Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dronken vriend

+9
Arwyn
RYW
Puk
Marin
Carra
Angela_1986
Jasmine
Bazinga
SoGood
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dronken vriend - Pagina 2 Empty Re: Dronken vriend

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 21:25

Zelda schreef:
Zusje schreef:
Zelda schreef:
Zusje schreef:Je zegt zelf al dat het zelden voorkomt, dan zie ik het probleem niet zo eerlijk gezegd. Sommige reacties in dit topic slaan ook nergens op, vind ik.
Op welke reacties doel je dan? 's avonds een vent, 's ochtends een vent?

Nee die van zijn nest uitsleuren morgen en de koude douche.
Ach, dat is toch maar een grapje?

Ja, vond je het er als grapje staan? Ik niet eigenlijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Angela_1986 zo 27 mei 2012 - 21:44

Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand eens 'n keer flink gezopen heeft en de volgende dag behoorlijk brak is. Maar dat moet niet ten koste van onze plannen gaan, dat zou ik jammer vinden! En dat gaat er niet om dat ik iemand zijn pleziertje niet gun of dat ik mezelf niet kan vermaken maar als ik mezelf heb verheugd op 'n gezellig dagje samen weg dan zou ik het niet waarderen als dat om deze reden niet doorgaat.

En dat ik 'm een paracetamol en water zou geven is alleen maar voor z'n eigen bestwil, om de "schade" enigszins te beperken. Wil ie niet, ook prima! Maar dan de volgende dag ook geen gezever over koppijn Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  RYW zo 27 mei 2012 - 22:09

Mijn vriend drinkt niet Very Happy

Maar voor een keertje is het niet zo erg inderdaad, als het regelmatig gebeurt waardoor jullie plannen samen regelmatig niet doorgaan, of als hij dronken ook achter het stuur stapt of zoiets, dan vind ik het een ander verhaal, maar dit? Irritant. Niet meer en niet minder smile

Hoe is hij eraan toe, Sogood?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn zo 27 mei 2012 - 22:12

Ik heb het maar een keer echt irritant gevonden dan m'n vriend echt super dronken thuis kwam. Ik was expres op tijd naar huis gegaan omdat ik de volgende dag moest werken. Lag al een paar uurtjes te slapen toen vriend thuis kwam, had toen ook nog een paar uurtjes. Hij kwam thuis met een ontzettend lawaai, kon het slot van de deur niet vinden, liet in de hal alles vallen.. Toen hij naar bed kwam stonk hij echt gigantisch en daar werd ik zo misselijk van! Vervolgens ligt-ie binnen 5 minuten keihard te snurken (doet-ie alleen als-ie gedronken heeft gelukkig) en ik heb dus helemaal niet meer geslapen. Moest de volgende dag aan het werk na ongeveer 3 uur slaap en 3 uur misselijk zijn.. Ben wel naar de bank verhuisd, maar die van ons is helaas niet lang genoeg om een beetje lekker op te kunnen liggen..
Toen ik 's middags thuis kwam was ik wel boos op hem, maar ik was ook echt doodmoe. Heb 's middags zelf nog even geslapen en toen was het al een stuk beter, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 22:12

Op zich wel goed, we hebben net samen gegeten. Volgens mij is hij een beetje misselijk maar hij is wel vrolijk verder. Very Happy Nu is hij nog wel een beetje te traag en inspiratieloos naar mijn zin, maar ja.. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  RYW zo 27 mei 2012 - 22:14

Ah, dat valt nog best mee gelukkig. Dat trage zou ik erbij op de koop toe nemen, wel fijn dat hij in elk geval wel functioneert Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  SoGood zo 27 mei 2012 - 22:18

Ja, het valt me erg mee gelukkig!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  _Cyn_ zo 27 mei 2012 - 23:02

Ik snap je helemaal! Mijn ex moest altijd alleen weg, met zijn beste maatje omdat hij dan bij kon praten (ze zagen elkaar iedere dag gewoon thuis dus in een rustige omgeving Wink) Hij ging 'even' wat drinken na het werk om 17.00.. Hij zei terrasje pakken, en ik zat thuis dus te wachten, denk rond een uur of 22.00 is hij wel thuis. Niet dus, toen ben ik gaan bellen en zijn telefoon stond uit. Ik was zóóó boos! Ik kon daardoor niet slapen, dus was wakker toen hij om 03.30 thuis kwam. Hij deed net of er niks aan de hand was, maar ik vond dat hij dat best even kon laten weten dat hij ook nog ging stappen. Maar dat snapte hij helemaal niet, stom dronken natuurlijk.. thumbdown

Dat is nog een hele discussie geweest, maar achteraf blijkt dat hij zulke dingen niet snapte ofzo. scratch

Maar in ieder geval, ik hoop dat jullie nog wel een leuke dag hebben sunny
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:39

Met Zusje en Marin eens. En Charlie.

Laatst aangepast door PurpleSparkle op ma 28 mei 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 3:41

Trouwens, paracetamol is heel slecht. Je lever heeft al n klap gehad en pijnstillers worden ook afgebroken door je lever. Beter veel water en vers vruchtensap.

Gast
Gast

Bericht  Gympie ma 28 mei 2012 - 3:48

PurpleSparkle schreef:Trouwens, paracetamol is heel slecht. Je lever heeft al n klap gehad en pijnstillers worden ook afgebroken door je lever. Beter veel water en vers vruchtensap

Dit raad ik persoonlijk af. Veel water en vruchtensap heeft nooit een goede afloop bij mij gehad. Vooral de zuren van vruchtensap is funest.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  SoGood ma 28 mei 2012 - 4:25

Je mag idd geen zuren uit fruit als je een kater hebt.

Maar even een update: We hebben een hele gezellige dag gehad in de stad met terrasjes en nog even door het park gewandeld. zometeen gaan we bbq-en dus het is meegevallen. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Sorella ma 28 mei 2012 - 4:51

Oh Marin, ik heb zó hard gelachen om je verhaal Laughing

Sogood, fijn dat jullie nog wel een leuke dag hebben (gehad).
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 6:14

Gympie_ schreef:
PurpleSparkle schreef:Trouwens, paracetamol is heel slecht. Je lever heeft al n klap gehad en pijnstillers worden ook afgebroken door je lever. Beter veel water en vers vruchtensap

Dit raad ik persoonlijk af. Veel water en vruchtensap heeft nooit een goede afloop bij mij gehad. Vooral de zuren van vruchtensap is funest.
Bij mij wel. Maar misschien verschilt het per persoon.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 28 mei 2012 - 7:14

Oh ik vroeg me al af of ik de enige was die het allemaal niet zo dramatisch vond. Ik heb er een hékel aan aks afgesproken plannen niet door gaan. Maar daarbij maakt de reden me echt niet zo veel uit. Ik moet gewoon wennen aan het idee dat plannen veranderen zeg maar.
Maar dronken, tja ik ga dan niet de bitch uithangen hoor, kan een keer gebeuren toch?
Trouwens, ik spreek niet uit ervaring, die van mij word gewoon niet dronken. Wel eens goed aangeschoten, maar daar blijft het echt bij. Tijdje terug had hij een fles wijn en bijna een hele fles wiskey gedronken op een borrel van zijn werk. Toen was ie een beetje flauw aan het doen. Maar daar merk ik de volgende dag nooit wat van haha. En het komt echt nauwelijks voor.

Ik daarentegen...ben soms al ladderzat van 3 glaasjes...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud