Wat voor speciale gasten?
Pagina 1 van 1
Wat voor speciale gasten?
Wat kook jij voor speciale gasten, die je écht eens wil verwennen, maar je bent geen keukenprinses.
Het liefst dan ook nog iets vegetarisch of de mogelijkheid vlees/vis weg te laten.
Het liefst dan ook nog iets vegetarisch of de mogelijkheid vlees/vis weg te laten.
Gast- Gast
Re: Wat voor speciale gasten?
Als het niet perse 'chique' hoeft te zijn dan maak ik mexicaanse tapas en wraps.
Allerlei hapjes in kleine (mexicaanse schaaltjes) en wraps die dan zelf gevuld kunnen worden met wat mensen lekker vinden. Daarbij heb ik dan meestal nog sausjes Knoflook/sour cream of Pittige tomatensaus om bij de wrap te doen.
Echt classy heb ik nog nooit hoeven koken haha.
Allerlei hapjes in kleine (mexicaanse schaaltjes) en wraps die dan zelf gevuld kunnen worden met wat mensen lekker vinden. Daarbij heb ik dan meestal nog sausjes Knoflook/sour cream of Pittige tomatensaus om bij de wrap te doen.
Echt classy heb ik nog nooit hoeven koken haha.
Gast- Gast
Da's een leuk idee! Hoeft idd niet chique te zijn hoor. Thanx voor de tip, ik ga het serieus overwegen!
Gast- Gast
Toevallig heb ik laatst risotto met spinazie en zongedroogde tomaatjes gemaakt. Het nichtje van mijn vriend is vegatarisch, dus moest even goed nadenken... Viel erg in de smaak! En is ook zo gemaakt!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gasten?
» Speciale manier vertellen...aan wie
» Gasten op het forum..
» Zoveel 'gasten'!
» Heeft dat een speciale naam? (broek)
» Speciale manier vertellen...aan wie
» Gasten op het forum..