voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik zou als je geen teleurstelling wilt zoals de vorige x even afwachten.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik zou als je geen teleurstelling wilt zoals de vorige x even afwachten.
Snap wat je bedoelt hoor. Alleen ergens heb ik hetzelfde gevoel als vorige keer. Ben nu natuurlijk stukken realistischer, en zou over een week nogmaals testen. Maar wachten is nu even geen optie. Ik maak mezelf helemaal gek, is gewoon geen doen. Zelfs tijdens de afleiding ben ik er nog mee bezig.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Dan zou ik vanavond gaan testen!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik had s'avonds een positieve zw.test van Kv voor 2 en dit was een paar dagen voor mijn NOD. Het gevoel wat jij omschrijft blijf je denk ik houden of je nu positief test of dit gebeurd over 4 maanden. Spannend blijft en is het altijd als je zwanger bent. Maar als je een (v)MK hebt gehad is het nog spannender en angstiger voor je gevoel. Tenminste zo ervaar ik het ook als ik het vergelijkt met mijn 1e zwangerschap en deze 3e zwangerschap. In ieder geval wanneer je ook gaat testen heel veel succes en sterkte wat de uitslag ook is!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Ik had s'avonds een positieve zw.test van Kv voor 2 en dit was een paar dagen voor mijn NOD. Het gevoel wat jij omschrijft blijf je denk ik houden of je nu positief test of dit gebeurd over 4 maanden. Spannend blijft en is het altijd als je zwanger bent. Maar als je een (v)MK hebt gehad is het nog spannender en angstiger voor je gevoel. Tenminste zo ervaar ik het ook als ik het vergelijkt met mijn 1e zwangerschap en deze 3e zwangerschap. In ieder geval wanneer je ook gaat testen heel veel succes en sterkte wat de uitslag ook is!
Dank je Ff, je omschijft precies hoe ik me voel :-) Ik heb echt zoiets van: let's get it over with, dan weten we gewoon waar we aan toe zijn.
slaatje- Kletskop
Ik zou gewoon vandaag nog testen.
Maar realiseer je wel dat als je test negatief is dat je je nog steeds zo kan voelen. Want een negatieve test hoeft niks te zeggen als het nog te vroeg is.
Maar realiseer je wel dat als je test negatief is dat je je nog steeds zo kan voelen. Want een negatieve test hoeft niks te zeggen als het nog te vroeg is.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
slaatje schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik had s'avonds een positieve zw.test van Kv voor 2 en dit was een paar dagen voor mijn NOD. Het gevoel wat jij omschrijft blijf je denk ik houden of je nu positief test of dit gebeurd over 4 maanden. Spannend blijft en is het altijd als je zwanger bent. Maar als je een (v)MK hebt gehad is het nog spannender en angstiger voor je gevoel. Tenminste zo ervaar ik het ook als ik het vergelijkt met mijn 1e zwangerschap en deze 3e zwangerschap. In ieder geval wanneer je ook gaat testen heel veel succes en sterkte wat de uitslag ook is!
Dank je Ff, je omschijft precies hoe ik me voel :-) Ik heb echt zoiets van: let's get it over with, dan weten we gewoon waar we aan toe zijn.
Dat was dus ook wat ik bedoelde.
Slaatje gewoon testen dan weet je tenminste of je gevoel het goed heeft of niet en kan je weer verder.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb getest.
slaatje- Kletskop
en...?
Pussycat- Ratel
Haha, sorry, kon het even niet laten.
Heel voorzichtig zijn we blij en gelukkig. De twee streep was deze keer al veel duidelijker dan vorige maand. Ik heb deze keer ook maar 1 test gedaan omdat deze duidelijk genoeg was. Over een paar dagen en over een week doe ik nog een test, om zeker te zijn dat het innestelen goed is gegaan.
Heel voorzichtig zijn we blij en gelukkig. De twee streep was deze keer al veel duidelijker dan vorige maand. Ik heb deze keer ook maar 1 test gedaan omdat deze duidelijk genoeg was. Over een paar dagen en over een week doe ik nog een test, om zeker te zijn dat het innestelen goed is gegaan.
slaatje- Kletskop
Wat leuk! Spannend hoor!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Slaatje, gefeliciteerd!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Gefeliciteerd! Hopelijk mag alles dit keer goe blijven gaan!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
slaatje schreef:Haha, sorry, kon het even niet laten.
gefeliciteerd slaatje. Je gevoel klopte dus!
Pussycat- Ratel
Takkie, balen.. Ik hoopdat jullie er uit komen en dat we je hier weer snel zien
Samantha, hoe lang zijn je cyclussen ook alweer? Ik denk dat jij moet doen wat jij wilt/voelt. Als je ovulatietestem wilt gaan gebruiken doe je dat, zo niet dan niet. Niemand kan jou vertellen hoe en wat (en heb helaas ook geen advies voor je)
Slaatje. En dan had jij nog een paar dagen willen wachten?? Gefeliciteerd hoor! Wat ben jij door een zenuwslopende tijd gegaan. Vind wel dat de innestelingsbloeding erg laat was niet? Iig geniet
At all, hier heb ik een soort van pyamadag.. Vanmorgen wel gesport, en vanmiddag wat boodschapjes gedaan, maar ook lekker onder de zonnebank geweest en op de bank gezeten. Heb in weinig dingen zin vandaag.. Dalik toch de foto's van de bruiloft weer eens ordenen
Samantha, hoe lang zijn je cyclussen ook alweer? Ik denk dat jij moet doen wat jij wilt/voelt. Als je ovulatietestem wilt gaan gebruiken doe je dat, zo niet dan niet. Niemand kan jou vertellen hoe en wat (en heb helaas ook geen advies voor je)
Slaatje. En dan had jij nog een paar dagen willen wachten?? Gefeliciteerd hoor! Wat ben jij door een zenuwslopende tijd gegaan. Vind wel dat de innestelingsbloeding erg laat was niet? Iig geniet
At all, hier heb ik een soort van pyamadag.. Vanmorgen wel gesport, en vanmiddag wat boodschapjes gedaan, maar ook lekker onder de zonnebank geweest en op de bank gezeten. Heb in weinig dingen zin vandaag.. Dalik toch de foto's van de bruiloft weer eens ordenen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Whaaaaahhh, slaatje dus toch! Gefeliciteerd!!!!
Linda- Ratel
Fantastisch Slaatje, gefeliciteerd!!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Gefeliciteerd Slaatje!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
@Julia Gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Linda Mooi dat je zo'n leuk weekend had Moet zeggen dat Vlaardingen ook niet echt spannend klinkt
@Slaatje Gefeliciteerd, hopen dat het goed gaat!
@Linda Mooi dat je zo'n leuk weekend had Moet zeggen dat Vlaardingen ook niet echt spannend klinkt
@Slaatje Gefeliciteerd, hopen dat het goed gaat!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Slaatje, gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat deze keer alles goed mag gaan!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
mezzoforte schreef:@Linda Mooi dat je zo'n leuk weekend had Moet zeggen dat Vlaardingen ook niet echt spannend klinkt
Kom je ook uit die regio?
Vroeger gingen we altijd naar de pub, dat was echt gezellig. Nu niet, er was geen kip. Bijna nergens op de haven.
Linda- Ratel
Linda schreef:mezzoforte schreef:@Linda Mooi dat je zo'n leuk weekend had Moet zeggen dat Vlaardingen ook niet echt spannend klinkt
Kom je ook uit die regio?
Vroeger gingen we altijd naar de pub, dat was echt gezellig. Nu niet, er was geen kip. Bijna nergens op de haven.
Nee, ik kom niet uit de regio.... het zijn meer vooroordelen ook op basis van verhalen die ik wel eens gehoord heb. Ken Vlaardingen verder ook niet echt. Maar kan me voorstellen dat het tegenvalt als er weinig mensen zijn.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
slaatje schreef:Haha, sorry, kon het even niet laten.
Super! Gefeliciteerd!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hallo dames!
Na al een hele tijd mee te hebben gelezen wil ik graag ook met jullie meeschrijven!
Ik ben begin mei gestopt met de pil, en direct daarna ongesteld geworden en nu, 2 weken later, weer ongesteld geworden. Mijn lichaam is dus denk ik nog aan het ontpillen, maar we kijken wel waar het schip strand..
@slaatje: gefeliciteerd!!
Na al een hele tijd mee te hebben gelezen wil ik graag ook met jullie meeschrijven!
Ik ben begin mei gestopt met de pil, en direct daarna ongesteld geworden en nu, 2 weken later, weer ongesteld geworden. Mijn lichaam is dus denk ik nog aan het ontpillen, maar we kijken wel waar het schip strand..
@slaatje: gefeliciteerd!!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012