rits slaapzak
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
rits slaapzak
Ik heb een nieuwe slaapzak voor mijn zoontje gekocht. Nou is de rits niet heel erg soepel aan het begin met dichtdoen.
Kan ik die zelf wat soepeler maken. Iemand een idee?
Kan ik die zelf wat soepeler maken. Iemand een idee?
Gast- Gast
Re: rits slaapzak
Kan boter daarvoor niet helpen?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hmm geen idee, maar dan ben ik bang dat ik er botervlekken in krijg. Is natuurlijk wel vet.
Gast- Gast
Hoe gaat het trouwens met je. Zijn jullie al weer terug van vakantie? En hoe gaat het met je zwangerschap, geen bloedverlies meer gehad?
Gast- Gast
Met een kaars lang de rits krassen helpt heel erg goed. Dus dat er wat kaars'vet' tussen de rits komt, dat maakt hem ook soepeler en geeft geen vlekken.
Gast- Gast
Wat lief dat je vraagt. Zijn gister terug gekimen en vanmiddag echo. Superzenuwachtig!
Wel nog een dag wat bruine slierten gehad maar verder geen bloed. Na ruim drie weken geduld nog een paar uurtjes, kan er nog wel bij
Boter geeft wel vlekken, kaarsevet heb ik ook ooit gehoord, maar lijkt me ook vlekken geven. Dan weet ik helaas okk niet.
Wel nog een dag wat bruine slierten gehad maar verder geen bloed. Na ruim drie weken geduld nog een paar uurtjes, kan er nog wel bij
Boter geeft wel vlekken, kaarsevet heb ik ook ooit gehoord, maar lijkt me ook vlekken geven. Dan weet ik helaas okk niet.
Flower_L- Ratel
Het moet een kaars zijn die niet aan is he. Dus gewoon met een kaars schrapen langs de rist.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Het moet een kaars zijn die niet aan is he. Dus gewoon met een kaars schrapen langs de rist.
Owww...dat dacht ik dus ga onthouden.
Flower_L- Ratel
Kaarsvet helpt en vlekt niet.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11