Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 31 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muppetje do 21 jun 2012 - 4:17

PC ik ben zwanger geworden op vakantie, toen hebben we het elke dag wel geprobeerd, gewoon omdat we daar op vakantie veel zin in hadden, haha. En van de gyn moesten weer zo veel mogelijk vrijen als de test positief was, haha, dat zei ze echt...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  maiadebij do 21 jun 2012 - 6:23

hoi meiden, mag ik ook mee komen schrijven? Een derde kindje wilde ik al een tijdje, maar om praktische redenen wilden we wachten tot ongeveer september (dan is J 2 jaar en dan gaat N met een paar maanden naar school). Maar mijn man liet weten dat hij het nu ook wel heel erg ziet zitten om voor een derde te gaan. Ik vond het al best lastig om "zo lang" te wachten, maar nu mijn man er ook helemaal zin in krijgt hebben we besloten er nu weer voor te gaan.

Bij N was het de eerste ronde raak en bij J had ik nog geen echte menstruatie gehad na de BV (alleen 1 lichte bloeding en daarna een maand lang zo nu en dan bloedverlies) toen ik zwanger bleek. Ik probeer niet te enthousiast te zijn en er van uit te gaan dat het deze keer weer snel raak is, want dat hoeft natuurlijk niet waardoor het alleen maar tegen zal vallen als het deze keer langer duurt.

Deze maand hebben op de juiste dagen geklust, over 10 dagen is mijn NOD dus ik vind het allemaal weer enorm spannend!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 6:25

Maia, nog zo'n mooi krullenkindje I love you

Gast
Gast

Bericht  maiadebij do 21 jun 2012 - 6:32

Pippa schreef:Maia, nog zo'n mooi krullenkindje I love you

haha ja wie zal het zeggen! Wie weet wordt dit een kindje met zwart haar en bruine ogen, allen kan!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat do 21 jun 2012 - 7:10

Jammer mijn vriend heeft het erg druk met zijn werk vanavond... dus er zal waarschijnlijk niks meer van komen. Nou ja dan morgen maar proberen. Kan er ook niks aan veranderen.

Maia ook welkom voor een kindje 2012 - Pagina 31 561177
Leuk dat jullie voor een 3e kindje gaan en gelijk al in de wachtdagen. Ook weer net spannend als de 1e en 2e keer?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Filoria do 21 jun 2012 - 7:17

Wat leuk Maia!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  sabje do 21 jun 2012 - 7:33

Slaatje: Succes nog met het wachten. Ik ben er nu gelukkig nog niet zo mee bezig. Maar weet nog met de vorige zwangerschap dat ik er ook zo erg mee bezig was. Had toen ook wat afstand van het forum genomen.

Nilis: Waar gaan jullie kamperen? Ik zou het niet kunnen met een tent op vakantie. Ben te verwend denk ik haha. Succes op het wachtbankje!

Razz: Wat leuk! Zijn we misschien weer tegelijk zwanger. Leuk dat je man nu ook om is.

Pussycat: Toen ik zwanger ben geraakt van M.ax hebben hebben we het ook iedere dag gedaan Laughing .

Maijadebij: Wat leuk voor een derde!

All: Hier flinke buikpijn gehad tijdens het werk. Kon gelukkig zittend werk doen. Had ik er niet zo'n last van. Hoop dat de buikpijn nu een heel eind over is. Is meestal een dag of 2/3. Bij jullie ook zo'n regen en onweer? Hier nu wel. Ben blij dat mijn man net thuis is gekomen. Ben sinds de zwangerschap van M.ax echt geen held meer met de onweer.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Muppetje do 21 jun 2012 - 7:35

Maia wat leuk!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  slaatje do 21 jun 2012 - 7:40

Maia, wat leuk, en gezellig dat je mee komt kletsen. Welkom.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 do 21 jun 2012 - 7:52

Maia, ik hoop voor je dat het nu ook weer snel raak is.

Net wezen sporten, en ik weet dat dat nog gewoon mag (voluit gaan en flink buikspieren trainen) maar toch zit het me niet lekker, stom he?!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Annemie do 21 jun 2012 - 8:12

Maia en razz welkom! Leuk!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  mezzoforte do 21 jun 2012 - 8:50

@Sabje Vervelend van de pijn, ik had er laatst ook zo'n last van. Voel je je al wat beter?
@Stitch Ik herken me echt in je verhaal, m.b.t. de mate van last hebben van ongesteldheid eerste dagen, hopelijk gaat het nu al iets beter. Fijn toch, om op je werk een compliment te krijgen? Mijn gesprek vandaag ging goed, en ben al door meerdere partijen benaderd. CV online werkt super, nu zelf ook nog wat vacatures zoeken en reageren. Lijkt met kat wel iets beter te gaan, hij zoekt nu wel wat vaker aandacht, en lijkt minder bloed te plassen (sowieso minder naast de bak), dus das wel fijn.
@Slaatje Zeker klote, maar heb de klap nu wel sort of verwerkt. Dag erna eigenlijk al knop omgezet en focus op vinden van nieuwe baan.
@Nillis Waar ga je heen op vakantie? Ga je altijd kamperen?
@Razz Welkom hier
@Maiadebij Ook welkom hier, ik hoop voor je dat het weer zo snel raak is
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:39

Parel schreef:Razz, wat leuk!
Bij S. was je vrij snel zwanger, toch?

Ja klopt na 2 maanden. Maargoed dat wil niet zegen dat het bij nr 2 ook zo snel zou zijn. Maar ik hoop het wel natuurlijk Very Happy

@Sabje wie weet, zou wel leuk zijn! smile

Gast
Gast

Bericht  Julia do 21 jun 2012 - 9:55

@ Linda: Hou je het nog vol tot zaterdag? Ik heb net als jij, zaterdag mijn eerste nod sinds we ervoor zijn gegaan. Ik heb vandaag al een test gedaan, maar die was negatief. Ik denk overigens ook niet dat ik zwanger ben hoor, voor hetzelfde geldt duurt mijn cyclus ook nog een stuk langer.

@ Razz: Welkom! Fijn dat je man eindelijk om is! Ik heb wel vaker van je gelezen dat je zo graag weer wou:D

@maiadebij: Oeh het zou wel heeel erg leuk zijn als je weer zo snel zwanger raakt!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Weegschaal do 21 jun 2012 - 9:59

@ Stitch; Vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad! En fijn dat het weer bijna voorbij is. Leuk Lowlands, gaan jullie vaker naar festivals?

@ Slaatje; Kan me voorstellen dat je even wat afstand van hier genomen hebt. Toch wel spannend van de week, ik duim!

@ blondje1313; Jammer!

@ Nillis; Het Caldonazzomeer. Dat is een leuke korting op jullie tent!

@ Razz_ en maiadebij; Welkom!

@ Pussycat; Volgens mij hebben jullie genoeg klaar gelegd Wink

@ sabje; Vervelend dat je zo'n buikpijn hebt, dat het ergste dan nu maar achter de rug is!

@ sanne-84; Ik herken dat gevoel, daarom ben ik al 1,5 jaar gestopt met sporten. Maar dat is toch geen aanrader hoor Wink Moet mezelf er eigenlijk weer toe zetten om wat te gaan doen!

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een cyclus van 21 dagen. Erg kort, maar ik had mijn eisprong ook al rond dag 8. Hoop nu nog een mooie cyclus van 28 dagen te krijgen en dan daarna voorlopig niet!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Snoes do 21 jun 2012 - 17:38

Dat is zeker kort Weegschaal, maar je vorige cyclus was weer langer he? Raar dat je eisprong gewoon altijd standaard om de +/- 4 weken is! Hopelijk is dit je laatste ongesteldheid in min. een jaar geweest! Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  maiadebij do 21 jun 2012 - 18:03

bedankt voor jullie welkom!

Filoria, hoe gaat het met jou? En T.homas? En hoe voel je je?

Nillis, wat lekker om er even uit te gaan, waar gaan jullie heen? Wij zijn net terug van 3 dagen belgie (incl Plopsaland) en daarvoor 10 dagen Turkije, dus wij blijven voorlopig weer even lekker thuis!

Sabje, hier waren een paar flinke klappen van de onweer, ik vind het ook helemaal niks!

Sanne, ik herken het wel hoor ik was bij de zwangerschap van N vooral me ook zo bewust van alles! Evengoed nog lekker gesport?

Razz, is dit ook jou eerste ronde? Spannend hoor, wanneer is je NOD?

Julia, nog niet ongesteld? Ga je morgen nogmaals testen? Ik testte bij N ook eerst op dinsdag negatief en toen die zaterdag positief.

Hier gaat alles goed, kinderen zijn weer 'lekker' vroeg wakker dus ik zit nu 'angelina balerina' te kijken Laughing. Gister toen ik naar het toilet ging verloor ik wat helder rood bloed. Dat heb ik sinds ik weer ongesteld ben (februari) nog nooit gehad? Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus (cyclus is 30 dagen) dus dan ga je alweer denken en googelen en kom je al snel bij een innestelingsbloeding... ik vind het wel weer heel spannend hoor. Het idee om weer zwanger te zijn en dan ga ik me bedenken hoe dat allemaal zal gaan met nog 2 kleine kinderen. Al ben ik er ook van overtuigd dat alles zijn weg ook weer vind. Maar het blijft gewoon spannend!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei do 21 jun 2012 - 18:20

@ maiadebij, hopen dat je deze ronde dan maar weer zo snel zwanger mag worden!

@ pussycat, voor jou is het dan maar hopen dan je hem deze ronde niet gemist hebt. Maar dat zal toch niet? Het blijft toch ook nog best lang 'leven' zeg maar?

@ weegschaal, dat is kort zeg!

@ slaatje, je mag toch sowieso nog wel een wijntje drinken dan? De verloskundige zei tegen mij dat er de eerste paar weken nog geen bloedcontact is tussen jou en het vruchtje, zodat het voldoende is om pas bij je positieve test te stoppen met alles wat niet mag tijdens een zwangerschap, dan ben je nog ruim op tijd. Ik was namelijk ook al zo bang dat ik eigenlijk van alles niet meer mocht in de aanloop er naartoe, want je weet tenslotte maar nooit? Ik tenminste dan niet aangezien ik geen idee heb wat mijn cyclus is smile

@ iedereen die er naar vroeg, over twee en een halve week krijg ik de uitslag van mijn hormoonwaarden en mijn vriend de uitslag van zijn kwakje laughcry Hij trekt altijd zo'n lekkere rare kop als ik erover begin, en voelt zich er heerlijk ongemakkelijk bij Wink
Ik zie trouwens sinds een half jaar ineens óveral zwangere vrouwen, baby's en kinderwagens. Om gek van te worden!

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  maiadebij do 21 jun 2012 - 18:29

Aardbei schreef:@ maiadebij, hopen dat je deze ronde dan maar weer zo snel zwanger mag worden!

\Ik zie trouwens sinds een half jaar ineens óveral zwangere vrouwen, baby's en kinderwagens. Om gek van te worden!

Aardbei, ik begrijp uit je post dat jullie al een tijdje bezig zijn? Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger zal zijn! (En dat hoop ik natuurlijk voor alle meiden hier!

En zwangere vrouwen zie ik ineens ook overal, ook in mijn omgeving zijn er echt véél zwanger!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 19:07

@ Maia, we gaan volgende week ronde 1 in Very Happy Ik ben net ongesteld geworden na een cyclus van 34. Ik ben al een half jaar geleden gestopt met de pil en mijn cyclus is altijd netjes 29 geweest. Deze keer dus niet. Dus wanneer m'n nod is kan ik nog niet zeggen. De ene keer ben ik ook maar 4 dagen ongesteld en de andere keer 6. Dus ik moet nog even afwachten wanneer die is!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 21 jun 2012 - 19:24

Hmm wel veel positieve verhalen met iedere dag sex… haha
Nou gisteren is het er niet meer van gekomen hoor. Mijn vriend had nog zoveel werk te doen en daarna was hij echt heel moe, dus heb hem maar laten slapen.

Herkennen jullie dit? Ik heb een positieve ovulatietest gehad. Maar pff ik voel dat eitje gewoon zitten ofzo. Ik draaide vannacht op mijn linkerzij en dat deed gewoon zeer. Ook overdag voel ik het af en toe heel goed. Dus dan zal hij nog wel niet gesprongen zijn?

Sabje wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Gelukkig duurt het niet lang meer. Ow ik hou ook niet van onweer hoor nooit gedaan ook.

Weegschaal Hahaha ja denk je? Zo korte cyclus had jij. Maar dat maakt niet uit toch kort of lang als je maar een goede eisprong hebt. Toch….

Aardbei Als het goed is heb ik hem niet gemist nee, want ik gebruik ovulatietesten. Je bedoelt met ‘’het’’ het zaad? Ja dat blijft wel een poosje leven ja. Hopelijk lang genoeg.

Spannende tijd nu voor jullie. Nou ik geef je vriend groot gelijk hoor haha het lijkt mij ook allemaal erg ongemakkelijk als je helemaal uitgezocht wordt. Zou mijn vriend ook niet prettig vinden denk ik het is toch een deuk in je ego als blijkt dat je zaad niet goed genoeg is.

Ook erg herkenbaar dat je overal baby’s en wagens en dikke buiken ziet. Dat had ik bij de 1e ook zoooo erg. Werd er af en toe echt gek van haha. En nu ineens duiken ze weer overal op inderdaad haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis do 21 jun 2012 - 19:34

@ Maia, welkom hier en hopelijk snel een positieve test. Maar ik ben wel het bewijs dat het niet altijd zo snel hoeft te gaan. Bij T in ronde 1 en nu in ronde 8. Wij gaan pas in augustus hoor, maar hebben een nieuwe tent gekocht en dan krijg je toch weer de kriebels.

@ Sabje, wij kamperen al 11 jaar samen met de tent en zijn het ook beide van onze ouders gewend. We gaan naar Italie.

@ Weegschaal, wij zijn daar ook een keer op de camping geweest. Volgens mij bij camping Duo Laghi als ik het goed heb.

@ Mezzoforte, wij kamperen al 11 jaar samen met de tent en zijn het ook van onze ouders gewend. We hebben onze oude tent 10 jaar gebruikt en vind het nu erg leuk dat we een nieuwe hebben gekocht.

@ Aardbei, spannend hoor. Hopelijk is alles goed.

@ Pussycat, volgens mij heb je genoeg seks gehad hoor. Bij mijn testen komt er op een gegeven moment een iets donkerder streepje bij en dan de volgende dag is hij heel donker en daarna weer weg. Wij hebben op beide dagen van een streep sex gehad. ik vind het dus ook weer spannend. Ik voel mijn eitje echt niet hoor.

@ Razz, welkom hier. Succes

@ slaatje, wanneer is je nod en wanneer wilde je ook alweer testen.

@ all, hier alles goed. Heb alleen heel veel buikpijn. Heb de afgelopen tijd heel veel last van mijn darmen. kan gewoon soms de darmen voelen vanaf de buitenkant. Verder is onze tent nog niet verstuurd, dus zal vandaag wel niet binnenkomen. Jammer maar hopelijk komt die morgen. Vandaag wordt mijn schoonvader geopereerd. hij krijgt een nieuwe knie. Verder zat ik gisteren precies in het noodweer in de auto, echt heel eng. was blij dat ik thuis was. Waar ik was was nog niets te bekennen van het slechte weer en onderweg kwam ik er precies in. En het was maar 15 minuten rijden van elkaar.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Linda do 21 jun 2012 - 19:38

Dames, ik lees op m'n telefoon mee. Ik zal vanavond op de laptop even uitgebreid op iedereen reageren, dat gaat niet zo handig op m'n iPhone.
Vanmorgen heb ik nog een test gedaan, die was wederom negatief. Morgen is m'n NOD, dus ik vermoed dat het niet gelukt is. Raar hoe een lichaam je in de maling kan nemen. Nog even afwachten maar...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Weegschaal do 21 jun 2012 - 21:03

@ Snoes; Mijn lichaam doet raar, maar er zit tenminste een patroon in Wink Het zet alleen nog niet echt door, dus ik wacht maar even af.

@ maiadebij; Ik heb ook wel eens een innestelingsbloeding gehad, wie weet!

@ Aardbei; Wij moeten ook naar een fertiliteitsarts, dus ik plaag mijn man ook telkens dat hij misschien wel een kwakje moet inleveren Wink Ik hoop dat de uitslagen goed mogen zijn, spannend!

@ Razz_; Was de bij je zoontje wel regelmatig ongesteld?

@ Pussycat; Ik voel mijn eisprong ook altijd, maar dan een uurtje of 2 een drukkend/stekend gevoel rechts of links. Dus ik voel m nooit zo lang.. Ze zeggen idd dat als je het voelt, het eitje nog niet gesprongen is. Dan moet het pijnlijke gevoel ook gelijk weg zijn. Ik ben de vorige twee keer zwanger geworden tijdens zo'n korte cyclus, dus het maakt idd niet uit. Bij mij is het ook verstoord door de miskramen, dus hoop dat het zich nu weer hersteld.

@ Nillis; Heb je wel vaker last van je darmen?

@ Linda; Jammer!

Gisteren reageerde ik op facebook op een oude vriend die vader wordt. Zijn moeder stuurde me toen een privebericht om me een knuffel te geven omdat ik het er misschien wel moeilijk mee zou hebben gezien onze situatie. Dat was niet zo, maar ik vond het wel lief dat ze stil stond bij iets waar bijna iedereen gewoon aan voorbij gaat...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Samantha do 21 jun 2012 - 23:43

Goedemiddag

Hier nog steeds niks te bekennen. Ik heb ook geen idee wanneer ik mijn eisprong had aangezien ik met ieder pijntje in mijn buik dacht dat het hem was. Ik ben afgelopen 2dagen goed ziek geweest. Knallende koppijn en misselijk. Gister wel gewerkt alleen niet op volle toeren. Vandaag gaat het al wat beter maar we doen het nog maar even rustig aan.

Vriendin van mij belde net of ik haar zoontje van school wil halen. Dat doen we dan maar even voor ik moet werken.

Razz en majabij?! Grrrr onthouden is niet mijn sterkste vak.... Iig Welkom. Wat leuk! Voor een 2e en 3e. Dat het bij jullie ook maar snel raak mag zijn.

Sorry dames verder ben ik bijna alles alweer kwijt.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud