Goedemorgen maandag Yes Cafe!
+10
May
Chocoholic
Caro
Ibbeltje
Suus
Rose
Melis1985
SparklingEyes
silly-one
Tiana
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen maandag Yes Cafe!
Een hele goedemorgen allemaal!
Ik heb vannacht niet zo heel goed geslapen en werd net wakker doordat mijn moeder eten en drinken voor mij aan het klaarzetten was. Ik heb een bed in de woonkamer staan en moet 6 weken rust houden i.v.m. mijn knie operatie. Straks ga ik me in mijn kleding hijsen en heb ik op mijn aller charmantst een sollicitatiegesprek voor een betaalde stage volgend jaar. Gelukkig kennen ze me, dus ik hoop dat het meevalt!
Fijne dag!
Ik heb vannacht niet zo heel goed geslapen en werd net wakker doordat mijn moeder eten en drinken voor mij aan het klaarzetten was. Ik heb een bed in de woonkamer staan en moet 6 weken rust houden i.v.m. mijn knie operatie. Straks ga ik me in mijn kleding hijsen en heb ik op mijn aller charmantst een sollicitatiegesprek voor een betaalde stage volgend jaar. Gelukkig kennen ze me, dus ik hoop dat het meevalt!
Fijne dag!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen maandag Yes Cafe!
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, want ben erg ongesteld en alles doet me pijn. Vanavond moet ik tennissen. Ik hoop dat de pijn dan is weg gezakt.
Een fijne dag!
SG, succes!
Ik ga zo werken. Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, want ben erg ongesteld en alles doet me pijn. Vanavond moet ik tennissen. Ik hoop dat de pijn dan is weg gezakt.
Een fijne dag!
SG, succes!
Gast- Gast
Ooooh hoe kan ik nou opstaan als mijn vriend tot 10 uur blijft liggen?
Gast- Gast
Goedemorgen,
Veels te vroeg ging de wekker weer, terwijl deze pas 5 minuten geleden is gegaan. Vandaag kort dagje, lekker snel naar huis en dan lekker niks doen.
Fijne dag allemaal.
Veels te vroeg ging de wekker weer, terwijl deze pas 5 minuten geleden is gegaan. Vandaag kort dagje, lekker snel naar huis en dan lekker niks doen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen! Hier ging tien voor zes de wekker... Blegh.. Haha. En ik ben gewoon vrij!
Straks met de kids naar het consultatiebureau, de jongste krijgt weer prikkies.. Nog 2 keer bij dit cb en dan gaan/ moeten we naar de andere locatie..
Verder ben ik lekker hyper depieper omdat we woensdag voor het eerst het huis af zien! Woohoooo...
Ben benieuwd hoe het gaat met onze achterdeur. We moeten verplicht op eigen terrein parkeren, in de achtertuin. Maar er zit geen deurklink of sleutelgat in de deur naar binnen in de achtertuin! Das toch dom? Ze zijn er mee bezig, maar ik ben benieuwd of er wat aan gaat veranderen..
Maar goed . Ik loop dus een beetje zo door het huis op dit moment haha!
Fijne dag iedereen!
Straks met de kids naar het consultatiebureau, de jongste krijgt weer prikkies.. Nog 2 keer bij dit cb en dan gaan/ moeten we naar de andere locatie..
Verder ben ik lekker hyper depieper omdat we woensdag voor het eerst het huis af zien! Woohoooo...
Ben benieuwd hoe het gaat met onze achterdeur. We moeten verplicht op eigen terrein parkeren, in de achtertuin. Maar er zit geen deurklink of sleutelgat in de deur naar binnen in de achtertuin! Das toch dom? Ze zijn er mee bezig, maar ik ben benieuwd of er wat aan gaat veranderen..
Maar goed . Ik loop dus een beetje zo door het huis op dit moment haha!
Fijne dag iedereen!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik moet zo met de auto naar de garage (lamp kapot) en vanmiddag naar de tandarts voor controle.
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo met de auto naar de garage (lamp kapot) en vanmiddag naar de tandarts voor controle.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Goedemorgen,
Ben alweer aan het werk maar ben echt doodop.
Kon gister niet echt in slaap komen waardoor ik een te korte nacht heb gehad, vanavond zodra ik thuis kom ga ik direct op bed! (alleen jammer dat dat ook pas tegen 11en zou zijn )
Fijne dag allemaal
Ben alweer aan het werk maar ben echt doodop.
Kon gister niet echt in slaap komen waardoor ik een te korte nacht heb gehad, vanavond zodra ik thuis kom ga ik direct op bed! (alleen jammer dat dat ook pas tegen 11en zou zijn )
Fijne dag allemaal
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Goedemorgen,
Heb vannacht belabberd geslapen, omdat ik nogal verkouden ben. Blegh. Ik hoef vandaag gelukkig niet zo veel. Even een cadeautje kopen voor mijn zusje haar verjaardag, daar gaan we vanavond heen
Fijne dag!
Heb vannacht belabberd geslapen, omdat ik nogal verkouden ben. Blegh. Ik hoef vandaag gelukkig niet zo veel. Even een cadeautje kopen voor mijn zusje haar verjaardag, daar gaan we vanavond heen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Wel redelijk geslapen, alleen veel hoesten nog tussendoor in bed.
Dadelijk gezellig op visite bij oud collegaatje en zoontje. Zou ik afgelopen donderdag al doen maar ging niet ivm kapotte band van auto. Dus vandaag 2e poging hahah.
Verder niet veel op de planning.
Fijne dag!
Dadelijk gezellig op visite bij oud collegaatje en zoontje. Zou ik afgelopen donderdag al doen maar ging niet ivm kapotte band van auto. Dus vandaag 2e poging hahah.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een puist die ze op de maan nog kunnen zien!! Zo. Meer heb ik vandaag niet te melden
Goedemorgen trouwens :-)
Goedemorgen trouwens :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Mijn examenweek is vandaag begonnen; het eerste examen (Management Accounting, ai!) heb ik om 10.45. Hoping for the best here!
Fijne dag iedereen
Fijne dag iedereen
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Goedemorgen,
Ik heb zo een gesprek met een woningcoöperatie en dan mag ik een huisje bezichtigen, en als ik hem wil is hij van mij
Dus ik hoop heel erg dat het wat is, want ik wil hier eigenlijk wel weg.
Ik heb zo een gesprek met een woningcoöperatie en dan mag ik een huisje bezichtigen, en als ik hem wil is hij van mij
Dus ik hoop heel erg dat het wat is, want ik wil hier eigenlijk wel weg.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Ben je ziek? Toch niet door mij aangestoken?Ibbeltje schreef:Goedemorgen,
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen en was op tijd wakker. Nu even achter de laptop met een koffie en dan het huis schoonmaken. Vanmiddag even boodschappen doen en het dorp in en vanavond sporten.
Ik hoop dat het huisje wat voor je is May!
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen en was op tijd wakker. Nu even achter de laptop met een koffie en dan het huis schoonmaken. Vanmiddag even boodschappen doen en het dorp in en vanavond sporten.
Ik hoop dat het huisje wat voor je is May!
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
ik heb best lekker geslapen!
Verder vandaag maar eens wat nuttigs doen, beetje opruimen, misschien een was draaien, een paar dingen bellen en hopelijk tussendoor gewoon lekker wat haken.
Fijne dag allemaal!
ik heb best lekker geslapen!
Verder vandaag maar eens wat nuttigs doen, beetje opruimen, misschien een was draaien, een paar dingen bellen en hopelijk tussendoor gewoon lekker wat haken.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, ben net pas wakker
Vanavond krijg ik te horen of ik geopereerd moet worden aan mijn schouder of niet. De kans dat ze vanavond Ja zeggen schat ik 99% maar evengoed vind ik het vreselijk spannend!
Ik heb heerlijk geslapen, ben net pas wakker
Vanavond krijg ik te horen of ik geopereerd moet worden aan mijn schouder of niet. De kans dat ze vanavond Ja zeggen schat ik 99% maar evengoed vind ik het vreselijk spannend!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik sliep pas om half zes ofzo, kon maar niet slapen. Gelukkig heb ik vakantie en kon ik dus tot half 11 uitslapen. Zometeen naar huis met de trein en dan inpakken, inpakken, inpakken. Vanavond komt Kenya langs voor mitzi, hopelijk gaat dat goed!
Ondanks dat ik heel erg moe ben, heb ik toch zin in deze dag en hele week.
Ondanks dat ik heel erg moe ben, heb ik toch zin in deze dag en hele week.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@Chocoholic: Succes met je tentamen!
@May: Spannend! Ben je al gaan kijken?
@_Jackie: Oh, spannend! Succes met wachten..
@Marin: Ik hoop dat het klikt tussen Mitzi en Kenya!
Ik gun Mitzi een fijn, nieuw thuis.
Goedemorgen,
Ik heb uitgeslapen, dat was even nodig. Mijn vriend is vannacht vertrokken voor 11 dagen (voor zijn werk in het buitenland), dus hem moet ik helaas een tijdje missen. Vandaag aan school werken en vanavond wederom vroeg naar bed, ben zo moe!
Fijne dag allemaal!
@May: Spannend! Ben je al gaan kijken?
@_Jackie: Oh, spannend! Succes met wachten..
@Marin: Ik hoop dat het klikt tussen Mitzi en Kenya!
Ik gun Mitzi een fijn, nieuw thuis.
Goedemorgen,
Ik heb uitgeslapen, dat was even nodig. Mijn vriend is vannacht vertrokken voor 11 dagen (voor zijn werk in het buitenland), dus hem moet ik helaas een tijdje missen. Vandaag aan school werken en vanavond wederom vroeg naar bed, ben zo moe!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:@May: Spannend! Ben je al gaan kijken?
Ja ben inmiddels wezen kijken. Is goed onderhouden, moet alleen veel verf en behangwerk gedaan worden. Maar ik neem hem Dus ik moet even wachten op de brief wanneer ik kan tekenen en dan kan ik gaan klussen! Ben helemaal blij!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen Maandag!
» Goedemorgen maandag!
» Goedemorgen maandag!