Speciale manier vertellen...aan wie
+13
peach
Bluestar
SarahKey
Muppetje
Snoes
Filoria
Annemie
CCC
Bruintje Beer
kwak
Joss1
Printje
Flower_L
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Speciale manier vertellen...aan wie
Aan wie hebben jullie het op een speciale manier verteld, vd zwangerschap? Alleen oma's en opa's, of ook vrienden, collega's etc..?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Speciale manier vertellen...aan wie
Beide kanten de ouders en broers/zussen. En verder beste vrienden. De rest gewoon gebeld en een e-mail rondgestuurd.
Gast- Gast
Dit waren we van plan maar ik was zo overdonderd en emotioneel dat ik mijn moeder gewoon huilend opgebeld heb.
Ik was van plan om het op mijn werk dmv cupcakes te vertellen maar nu ik een week ben teruggezet wacht ik daar nog ff mee. Helaas is het over een kleine 5 weken hier al zomervakantie..en heb ik pas daarna de echo.
Ik was van plan om het op mijn werk dmv cupcakes te vertellen maar nu ik een week ben teruggezet wacht ik daar nog ff mee. Helaas is het over een kleine 5 weken hier al zomervakantie..en heb ik pas daarna de echo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het bij niemand op een speciale manier verteld. Gewoon eruit gegooid, omdat we te overrompeld waren door de zwangerschap!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Als ik ooit zwanger ben dan wil ik cupcakes maken met roze/blauw
Gast- Gast
Pippa schreef:Als ik ooit zwanger ben dan wil ik cupcakes maken met roze/blauw
Ik ook!
Lijkt me leuk, met muisjes erop enzo!
Gast- Gast
"speciaal" vertellen we het aan onze ouders, broers en zussen, opa's en oma's en onze beste vrienden.
mijn collega's vertel ik wel tijdens een vergadering tijdens de rondvraag.
als ik 13 week ben hebben mijn ouders feest omdat ze 25 jaar zijn getrouwd en dan krijgt D. een shirtje aan met "grote zus" en dan is het wereldkundig.
mijn collega's vertel ik wel tijdens een vergadering tijdens de rondvraag.
als ik 13 week ben hebben mijn ouders feest omdat ze 25 jaar zijn getrouwd en dan krijgt D. een shirtje aan met "grote zus" en dan is het wereldkundig.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
PrinsesBo schreef:Pippa schreef:Als ik ooit zwanger ben dan wil ik cupcakes maken met roze/blauw
Ik ook!
Lijkt me leuk, met muisjes erop enzo!
Inderdaad! Ik zag laatst een leuk plaatje en toen dacht ik hé, dat is leuk! Maar beetje voorbarig
Gast- Gast
Ik heb cupcakes gemaakt met zwanger erop bij de jongste.
Bij de oudste hadden we boekjes over opa en oma.
Bij de vrienden enz heb ik het gewoon verteld.
Bij de oudste hadden we boekjes over opa en oma.
Bij de vrienden enz heb ik het gewoon verteld.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bij de eerste wilde we eerst de CB test ingepakt geven. Maar mijn neefje was er en toen hebben we hem laten zeggen: Oma, tante heeft een baby in haar buik. De CB test valt na 24u ofzo uit dus heb ik er een foto van gemaakt met mijn mobiel.
Toen naar mijn ouders gegaan en gezeg dat we zoiets geks tegen kwamen onderweg....
Bij de tweede hadden we voor iedereen (directe familie) een badeendje met een kaartje eraan met daarop: Binnenkort speel ik niet meer in mijn "eendje". Kus H.
Aan de rest hebben we het gewoon verteld.
Toen naar mijn ouders gegaan en gezeg dat we zoiets geks tegen kwamen onderweg....
Bij de tweede hadden we voor iedereen (directe familie) een badeendje met een kaartje eraan met daarop: Binnenkort speel ik niet meer in mijn "eendje". Kus H.
Aan de rest hebben we het gewoon verteld.
Gast- Gast
Ouders en schoonouders hebben we sokjes gegeven met I oma/ opa... Vrienden om ons heen hebben we het gewoon persoonlijk verteld... Schoonzusje heeft mijn vriend gewoon gebeld en het haar verteld.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ouders/broer/zussen verrast met chocolaatjes in een doosje. In elk doosje zaten 2 chocolaatjes in de vorm van een baby,1 met roze/witte en 1 met blauw/witte spikkels. Bij een evt. volgende verzinnen we ook wel weer wat.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn ouders en schoonmoeder hebben we een Woezel en Pip knuffeltje gegeven met de tekst "wil je op mijn knuffeltje passen tot dat ik er ben?!" en aan 2 goede vriendinnen (waarmee ik toen ergens mee ben gaan drinken) een Nijntje knuffeltje met "In Juli 2010 kunnen jullie mij zien!) Allemaal vonden ze het leuk en ze snapte het gelijk
Gast- Gast
Mijn meest speciale manier was aan twee vrienden van me. Lekkere lompe jongens van toen nog 21, en allebei nog lang niet aan kinderen toe.
We gingen in die tijd elke donderdagavond naar de kroeg en dronken dan bier. Maar toen ik wist dat ik zwanger was wilde ik dat natuurlijk niet meer. Zij bleven maar bier voor me halen, en ik bleef maar zelf naar de bar teruglopen voor een appelsap. De derde keer werd ik echt boos en heb ik door die kroeg geroepen: NEE IK WIL GEEN BIER WANT IK BEN ZWANGER
Jullie hadden hun gezichten moeten zien
We gingen in die tijd elke donderdagavond naar de kroeg en dronken dan bier. Maar toen ik wist dat ik zwanger was wilde ik dat natuurlijk niet meer. Zij bleven maar bier voor me halen, en ik bleef maar zelf naar de bar teruglopen voor een appelsap. De derde keer werd ik echt boos en heb ik door die kroeg geroepen: NEE IK WIL GEEN BIER WANT IK BEN ZWANGER
Jullie hadden hun gezichten moeten zien
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Maar goed, das geen antwoord op je vraag natuurlijk. Het op een speciale manier aan mijn collega's vertellen zou ik niet zo gauw doen, omdat zwangerschap en werk nogal eens gevoelig kan liggen. Je moet er toch een tijdje tussenuit en eventueel minder gaan werken etc.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij hebben aan mijn ouders, schoonouders, zus, schoonbroer, oma's en opa's en collega's op een speciale manier verteld. Enkel bij vrienden hebben we het gewoon verteld.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ouders, schoonouders, zus en zwager (beiden met aanhang) gewoon verteld, het was na de miskraam al spannend genoeg allemaal.
Op werk heb ik iets langer gewacht met trakteren voor mn verjaardag en deze gemaakt
Op werk heb ik iets langer gewacht met trakteren voor mn verjaardag en deze gemaakt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik had voor de opa en oma's een boekje gekocht van Jan, Jans en de kinderen, speciale editie voor opa's en oma's.
Mijn moeder zei: goh leuk boekje... en legde het weg. Mijn tante zat er bij en die zat maar: Oh echt!!! Oh ECHT WAAR??!?!? Toen viel het kwartje ook wel bij mijn moeder.
Mijn schoonmoeder was jarig en we gaven eerst dat boekje en die had er ook niet bij stil gestaan. Pas toen ze de verjaardagskaart opende met de echofoto ja daar gingen de sluizen open
(En op mijn schoonvaders verjaardag hebben we verteld wat we zouden krijgen. Ik had een blauwe biscuit gebakken en daarom heen gewoon wit fondant. Hij moest de taart aansnijden en zo kwamen ze erachter dat ze een kleinzoon zouden krijgen)
Voor mijn collega's had ik roze koeken mee met slagroom erop en blauwe muisjes.
Bij de MA zwangerschap had ik ze een Ook kado gedaan, dat is een blad speciaal voor grootouders. Vonden ze ook erg leuk. De collega;s had ik toen verrast met cupcakes met blauwe/roze muisjes.
De volgende keer trek ik een romper aan bij Siem van grote broer. Of een tshirt ligt eraan wanneer het zo ver mag zijn.
Mijn moeder zei: goh leuk boekje... en legde het weg. Mijn tante zat er bij en die zat maar: Oh echt!!! Oh ECHT WAAR??!?!? Toen viel het kwartje ook wel bij mijn moeder.
Mijn schoonmoeder was jarig en we gaven eerst dat boekje en die had er ook niet bij stil gestaan. Pas toen ze de verjaardagskaart opende met de echofoto ja daar gingen de sluizen open
(En op mijn schoonvaders verjaardag hebben we verteld wat we zouden krijgen. Ik had een blauwe biscuit gebakken en daarom heen gewoon wit fondant. Hij moest de taart aansnijden en zo kwamen ze erachter dat ze een kleinzoon zouden krijgen)
Voor mijn collega's had ik roze koeken mee met slagroom erop en blauwe muisjes.
Bij de MA zwangerschap had ik ze een Ook kado gedaan, dat is een blad speciaal voor grootouders. Vonden ze ook erg leuk. De collega;s had ik toen verrast met cupcakes met blauwe/roze muisjes.
De volgende keer trek ik een romper aan bij Siem van grote broer. Of een tshirt ligt eraan wanneer het zo ver mag zijn.
Wij hebben het op een 'speciale' manier aan onze ouders verteld.
We hebben ze bij elkaar laten komen en gaven ze allemaal tegelijk een kadootje.
Daar zat een gedicht in, waarmee na een paar regels de tranen al over de wangen bij de moeders liepen:-D, en een romper met i love opa en i love oma.
Oja en dit zelfde gedicht hebben we aan familie laten lezen met kerst.
We hebben ze bij elkaar laten komen en gaven ze allemaal tegelijk een kadootje.
Daar zat een gedicht in, waarmee na een paar regels de tranen al over de wangen bij de moeders liepen:-D, en een romper met i love opa en i love oma.
Oja en dit zelfde gedicht hebben we aan familie laten lezen met kerst.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Voor me schoonouders cupcakes met blauwe en rose voetjes en een boekje met opa en oma. Voor mijn vader een speen en me moeder wist het al eerder omdat ik me zo beroerd voelde. De rest gewoon verteld
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Mijn vriend wil (als het zover is en ja we hebben het er gisteren op bed over gehad haha) 2 potten verf halen (roze en blauw) en dan zijn pa en ik mijn stiefpa vragen of ze willen helpen met verven en dat mijn ouders en de zijne dan dus die 2 potten in de kamer zien staan.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Wij hadden voor onze ouders en broers en zussen mokken laten maken met daarop opa, oma, oom, tante en daarin hadden we roze en blauwe snoepjes gedaan. De rest hebben we het zo verteld.
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Alleen de allebei de ouders en mijn broer en zijn vrouw.
Gast- Gast
Bij B. hebben we het niet op een speciale manier verteld, toen ik positief testte belde ik daarna direct met mijn moeder (we hadden net een ICSI behandeling gehad, dus de meesten wisten dat ik kon testen).
Dit keer testte ik anderhalve week voor Sinterklaas positief en had ik een foto van B. in een romper met daarop de tekst: Ik wordt grote broer! in een houten fotolijstje gedaan die B. heeft beschilderd. Dat gaven we aan onze ouders als Sinterklaaskadootje. Ze waren overrompeld, want ze wisten niet dat wij al weer bezig waren voor een 2e! Heel leuk om die verraste gezichten te zien!
Voor overige mensen (op bijv. FB) en collega's heb ik diezelfde foto van B. in een mailtje gezet en dat rond gestuurd.
Dit keer testte ik anderhalve week voor Sinterklaas positief en had ik een foto van B. in een romper met daarop de tekst: Ik wordt grote broer! in een houten fotolijstje gedaan die B. heeft beschilderd. Dat gaven we aan onze ouders als Sinterklaaskadootje. Ze waren overrompeld, want ze wisten niet dat wij al weer bezig waren voor een 2e! Heel leuk om die verraste gezichten te zien!
Voor overige mensen (op bijv. FB) en collega's heb ik diezelfde foto van B. in een mailtje gezet en dat rond gestuurd.
Gast- Gast
Eigenlijk bij geen van beiden echt spectaculair aangekondigd. Bij de 1e wouden we dat wel, maar door onverwachts eerdere bloedingen en meerdere echo's heb ik het al heel snel verteld en toen alsnog de kado's na die tijd gegeven!
Bij de 2e heb ik een foto op FB gezet met Yenthe een t-shirt aan; Grote zus!
En dan nog flauwe berichtjes krijgen, ben je zwanger ofzo?
Bij de 2e heb ik een foto op FB gezet met Yenthe een t-shirt aan; Grote zus!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertellen dat je zwanger bent en geslacht vertellen?
» Wat voor speciale gasten?
» Heeft dat een speciale naam? (broek)
» meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?
» Op welke manier afvallen??
» Wat voor speciale gasten?
» Heeft dat een speciale naam? (broek)
» meeste speciale momenten/herinneringen van je reizen?
» Op welke manier afvallen??
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: