Huisdier nemen voor kindje
+15
Aagje!
Liadan
kwak
Pien
M@niek
SarahKey
Darius
Sanne
sheila123
Blue flower
Makamba
Clapperdie
Coco
Annemie
Chelle
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Huisdier nemen voor kindje
Wij hadden al twee poezen en mijn ouders en zus honden.
Daar is ze helemaal gek mee.
Jut (1 van onze poezen) vind ook alles goed wat H. met haar doet.
Elastiekjes om haar oren (onder het mom van: Nu heeft Jut ook staartjes), knuffelen, haar bedolven onder de blokken of de duplo... Jut vind het allemaal best en zoekt H. ook bewust op.
De honden van mijn ouders en zus vinden H. ook leuk. En H. hun ook.
Ze is er totaal niet bang voor.
Ik zou echter nooit een dier voor mijn kind aanschaffen.
Je geeft zelf al aan dat het voor jou niet zo nodig hoeft maar je bent wel de persoon die ervoor moet zorgen.
Dat kan je dochter nog niet. Ik denk dat je er al snel de balen van krijgt.
Daar is ze helemaal gek mee.
Jut (1 van onze poezen) vind ook alles goed wat H. met haar doet.
Elastiekjes om haar oren (onder het mom van: Nu heeft Jut ook staartjes), knuffelen, haar bedolven onder de blokken of de duplo... Jut vind het allemaal best en zoekt H. ook bewust op.
De honden van mijn ouders en zus vinden H. ook leuk. En H. hun ook.
Ze is er totaal niet bang voor.
Ik zou echter nooit een dier voor mijn kind aanschaffen.
Je geeft zelf al aan dat het voor jou niet zo nodig hoeft maar je bent wel de persoon die ervoor moet zorgen.
Dat kan je dochter nog niet. Ik denk dat je er al snel de balen van krijgt.
Gast- Gast
Wij hebben hier 2 katers, die hadden we al voor L. Ze is gek op die beesten, is ook heel voorzichtig. Vanaf heel kleins af aan al. Het is sowieso een dierenvriend. Echt heel schattig.
We hadden tot van de week ook kikkervisjes. Elke keer rende ze naar de kom met- visssss! En helemaal blij als ze ze wat eten mocht geven. Van de week hebben we ze teruggezet in de vijver, ze werden te groot. Ik kan me voorstellen dat een vis ook heel leuk kan zijn voor een kind.
Wij zullen denk ik over een paar maanden ook een diertje erbij nemen, speciaal voor L. Ik denk OF een hamster OF een konijn. Een cavia zal ik niet meer voor gaan, dat zijn vaak hele zwakke beesten: Staan ze op de tocht krijgen ze binnen no-time schurft, schrikken ze- schrikken ze zich in shock en sterven.
Ik denk dat het bij ons een konijn zal worden. Die is iets minder snel, lekker aaibaar.
We hadden tot van de week ook kikkervisjes. Elke keer rende ze naar de kom met- visssss! En helemaal blij als ze ze wat eten mocht geven. Van de week hebben we ze teruggezet in de vijver, ze werden te groot. Ik kan me voorstellen dat een vis ook heel leuk kan zijn voor een kind.
Wij zullen denk ik over een paar maanden ook een diertje erbij nemen, speciaal voor L. Ik denk OF een hamster OF een konijn. Een cavia zal ik niet meer voor gaan, dat zijn vaak hele zwakke beesten: Staan ze op de tocht krijgen ze binnen no-time schurft, schrikken ze- schrikken ze zich in shock en sterven.
Ik denk dat het bij ons een konijn zal worden. Die is iets minder snel, lekker aaibaar.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Chelle schreef:
Zelf heb ik geen behoeft aan een huisdier.
Onze kat is pas overleden en had het wel even gezien.
Maar ik merk dat A het zo mooi vind.
Dan moet je het niet doen! Een kind weet niet hoe het voor een dier moet zorgen. Alle zorg komt op de ouders neer. Je zal het hok moeten schoonmaken, de nagels moeten knippen, het beestje moeten verzorgen enz. Als jij het al niet leuk vindt, zal het diertje nooit de aandacht krijgen die het verdient.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» nemen jullie je kindje savonds mee op visite?
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
» Is jouw huisdier bang voor vuurwerk?
» In 2013 voor een kindje..
» nemen jullie je kindje savonds mee op visite?
» Wat voor een huisdier heb je en wat is zijn/haar naam?
» Is jouw huisdier bang voor vuurwerk?
» In 2013 voor een kindje..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: