voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Stitch, ik begrijp dat die onduidelijkheid niet fijn is! Hopelijk weet je nu toch snel iets. Mijn zoontje heeft wel beter geslapen, maar niet geweldig. Ben echter ook van alles aan het regelen en mijn koffer aan het pakken. Ben namelijk vanaf morgen drie daagjes weg met mijn werk. Ga denken dat hij dat aanvoelt. Plus dat er kiesjes aan het komen zijn..
@ Pussycat, wat lekker dat jij een week vakantie gehad hebt!
@ SB, wat gaan jullie klussen?
@ Jasmine,
@ Pussycat, wat lekker dat jij een week vakantie gehad hebt!
@ Jasmine,
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:
Een kindje
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Stitch schreef:Smaragdje schreef:
Een kindje
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Stitch schreef:Smaragdje schreef:
Een kindje
Zo, ik zit te slapen volgens mij
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Tis ook al bijna elf uur...
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
@SB Haha leuk dat je man zo enthousiast is toch, dan moet het wel goedkomen Mijne is ook heel enthousiast, en kan maar niet wachten tot ik zwanger ben haha zo schattig is dat
@Sanne-84 Heb wel vaker buikpijn als ongi begint (1e dag ofzo), maar meestal niet zo heftig. Nu kon ik niet staan, zitten, liggen of lopen....echt ik wist niet wat ik moest doen....pfff dan lijkt het lang te duren hoor voor die Ibuprofen werkt
@Pussycat Leuk dat je naar centerparcs was, lekker er even tussenuit.
@Stitch Wanneer ga je weer testen? Vervelend he die onduidelijkheid.
@all Ik voel me inmiddels weer prima, ik ga morgen weer aan het werk. Rustig dagje op kantoor, en geen planning voorlopig. Dus als het lukt ga ik gewoon een beetje leren voor een tentamen van komende week. Ik krijg over 1 maand te horen of mijn contract verlengd wordt en omgezet wordt naar vast, spannende tijden dus. Ik ga daarom ook de komende tijd voor de zekerheid een paar sollicitaties doen, zodat mocht het niet verlengd worden ik wel alvast wat achter de hand heb. Vind het wel lastig hoor.
@Sanne-84 Heb wel vaker buikpijn als ongi begint (1e dag ofzo), maar meestal niet zo heftig. Nu kon ik niet staan, zitten, liggen of lopen....echt ik wist niet wat ik moest doen....pfff dan lijkt het lang te duren hoor voor die Ibuprofen werkt
@Pussycat Leuk dat je naar centerparcs was, lekker er even tussenuit.
@Stitch Wanneer ga je weer testen? Vervelend he die onduidelijkheid.
@all Ik voel me inmiddels weer prima, ik ga morgen weer aan het werk. Rustig dagje op kantoor, en geen planning voorlopig. Dus als het lukt ga ik gewoon een beetje leren voor een tentamen van komende week. Ik krijg over 1 maand te horen of mijn contract verlengd wordt en omgezet wordt naar vast, spannende tijden dus. Ik ga daarom ook de komende tijd voor de zekerheid een paar sollicitaties doen, zodat mocht het niet verlengd worden ik wel alvast wat achter de hand heb. Vind het wel lastig hoor.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Morgen dametje,
Ik ga zo naar mijn werk en dan eens kijken of ik tijd heb om op iedereen te reageren. Ik heb vanacht weer goed geslapen. Ben blij dat mijn lieve moedertje hier is. Ik voel me stukken beter. De week is doormidden, ik kreeg een vreselijk lief smsjes van mijn grote liefde, dus mijn dag (herstel, nacht :p) kon niet meer stuk. Ik heb nog meer heerlijke vlinderdtjes in mijn buik rondzweven dan ik al had. Bijna zondag :-) Ik heb gewoon zin om te gaan werken. Blijf nog even lekker op mijn roze wolkje zweven en hopen dat ik op mijn werk niet al te dromerig zal zijn :-) Fijne dag allemaal.
Ik ga zo naar mijn werk en dan eens kijken of ik tijd heb om op iedereen te reageren. Ik heb vanacht weer goed geslapen. Ben blij dat mijn lieve moedertje hier is. Ik voel me stukken beter. De week is doormidden, ik kreeg een vreselijk lief smsjes van mijn grote liefde, dus mijn dag (herstel, nacht :p) kon niet meer stuk. Ik heb nog meer heerlijke vlinderdtjes in mijn buik rondzweven dan ik al had. Bijna zondag :-) Ik heb gewoon zin om te gaan werken. Blijf nog even lekker op mijn roze wolkje zweven en hopen dat ik op mijn werk niet al te dromerig zal zijn :-) Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen
@ Pussycat, fijn dat je hier ook weer komt kletsen. Er mee bezig zijn doe je toch wel.
@ Vlinderjoy, jij ook weer hier, zal duimen voor je. Wat is je eigen gevoel.
@ Slaatje, blijf lekker tot zondag op je wolkje zitten. Werk ze
@ Janedoe, succes vandaag
@ Stitch, wat ontzettend balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk snel een positieve test of een ongi. heb je vaker last van een langere cyclus.
@ Mezzoforte, fijn dat je je beter voelt. Succes met werken.
@ all, hier een beetje ziekjes. Voel me wat misselijk, slapjes. Heb vanavond slaapdienst, dus hopelijk voel ik me snel beter. Verder weinig bijzonderheden.
@ Pussycat, fijn dat je hier ook weer komt kletsen. Er mee bezig zijn doe je toch wel.
@ Vlinderjoy, jij ook weer hier, zal duimen voor je. Wat is je eigen gevoel.
@ Slaatje, blijf lekker tot zondag op je wolkje zitten. Werk ze
@ Janedoe, succes vandaag
@ Stitch, wat ontzettend balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk snel een positieve test of een ongi. heb je vaker last van een langere cyclus.
@ Mezzoforte, fijn dat je je beter voelt. Succes met werken.
@ all, hier een beetje ziekjes. Voel me wat misselijk, slapjes. Heb vanavond slaapdienst, dus hopelijk voel ik me snel beter. Verder weinig bijzonderheden.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Jasmine, met mij gaat het goed! Ik ben wel gelukkig minder bezig met zwanger worden merk ik. Ga ook niet meer letten op symptomen, want heb elke maand andere klachten gehad en toch elke keer ongesteld geworden dus we zien wel. Maar wel elke keer als je een baby ziet, babyspulletjes dan kriebelt het toch weer en denk je, pf ik wil ook zo graag…
Haha en dat jezelf gek maken ken ik ook hoor! Afgelopen maanden ook vaak gedaan.
Sleeping beauty, heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Geniet ervan!
Stitch, echt geeen idee of het deze maand raak kan zijn. Op zich deze maand minder `geklust` wel vaak voor de eisprong en net erna maar daarna bijna niet. Dus we zullen zien.
Vervelend dat je nog niet ongesteld bent, maar vooral dat je een negatieve test had. Maar wie weet te vroeg getest?
Nilis, Beterschap!
Haha en dat jezelf gek maken ken ik ook hoor! Afgelopen maanden ook vaak gedaan.
Sleeping beauty, heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Geniet ervan!
Stitch, echt geeen idee of het deze maand raak kan zijn. Op zich deze maand minder `geklust` wel vaak voor de eisprong en net erna maar daarna bijna niet. Dus we zullen zien.
Vervelend dat je nog niet ongesteld bent, maar vooral dat je een negatieve test had. Maar wie weet te vroeg getest?
Nilis, Beterschap!
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy Wat leuk dat je er ook weer eens bent. Hoe gaat het met je?
Pussycat Lukt het een beetje om het wat los te laten of er in ieder geval wat minder mee bezig te zijn?
Nillis Hoop voor je dat je niet ziek gaat worden!
Stitch Wat balen van je positieve tesen en het wegblijven van je menstruatie. Op welke dag zit je nu ookweer, en wat is over het algemeen genomen je langste cylcus dag?
Mezzoforte Spannend hoor op je werk. Zal voor je duimen dat het goed komt.
Ik heb alleen de laatste pagina even teruggelezen. Spring er vanaf nu weer in om lekker mee te schrijven en van jullie op de hoogte te bijven. Het gaat gelukkig al een stuk beter. Ben nu lekker aan het werk, heerlijk die afleiding. Ik laat mijn ticker nog even weg. Ga me deze maand even niet bezig houden met vruchtbare dagen en zwanger worden. Vrijen zullen we natuurlijk wel doen, maar niet op gezette dagen. Aan het begin van de aankomende menstruatie maak ik weer een ticker aan en gaan we er weer voor. Denk dat we dit eerst even moeten verwerken met zijn tween.
Hoe is het verder met iedereen hier?
Pussycat Lukt het een beetje om het wat los te laten of er in ieder geval wat minder mee bezig te zijn?
Nillis Hoop voor je dat je niet ziek gaat worden!
Stitch Wat balen van je positieve tesen en het wegblijven van je menstruatie. Op welke dag zit je nu ookweer, en wat is over het algemeen genomen je langste cylcus dag?
Mezzoforte Spannend hoor op je werk. Zal voor je duimen dat het goed komt.
Ik heb alleen de laatste pagina even teruggelezen. Spring er vanaf nu weer in om lekker mee te schrijven en van jullie op de hoogte te bijven. Het gaat gelukkig al een stuk beter. Ben nu lekker aan het werk, heerlijk die afleiding. Ik laat mijn ticker nog even weg. Ga me deze maand even niet bezig houden met vruchtbare dagen en zwanger worden. Vrijen zullen we natuurlijk wel doen, maar niet op gezette dagen. Aan het begin van de aankomende menstruatie maak ik weer een ticker aan en gaan we er weer voor. Denk dat we dit eerst even moeten verwerken met zijn tween.
Hoe is het verder met iedereen hier?
slaatje- Kletskop
Zo,even een berichtje vanuit mn ziekenhuisbedje...
Wordt om 13u pas geopereerd,maar lig hier al vanaf voor 9en,zonder ook maar iemand gezien te hebben...schiet niet erg op dus..
Heb mezelf wel voorgenomen dat de eerstvolgende keer dat ik hier lig,het voor mijn bevalling is haha!
Wordt om 13u pas geopereerd,maar lig hier al vanaf voor 9en,zonder ook maar iemand gezien te hebben...schiet niet erg op dus..
Heb mezelf wel voorgenomen dat de eerstvolgende keer dat ik hier lig,het voor mijn bevalling is haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
sterkte janedoe! lijkt me wel een goed voornemen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Slaatje, dikke knuffel meid! Je komt erg sterk over!
JaneDoe, lijkt me een prima voornemen! Succes met de operatie en het herstel.
JaneDoe, lijkt me een prima voornemen! Succes met de operatie en het herstel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook nog even sterkte JaneDoe. Schiet lekker op inderdaad. Komt vast wel goed, en je voornemen ga ik jou aan houden :-)
slaatje- Kletskop
[quote="Snoes"]Slaatje, dikke knuffel meid! Je komt erg sterk over!quote]
Dank je Snoes, ik ben ook sterk :-) Komt wel goed allemaal. Hoe is het met jou, hoe staat het met de verbouwing en slaap je al wat beter?
Dank je Snoes, ik ben ook sterk :-) Komt wel goed allemaal. Hoe is het met jou, hoe staat het met de verbouwing en slaap je al wat beter?
slaatje- Kletskop
Hoi meiden,
Ik zou graag met jullie mee gaan schrijven. Mijn vriend en ik zijn vanaf januari bezig voor een kindje. Vorige week zijn we ook naar een kinderwensspreekuur geweest en via de verloskundige heb ik een verwijsbriefje gekregen voor de gynaecoloog omdat zij mij cyclus wel erg onregelmatig en vooral lang vindt. Hier had ik ook al een apart topic over aangemaakt.
Ik zou graag met jullie mee gaan schrijven. Mijn vriend en ik zijn vanaf januari bezig voor een kindje. Vorige week zijn we ook naar een kinderwensspreekuur geweest en via de verloskundige heb ik een verwijsbriefje gekregen voor de gynaecoloog omdat zij mij cyclus wel erg onregelmatig en vooral lang vindt. Hier had ik ook al een apart topic over aangemaakt.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@ janedoe; sterkte! en ik vind het ook een goed idee van je!
@ slaatje, goed van je dat je even 'rust' inzet. en aangezien er toch gevreeen wordt, kan dat nog wel eens positief uitpakken (juist als je het niet verwacht)
@ aardbei; welkom. hopenlijk heb je snel meer duidelijkheid bij de gyn
@ slaatje, goed van je dat je even 'rust' inzet. en aangezien er toch gevreeen wordt, kan dat nog wel eens positief uitpakken (juist als je het niet verwacht)
@ aardbei; welkom. hopenlijk heb je snel meer duidelijkheid bij de gyn
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Met mij gaat het redelijk. Ik zit nu een week verplicht thuis van de huisarts en ik merk dat dat me echt wel goed doet. Ik heb alleen echt nog veel problemen met slapen, ik kom maar niet in slaap en als ik dan eenmaal slaap, word ik elk uur wakker. Daarom ga ik vandaag maar even proberen om overdag niet te slapen, dat deed ik de voorbije dagen/weken wel geregeld omdat ik gewoon echt moe was. Misschien dat ik dan 's avonds sneller in slaap kom en ook beter slaap.slaatje schreef:
Met de verbouwingen begint het stilaan ook op te schieten. We hopen dat we over precies een maand hier alles aan het poetsen zijn en de meubels weer terug kunnen zetten. We hebben namelijk ingecalculeerd dat op 6 (en evt 7) juli beide schoonouders komen om met z'n allen er flink tegenaan te gaan. Alle meubels boenen, van binnen en van buiten poetsen, meubels terug binnen zetten, van boven naar beneden halen. Het hele huis eigenlijk weer aanpakken want alles ligt onder het stof. Dus dat vooruitzicht is wel erg fijn!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat is er weer een hoop bijgeschreven...
@ Jane Doe:..hoest nou met je? Ben je uiteindelijk nog geholpen?
@ Slaatje: ik vind je dapper hoor. Dit in je eentje verwerken met je lief niet in de buurt!
@ Sb: Neeee niet klussen zeggen. Ik vind dat zo erg. Dan wordt het bijna iets plastisch wat niet echt is. Het is toch ook gewoon heel fijn..samen de liefde bedrijven en is natuurlijk heel mooi als daar een prachtig gezond kindje uit voort komt. Ik vind klussen echt een stom woord. Als ik dat hier zeg, daalt het libido van mijn man directement. Ben ook zo bang dat er dan zo'n dwang achter zit. Volgens mij lukt het dan nooit. Dan moet het ook echt.
@Nillis:ben je al een beetje opgeknapt?
Hier is het nu nog 3 dagen tot die NOD dag, als ik een cyclus van 30 dagen heb. Ik ben zo benieuwd. Ik voel nog geen bijzonderheden. Ja heb gespannen gezwollen borsten en een opgeblazen buik na het eten, maar dat had ik de vorige maand ook en werd ik gewoon ongesteld. Daarnaast ben ik nog maar 2 maanden gestopt met de pil. Dus ben gewoon bang dat het ontpil klachten zijn. Ik houd mezelf maar geen worst voor. Dan valt het alleen maar tegen. Maar ik wil het wel zo graag. Ben ook al 30 en mijn man 36... ik wil geen oude moeder worden.
Hebben jullie die angst trouwens ook? Dat je een ongezond kindje krijgt met bijvoorbeeld een handicap? Gewoon omdat er om me heen zoveel gezonde kindjes geboren worden? Vorige week was er ook zo'n heftige documentaire op ned 3 over een jongen genaamd Jeroen, met een zware geestelijke handicap.
Ik vond het zo erg, voor die jongen, die begeleider, zijn moeder. Ik kan daar echt oprecht verdrietig van worden. Zijn leven was verre van leuk....
@ Jane Doe:..hoest nou met je? Ben je uiteindelijk nog geholpen?
@ Slaatje: ik vind je dapper hoor. Dit in je eentje verwerken met je lief niet in de buurt!
@ Sb: Neeee niet klussen zeggen. Ik vind dat zo erg. Dan wordt het bijna iets plastisch wat niet echt is. Het is toch ook gewoon heel fijn..samen de liefde bedrijven en is natuurlijk heel mooi als daar een prachtig gezond kindje uit voort komt. Ik vind klussen echt een stom woord. Als ik dat hier zeg, daalt het libido van mijn man directement. Ben ook zo bang dat er dan zo'n dwang achter zit. Volgens mij lukt het dan nooit. Dan moet het ook echt.
@Nillis:ben je al een beetje opgeknapt?
Hier is het nu nog 3 dagen tot die NOD dag, als ik een cyclus van 30 dagen heb. Ik ben zo benieuwd. Ik voel nog geen bijzonderheden. Ja heb gespannen gezwollen borsten en een opgeblazen buik na het eten, maar dat had ik de vorige maand ook en werd ik gewoon ongesteld. Daarnaast ben ik nog maar 2 maanden gestopt met de pil. Dus ben gewoon bang dat het ontpil klachten zijn. Ik houd mezelf maar geen worst voor. Dan valt het alleen maar tegen. Maar ik wil het wel zo graag. Ben ook al 30 en mijn man 36... ik wil geen oude moeder worden.
Hebben jullie die angst trouwens ook? Dat je een ongezond kindje krijgt met bijvoorbeeld een handicap? Gewoon omdat er om me heen zoveel gezonde kindjes geboren worden? Vorige week was er ook zo'n heftige documentaire op ned 3 over een jongen genaamd Jeroen, met een zware geestelijke handicap.
Ik vond het zo erg, voor die jongen, die begeleider, zijn moeder. Ik kan daar echt oprecht verdrietig van worden. Zijn leven was verre van leuk....
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef:
Ik houd mezelf maar geen worst voor
Zou ik wel doen, heb je meer kans. Klussen doe je met een worst. Foei slaatje, van geintjes komen kleintjes
slaatje- Kletskop
@Nillis Ben je al minder misselijk?
@Aardbei Welkom hier
@Janedoe Hoe gaat het nu met je, is de operatie goed verlopen?
@Dikkie Dik Ja, een beetje wel eigenlijk. Daarom lijkt het me ook wel een beetje 'eng' om zwanger te zijn, ook al wil ik het graag. Volgensmij kan er zoveel misgaan.... en ik ben nogal een stress typje die daar dan teveel over na gaat denken, wat je natuurlijk niet moet doen
@Aardbei Welkom hier
@Janedoe Hoe gaat het nu met je, is de operatie goed verlopen?
@Dikkie Dik Ja, een beetje wel eigenlijk. Daarom lijkt het me ook wel een beetje 'eng' om zwanger te zijn, ook al wil ik het graag. Volgensmij kan er zoveel misgaan.... en ik ben nogal een stress typje die daar dan teveel over na gaat denken, wat je natuurlijk niet moet doen
mezzoforte- Prater
slaatje schreef:Dikkie Dik schreef:
Ik houd mezelf maar geen worst voor
Zou ik wel doen, heb je meer kans. Klussen doe je met een worst. Foei slaatje, van geintjes komen kleintjes
Lol
mezzoforte- Prater
JaneDoe schreef:Zo,even een berichtje vanuit mn ziekenhuisbedje...
Ik hoop dat alles goed is gegaan! en inderdaad, hopelijk is je volgende opname er 1 met een leukere aanleiding
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
@ Sleepingbeauty; Veel plezier dan volgende week En leuk dat je man er ook zo mee bezig is, idd echt iets van jullie samen.
@ Julia; Ik vind de testen altijd erg onduidelijk. Wij doen het om de dag, missen we de ovulatie ook niet!
@ Nillis; Daar gaan we voor! Alleen hoop ik jij deze ronde al, ik moet nog een ronde wachten.
@ Sanne-84; Een bepaalde test kon pas 12 weken na de curettage gedaan worden ivm betrouwbaarheid. Dus hebben we besloten alles dan in 1 keer te doen. En ik vind het ontzettend lang duren!
@ Pussycat; Goed iets van je te horen. En spannend morgen!
@ Vlinderjoy; Leuk je hier ook weer te zien!
@ Jasmine; Fijn is dat he... Maar ik duim dat het ook nu weer snel raak mag zijn!
@ Stitch; Frustrerend zeg! Ga je dan morgen weer testen?
@ Mezzoforte; Idd een spannende tijd! Wat doe je voor werk?
@ Slaatje; Wat kan je het goed en mooi verwoorden zeg! Dat het maar snel zondag mag zijn!
@ JaneDoe; Ben je ondertussen geholpen? Beterschap!
@ Aardbei; Welkom! Ik zet je in de tabel!
@ Snoes; Dat van je slaapproblemen had ik niet mee gekregen, wat ontzettend vervelend zeg. Hoop dat je je snel beter mag voelen. En wat fijn dat het opschiet met de verbouwing, mooi vooruitzicht!
@ Dikkie Dik; Spannend hoor!
Nog 5 weken tot we er waarschijnlijk weer voor mogen gaan (verder tel ik niet af hoor)
@ Julia; Ik vind de testen altijd erg onduidelijk. Wij doen het om de dag, missen we de ovulatie ook niet!
@ Nillis; Daar gaan we voor! Alleen hoop ik jij deze ronde al, ik moet nog een ronde wachten.
@ Sanne-84; Een bepaalde test kon pas 12 weken na de curettage gedaan worden ivm betrouwbaarheid. Dus hebben we besloten alles dan in 1 keer te doen. En ik vind het ontzettend lang duren!
@ Pussycat; Goed iets van je te horen. En spannend morgen!
@ Vlinderjoy; Leuk je hier ook weer te zien!
@ Jasmine; Fijn is dat he... Maar ik duim dat het ook nu weer snel raak mag zijn!
@ Stitch; Frustrerend zeg! Ga je dan morgen weer testen?
@ Mezzoforte; Idd een spannende tijd! Wat doe je voor werk?
@ Slaatje; Wat kan je het goed en mooi verwoorden zeg! Dat het maar snel zondag mag zijn!
@ JaneDoe; Ben je ondertussen geholpen? Beterschap!
@ Aardbei; Welkom! Ik zet je in de tabel!
@ Snoes; Dat van je slaapproblemen had ik niet mee gekregen, wat ontzettend vervelend zeg. Hoop dat je je snel beter mag voelen. En wat fijn dat het opschiet met de verbouwing, mooi vooruitzicht!
@ Dikkie Dik; Spannend hoor!
Nog 5 weken tot we er waarschijnlijk weer voor mogen gaan (verder tel ik niet af hoor)
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
over een kindje met een handicap:
ik kan me die angst wel voorstellen al heb ik m zelf een stuk minder. Ik heb een broer met een handicap, heb met mensen met een handicap gewerkt en nu werk ik met kinderen met gedragsstoornissen en zie dat er voor deze kinderen ook genoeg mogenlijkheden zijn voro een gelukkig leven al zal het niet altijd makkelijk zijn zeker als ouder. Ik kan hierdoor die angst wel relativeren zo van is het zo dan is het zo en dan vraag ik hulp en gaan we ervoor!
ik kan me die angst wel voorstellen al heb ik m zelf een stuk minder. Ik heb een broer met een handicap, heb met mensen met een handicap gewerkt en nu werk ik met kinderen met gedragsstoornissen en zie dat er voor deze kinderen ook genoeg mogenlijkheden zijn voro een gelukkig leven al zal het niet altijd makkelijk zijn zeker als ouder. Ik kan hierdoor die angst wel relativeren zo van is het zo dan is het zo en dan vraag ik hulp en gaan we ervoor!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012