mijn vriend in Bodø was (ook Noorwegen). We waren toen al een week of 2 aan het liften en in Bodø hadden we supermooi weer en zijn we gaan BBQ-en tussen de fjord en de bergen. Dat was een fijn moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Middleme wo 1 mei 2013 - 4:08

- De overweldigende stilte op weg naar de Pico do Arieiro op Madeira
- Andere plekken op Madeira zoals het uitzicht bij Balcões, het blauwe water en de oostkant met de verschillende kleuren rots:
meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  524444_408544565872536_1946776915_n
- 3 eilanden cruise vanaf Kos naar Kalymnos, Pserimos en Plati
- Wintersport in Åre, Zweden
- Uitwisseling in 5 VWO naar Rome
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Lady Starstruck wo 1 mei 2013 - 6:10

-Dolfijnen gezien in Indonesie (Bali)
-Olifantenrit in Indonesie (Bali)
-Whiskey stokerij in Schotland (ik drink geen whiskey maar vond het zo leuk om te zien hoe het werd gestookt)
-Het prachtige landschap in Schotland zal ik nooit vergeten
-Het rustgevende gevoel wat ik had in Indonesie
-De skyline van New York
-De drukte van New York :O
-De Amish die ik bezocht heb in Amerika
-Het witte huis waar ik geweest ben
-De toren van Pisa (leuk om te zien in het echt dat hij daadwerkelijk zo scheef staat)
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  TukTuk wo 1 mei 2013 - 6:47

-Uitgenodigd worden door een familie in Laos, om met hun een traditionele maaltijd te nuttigen, als dank dat we hun geholpen hadden om hun PC virus vrij te krijgen.
- Laat in de avond / nacht aankomen in Cameron Highlands, Maleisië, door een busrit die uren vertraging had, zonder een hostel van te voren geboekt te hebben. Daar te constateren dat alles vol zit, vanwege een feestweekend. Een stuk of 10 mensen besloot al buiten te gaan slapen maar wij gingen nog 1x terug naar een hostel waar we al eerder geweest waren, omdat zij een lounge gedeelte hadden, en hoopten dat we daar nog een paar uur konden doorbrengen. In plaats daarvan was de jongen bij de receptie zo lief om voor te stellen dat we wel in de gang mochten slapen. Hij haalde een matras, deze werd op de grond gelegd, netjes op gemaakt, echt super tof.

- Oud en nieuw vieren op een klein eiland in Thailand, samen met 2 jongens die in het hostel werkte zijn we paar dagen er voor vuurwerk gaan kopen op het vaste land, aangezien wij het nergens konden vinden (Sier vuurwerk scheen verboden te zijn, en pas toen we met 2 locals aankwamen, gingen de deuren open.). Werden nog bijna aangehouden op de taxi scooter, tijdens een politie"controle" , maar geen idee wát die bestuurder gezegd heeft, maar we mochten doorrijden, hadden een enorme doos vol met vuurwerk bij ons, dus maakten ons wel zorgen. Hebben een geweldige oud en nieuw gehad.

- In Thailand op een scooter rondtouren, al 20km op een snelweg rijden zonder afslag etc, en dan ineens een lekke band krijgen. Op dat moment ook net een afslag hebben, waar een politiekantoortje zat. Met zenuwen toch daar maar aangeklopt, of zij ons konden helpen. De beste man heeft een vriend gebeld, met een pick-up truck, scooter achterop geladen, wij er bij, en ons naar een stadje verderop gereden, voor een scootershop afgezet, zonder ook maar iets aan ons te vragen er voor (geld oid). We zaten ons geld al te tellen, en hoopten dat er een ATM in de buurt zou zitten, omdat we verwachtte dat we de hoofdprijs zouden betalen voor het vervangen van de band, maar de band werd verwisseld, en het kostte ons uiteindelijk omgerekend 4 euro meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  281626781. Na een uurtje waren we weer onderweg.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  ekiaam87 wo 1 mei 2013 - 9:03

Met hele grote stip op 1 New York!
Mijn vriend en ik willen heel graag weer terug!
Het mooiste van die trip, was misschien nog wel, dat we in het vliegveld terug naar huis zaten. We vlogen vanaf Newark en het was avond dus donker.
Kijk ik naar buiten, zie ik ineens naast me, New York, allllllleeemaaal lichtjes behalve Central Park, echt ik kreeg een meter kippenvel en tranen in m'n ogen. Terwijl ik dit typ komt dat gevoel weer helemaal terug, dus zit hier weer met tranen in m'n ogen Very Happy
Vanuit het vliegtuig geen foto's kunnen maken, maar wow wat was dat gaaf, het leek net een afscheidscadeautje. Op de heenweg hebben we New York niet uit het vliegtuig gezien namelijk, dus ik had dit niet verwacht!!

Maar New York op zichzelf vond ik alleen al echt fantastisch!! *Wil terug!!*
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Zonnetje wo 1 mei 2013 - 9:45

Bijzonder om dit van iedereen te lezen! Wat wil ik nog graag veel van de wereld zien. Wat ik heel speciaal/mooi vond was:
-Berlijn, de geschiedenis van die stad is nog zo kort geleden.
-New York: en dan met name de skyline 's avonds laat vanaf Brooklyn, de immense drukte op Times Square, maar ook het monument voor 9/11 heeft veel indruk op mij gemaakt.
-het Alhambra in Granada: prachtig is dat!
-de kloof in Ronda: heel apart om zo'n natuurverschijnsel te zien
-Istanbul: de blauwe moskee en het Topkapi-paleis
-Rome: niet speciaal 1 ding, maar alle oude gebouwen en de sfeer in de stad

En zo zijn er nog veel meer mooie dingen: de witte Griekse dorpjes met de strakblauwe lucht, de Plitvicemeren in Kroatie, de Eolische eilanden die vulkanisch zijn met zwarte stranden en een live vulkaanuitbarsting, steden als Sevilla, Lissabon, Venetie, Boedapest en nog veel meer.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:55

Wat leuk Marin met het fotoverslag erbij!

Ik heb zelf de beste herinneringen aan:

- Met de familie op vakantie naar Letland. Was zo gezellig en leuk en we hebben helemaal geen spectaculaire dingen gedaan.

- Vakantie in Oost-Thailand met vriendin waarbij we echt van de gebaande paden zijn afgeweken. We kwamen op allerlei afgelegen plekken waar mensen helemaal hysterisch werden van twee blanke vrouwen meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  561177. We zijn er ook achtervolgd door een volledige basisschoolklas. Verder mooie natuur gezien en het lekker rustig aan gedaan.

- Vietnam vanwege de spectaculaire natuur en het lekkere eten.

- Nieuw-Zeeland omdat ik er met familie ben geweest en omdat het land zo mooi en gevarieerd is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Marin wo 1 mei 2013 - 20:19

Twellie schreef:Wat leuk Marin met het fotoverslag erbij!

Hahaha ja ik dacht dat dat 'moest' voor dit topic Embarassed Maar wel zo leuk, dan spreekt het meer!

Maar ook leuk om van iedereen te lezen. Reizen is zo bijzonder!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Shisha wo 1 mei 2013 - 20:29

Wat een geweldige foto's en verhalen zeg!

Ik blijf dit een hele mooie foto vinden:

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Img372757573

Genomen vanuit de trein toen we vanuit Luxor naar Gizeh gingen. De treinreis duurde zo'n 10 uur en we reizde 's nachts dus hier was het zo'n 6u 's ochtends. We hadden weinig geslapen en die hele treinreis vinden mijn man en ik beide nog 1 van de mooiste momenten van onze vakantie daar.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Kalishi wo 1 mei 2013 - 21:18

I love youI love you❤Mijn verloving op Rhodos, op een prachtig punt met prachtig uitzicht!
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Marin wo 1 mei 2013 - 21:20

Oh wacht! Gaat daar een lampje branden? Heb jij veel gereisd voor je werk? :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Blond wo 1 mei 2013 - 22:32

- De watervallen en geisers in IJsland. Ik denk niet dat ik het ooit zo koud heb gehad, maar dat was echt zo onwijs mooi.
- De hoge kliffen van Portugal, die zijn zo'n 60 tot 100 meter hoog. En de zee die daarom heen kolkt. En het besef dat dat kleine meisje wat jaren geleden verdween, Madeleine, daar waarschijnlijk in is gegooid.
- Zonsondergang in New York op het Empire State Building
- De eerste keer naar het strand van BlueBay op Curacao. Ik geloof niet dat ik ooit zo gefascineerd was door een strand. Die azuurblauwe zee die heel mooi overgaat op diepblauw bij de overgang van ondiep naar diep, alle palmbomen, het witte zand, de wind die door je haren waait, I love you.
- Duiken op Curacao. Ik heb ongelofelijk mooie vissen gezien, en al dat koraal.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Mermaid do 2 mei 2013 - 0:18

@ Marin; heb zo'n beetje alles alleen gedaan de afgelopen reis. Of nouja zonder vriend. Hij moest veel (gewoon 10 uur per dag of meer) werken.
We zijn wel samen op Komodo Island geweest, dat was ook heel bijzonder.
Zo'n safari reis als jij hebt gedaan lijkt me ook zo gaaf ooit.

dit was alleen een selectie van de laatste reis anders blijf ik bezig Wink Maar het meest bijzonder is natuurlijk dat ik mijn vriend heb leren kennen tijdens één van mijn (werk)reizen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?  Empty Re: meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum