Sociale werkplaats genaamd Yes Café zoekt werknemers
+21
Filoria
CCC
Zininzon
Fearie
Bazinga
Schaapke
Pompoen
Printje
Makamba
Sweet Sylvana
Atelier Madame
Monte
Lejow
Rush
Benthe
Marin
Lavendel
VeryCherry
Alex
Jasmine
Discordia
25 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sociale werkplaats genaamd Yes Café zoekt werknemers
Nieuwe leden voor een online sociale werkplaats
Ben je niet goed in je werk of heb je geen werk? Verveel je je? Kun je niet goed met mensen omgaan in het echte leven? Ben je heel onzeker over alles maar zou je graag toch een wij-gevoel ervaren? Lees dan deze vacature door!
Wat zoeken we?
Voor een online sociale werkplaats zijn we op zoek naar Zeurpieten, Zeikwijven, Krengen, Jengelaars, Moraalridders en Zwangeren die zich mateloos ergeren aan anderen of waar mensen zich mateloos aan ergeren. Je komt te werken in een team met ongeveer duizend andere mensen (voornamelijk vrouwen) die zich bezighouden met het spuien van ongenoegen en het delen van feitjes waar niemand op zit te wachten. Je verantwoordelijkheden op dit forum bestaan onder andere uit:
-constant online zijn
-het delen van foto's
-regelmatig gebruikmaken van smilies zoals:
-het delen van je kinderwens
-praten over je lichamelijke en/of psychische klachten
-praten over je dagelijkse bezigheden of als je kinderen hebt, de bezigheden van je kinderen
-zorgen dat je bij een clubje van anderen hoort zodat je over andere clubjes kunt roddelen
Wat bieden we?
We bieden je een warm nest als je meegaand en oppervlakkig bent en een hoop ergernissen als blijkt dat je een andere kijk of mening hebt dan het merendeel. Kortom een flinke kluif waar je voor je het weet tot je kruin in ondergedompeld bent. Houd je van dit soort uitdagingen of heb je eigenlijk niets beters te doen? Dan zou dit weleens kunnen zijn wat je zoekt.
Wat vragen we?
Voor deze functie heb je geen ervaring nodig. We verwachten alleen maar dat je je enigszins goed bent in het opstellen van teksten. Mocht je hier toch niet goed in zijn, dan verwachten we van je dat je goed om kunt gaan met kritiek van mensen die niet weten hoe je opbouwende kritiek geeft op anderen.
Spreekt deze functie je aan? Laat dan hieronder je sollicitatiebrief achter en wie weet word jij binnenkort volwaardig lid van deze Sociale Werkplaats.
--- Vermeld bij het solliciteren ook op welke functie je reageert en waarom ------
Laatst aangepast door Discordia op di 29 mei 2012 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Re: Sociale werkplaats genaamd Yes Café zoekt werknemers
Wat een walgelijk topic!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
WHAHAHAHAHAHAAHA.
Dit is echt grappig.
Vind ik.
Dit is echt grappig.
Vind ik.
Gast- Gast
Bwahahahahahahaha ik voel me ook direct aangesproken
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Tja, en hier blijkt maar weer dat niet iedereen eenzelfde soort humor heeft.
Jasmine- Ratel
Werkelijk briljant
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha.
Ik wil me aanmelden! Kan alleen niet kiezen tussen de functie van Zeurpiet, Zeikwijf, Kreng, Jengelaar of Moraalridder. Zijn alle posities even gewild?
Ik wil me aanmelden! Kan alleen niet kiezen tussen de functie van Zeurpiet, Zeikwijf, Kreng, Jengelaar of Moraalridder. Zijn alle posities even gewild?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Hahaha.
Moraalridders hebben we volgens mij genoeg, ik denk dat je eerder kans maakt als je kiest voor Kreng of Zeikwijf!
Gast- Gast
Ik vind het grappig! Ik wil alleen niet solliciteren, heb het veel te druk met mijn werk, waar ik ook heel erg goed in ben.
Gast- Gast
Jasmine schreef:Wat een walgelijk topic!
Wat is hier nou precies walgelijk aan? Dat het je humor niet is oke, maar walgelijk vind ik wel erg ver gaan. Als dit al walgelijk is wat is het dan bijvoorbeeld als iemand een kind molesteert? Of voel je je aangesproken als zeikwijf/moraalridder dan wel zeurpiet?
Lavendel- Ratel
Enerzijds vind ik het grappig, anderzijds denk ik: waarom? Waarom kom je op een dergelijk forum als het Yes Café en geef je meermaals aan/laat je flink doorschemeren dat je het forum oppervlakkig vindt?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Jasmine schreef:Wat een walgelijk topic!
Wat is hier nou precies walgelijk aan? Dat het je humor niet is oke, maar walgelijk vind ik wel erg ver gaan. Als dit al walgelijk is wat is het dan bijvoorbeeld als iemand een kind molesteert? Of voel je je aangesproken als zeikwijf/moraalridder dan wel zeurpiet?
Ik vind het toch vrij hard om te stellen dat mensen die graag over hun kinderen en zwangerschap praten, of over hun lichamelijke klachten willen praten een sociale werkplaats nodig hebben.
Snap dat het Discordia's humor is maar die vind ik sowieso niet leuk. Vind het weer echt een steek naar mensen omdat ze zich beter voelt dan 'de gemiddelde forummer'.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Youandi schreef:Enerzijds vind ik het grappig, anderzijds denk ik: waarom? Waarom kom je op een dergelijk forum als het Yes Café en geef je meermaals aan/laat je flink doorschemeren dat je het forum oppervlakkig vindt?
Helemaal mee eens. Ga dan gewoon weg joh, als je je zo verheven voelt boven de rest.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik vind het ook niet zo leuk, dit topic.
Gast- Gast
Marin schreef:Lavendel schreef:Jasmine schreef:Wat een walgelijk topic!
Ik vind het toch vrij hard om te stellen dat mensen die graag over hun kinderen en zwangerschap praten, of over hun lichamelijke klachten willen praten een sociale werkplaats nodig hebben.
Snap dat het Discordia's humor is maar die vind ik sowieso niet leuk. Vind het weer echt een steek naar mensen omdat ze zich beter voelt dan 'de gemiddelde forummer'.
Ja maar iedereen draagt toch bij aan de 'verantwoordelijkheden' die Discordia noemde en kan zich wel aangesproken voelen. Ik vind walgelijk echt een te groot woord hiervoor. En dat Discordia zelf ook op dit forum actief is zegt toch al wel genoeg eigenlijk? Iedereen heeft wel eens behoefte aan een sociale werkplaats blijkbaar
Lavendel- Ratel
Oh en ik meld me graag aan voor een andere categorie, die van Uitkeringstrekker, zit de hele dag op de bank (of ligt in bed) en doet niks.
Gast- Gast
Lavendel schreef: Iedereen heeft wel eens behoefte aan een sociale werkplaats blijkbaar
Ik zie het forum nou niet bepaald een sociale werkplaats eerlijk gezegd. Dat vind ik nogal denigrerend.
Marin- Lady Post-a-lot
Zelfspot, zegt dat iemand iets? Ik heb dit topic aangemaakt om het topic van CBL een beetje dood te laten bloeien en een de andere kant ook gewoon uit zelfspot.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Marin schreef:Lavendel schreef: Iedereen heeft wel eens behoefte aan een sociale werkplaats blijkbaar
Ik zie het forum nou niet bepaald een socialewerkplaatsontmoetingsplaats eerlijk gezegd. Dat vind ik nogal denigrerend.
Oke, deze naam is beter dan.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Marin schreef:Lavendel schreef: Iedereen heeft wel eens behoefte aan een sociale werkplaats blijkbaar
Ik zie het forum nou niet bepaald een socialewerkplaatsontmoetingsplaats eerlijk gezegd. Dat vind ik nogal denigrerend.
Oke, deze naam is beter dan.
Haha ja dat is nogal een verschil he. (weet niet of je weet wat een sociale werkplaats is, anders moet je dat misschien even googlen. Een sociale ontmoetingsplaats is het forum zeker)
Marin- Lady Post-a-lot
Lavendel schreef:Jasmine schreef:Wat een walgelijk topic!
Ik vind dit topic alleen nogal kwetsend naar de sociale werkplaats toe. Ik ken genoeg mensen die daar noodgedwongen werken, omdat ze niks anders kunnen, hoe graag ze ook zouden willen. Dit topic komt op mij een beetje over alsof daar de spot mee gedreven wordt.
Nou nee, voel me niet echt aangesproken, zie niet echt een functie van mijn gading, ook niet die van moraalridder of zeikwijf. Daarbij ben ik niet meegaand en hoef ook echt niet bij een clubje te horen, dus helaas, dat gaat over.
Jasmine- Ratel
Eigenlijk komt het er op neer dat het af en toe een groot kippenhok is en het ene kipje legt nog een groter ei dan de ander. En ja dan ben ik de moraaleierleg kip.
Gast- Gast
Benthe schreef:Youandi schreef:Enerzijds vind ik het grappig, anderzijds denk ik: waarom? Waarom kom je op een dergelijk forum als het Yes Café en geef je meermaals aan/laat je flink doorschemeren dat je het forum oppervlakkig vindt?
Helemaal mee eens. Ga dan gewoon weg joh, als je je zo verheven voelt boven de rest.
Maar ze heeft het toch over iedereen die paricipeert aan dit forum? Of je nou in de functie als kreng of zeikwijf zit. Ze heeft het dus ook over zichzelf. Ergens is het dus gewoon te lezen als een vorm van zelfkritiek vind ik. Geen verhevenheid (is dat een woord) want als je echt die mening toebedaan bent en je neemt jezelf serieus kom je ook niet meer (lijkt me).
Lavendel- Ratel
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Yes Café peiling
» Goedemorgen maandag Yes Cafe!
» Dit-is-geen-dagcafé-café
» Vakantie en sociale media
» 7 Gewonden na steekvlam Haags café
» Goedemorgen maandag Yes Cafe!