Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit-is-geen-dagcafé-café

+6
Blair
Phileine
Caramba
Suus
Cupcake
VeryCherry
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dit-is-geen-dagcafé-café Empty Dit-is-geen-dagcafé-café

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:47

En, wat heb jij vandaag gedaan? En wat moet je nog doen vandaag?

Ik ben vanaf vanmorgen 9:00 in de weer geweest. Huis gepoetst, boodschappen gedaan, was gedaan.

Nu moet ik er nog even weer een wasje in doen en voor de rest ga ik lekker relaxen en wachten tot mijn vriend weer thuis komt!

Laatst aangepast door Yoyo op vr 12 aug 2011 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit-is-geen-dagcafé-café Empty Re: Dit-is-geen-dagcafé-café

Bericht  VeryCherry vr 12 aug 2011 - 1:49

Ik heb al boodschappen gedaan, zoonlief is naar de speeltuin, ik moet nog het beddengoed wassen, afwassen en koken en misschien gaan we vanavond een film kijken bij mijn paps.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Cupcake vr 12 aug 2011 - 1:52

Wat een grappige naam voor een topic Wink
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus vr 12 aug 2011 - 1:54

Ik heb een was gedaan, beetje gewerkt, geluncht met mijn vriend, nog een beetje gewerkt en ik ga straks fitnessen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:55

Ik ben moe. Mijn jetlag begint op te komen. Ben vanochtend terug gekomen uit Amerika. Maar wil nog niet slapen, anders lig ik nartuurlijk de halve nacht wakker en daar heb ik niet veel zin in. Even doorbijten dan maar.

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 12 aug 2011 - 1:58

Vanmorgen gewerkt en de auto naar de garage gebracht. Had een onderhoudsbeurt nodig.
Nu wat in huis doen en straks auto weer ophalen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:13

Trouwens, wat doen jullie allemaal wel en niet in de droger? (Ben wel stoer de was aan het doen, maar de droger heb ik nog niet echt gebruikt, omdat ik niet zeker weet wat er wel en niet allemaal in kan... :$)

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 12 aug 2011 - 2:14

Yoyo schreef:Trouwens, wat doen jullie allemaal wel en niet in de droger? (Ben wel stoer de was aan het doen, maar de droger heb ik nog niet echt gebruikt, omdat ik niet zeker weet wat er wel en niet allemaal in kan... :$)

Ik deed altijd alleen handdoeken en beddegoed in de droger. Kleding heb ik nog nooit gedaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:14

Ik heb kinderen verschoond en gevoed. En nog een keer. En nog een keer. En de hond eten gegeven, zelfs gegeten en bergen spuugdoekjes gewassen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:16

Spannende dagen zoals moeder van 2 kleintjes haha;) Ik zit nu al te bedenken wat ik morgen in hemelsnaam kan gaan doen. Moet ik je helpen? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:16

Yoyo schreef:Trouwens, wat doen jullie allemaal wel en niet in de droger? (Ben wel stoer de was aan het doen, maar de droger heb ik nog niet echt gebruikt, omdat ik niet zeker weet wat er wel en niet allemaal in kan... :$)
Alles!

Behalve synthetische dingen, maar die komen vaak al bijna droog uit de wasmachine.

Heb geen ruimte om dingen buiten te hangen, en op zolder duurt het zo lang voor het droog is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:17

Yoyo schreef:Spannende dagen zoals moeder van 2 kleintjes haha;) Ik zit nu al te bedenken wat ik morgen in hemelsnaam kan gaan doen. Moet ik je helpen? Wink
Met een tweeling verveel je niet meer hoor Laughing

Morgen = weekend = man thuis = even de deur uit = HEERLIJK (na zondag niet meer buiten geweest)!! ff shoppen voor de ukkies, de kleinste kleertjes zijn al veel te klein.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 2:18

Ik heb gewoon NIETS gedaan. Op het normale 'ritueel' na dan. Heb nog vakantie tot maandag en verveel me werkelijk de pleuris, rotweer buiten. J.oaquin is lekker aan het spelen en "wil vandaag niets doen hoor Mamma!". Ben je aan het werk; wil je vakantie, heb je vakantie; verveel je je.

@Yoyo, ik doe alles in de droger, de kleren waarvan ik niet wil dat ze ook maar 1mm krimpen zet ik op de -lage temp optie. Ik zou niet meer zonder droger kunnen eigenlijk. Mijn moeder hangt de handdoeken altijd op Suspect krijg je van die scrub-handdoeken, i dont like.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:20

Ik heb ook nog niets bijzonders gedaan, maar daar gaat nu verandering in komen. Ik ga een boek doorlezen voor mijn werk en de was ophangen zodat ik me over een paar uur wat nuttiger kan voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:26

Babydoll schreef:Ik heb gewoon NIETS gedaan. Op het normale 'ritueel' na dan. Heb nog vakantie tot maandag en verveel me werkelijk de pleuris, rotweer buiten. J.oaquin is lekker aan het spelen en "wil vandaag niets doen hoor Mamma!". Ben je aan het werk; wil je vakantie, heb je vakantie; verveel je je.

@Yoyo, ik doe alles in de droger, de kleren waarvan ik niet wil dat ze ook maar 1mm krimpen zet ik op de -lage temp optie. Ik zou niet meer zonder droger kunnen eigenlijk. Mijn moeder hangt de handdoeken altijd op Suspect krijg je van die scrub-handdoeken, i dont like.

Wel goed voor de dode celletjes.. smile

Naja, het kan mij niet zoveel schelen qua was, maar als er ook maar iets veranderd aan de kleren van mijn vriend, nou dan weet ik niet wat er gaat gebeuren! Maar alles moet het liefst wel zo snel mogelijk droog zijn. Heb dan net ook gewoon zijn boxers er in gegooid en die kwamen er prima uit.. smile Gelukkig maar.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:27

ow dan komt de rest ook wel goed, hetgeen wat wij hier nooit in de droger doen zijn de boxers dus :P Merk wel dat spijkerbroeken soms iets kunnen krimpen

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:30

Even op bed gaan liggen en flink rekken en strekken verhelpt dat ook wel weer.. smile

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 12 aug 2011 - 2:31

Yoyo schreef:
Babydoll schreef:Ik heb gewoon NIETS gedaan. Op het normale 'ritueel' na dan. Heb nog vakantie tot maandag en verveel me werkelijk de pleuris, rotweer buiten. J.oaquin is lekker aan het spelen en "wil vandaag niets doen hoor Mamma!". Ben je aan het werk; wil je vakantie, heb je vakantie; verveel je je.

Wel goed voor de dode celletjes.. smile

Naja, het kan mij niet zoveel schelen qua was, maar als er ook maar iets veranderd aan de kleren van mijn vriend, nou dan weet ik niet wat er gaat gebeuren! Maar alles moet het liefst wel zo snel mogelijk droog zijn. Heb dan net ook gewoon zijn boxers er in gegooid en die kwamen er prima uit.. smile Gelukkig maar.. Wink

Maar die heb ik er onder de douche al afgescrubt, lol. Heb ik dalijk geen huidje meer over pale
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:35

Lily schreef:ow dan komt de rest ook wel goed, hetgeen wat wij hier nooit in de droger doen zijn de boxers dus :P Merk wel dat spijkerbroeken soms iets kunnen krimpen
Ik geef de droger ook altijd de schuld als ik dikker ben geworden en niks meer dicht pas Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:47

koffie is bruin, je drinkt hem misschien zwart 👅

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:48

Zero schreef:koffie is bruin, je drinkt hem misschien zwart 👅

Ik zat nog te twijfelen wat ik zou doen! Verdikke.. ander topic-titel verzinnen dan maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:55

Maak er dan gewoon 'dagpub' of 'dagrestaurant' van :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 2:56

Haha dagstation, dagwarenhuis?