Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

+17
Guus
Lady Starstruck
Poubelle
Caresses
VeryCherry
Blond
Middleme
Prosecco
Bazinga
Sugarfall
silly-one
bolus26
Marin
GreenGrass
Rush
Minx
kajaka88
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

Bericht  Prosecco do 24 mei 2012 - 8:39

Jop schreef:Parfum, voor een collega. Maar ze weet niet dat ik 'm nieuwgekocht heb, ik heb gezegd dat ik 'm ooit 's heb gehad en 'm niks vond en dat zij 'm dus wel mocht hebben. Ze koopt nooit iets voor zichzelf, schijnt ook geen ruimte voor te zijn in het budget, maar ik gun het haar wel. Ze werkt zo hard en d'r vent zit gewoon thuis zich suf te roken (althans, dat maak ik er uit op, als zij zegt dat ze 2 pakjes sigaretten haalt per dag, maar zelf shag rookt) Ik kan niks doen om haar uit dat patroon te halen en dat is ook niet aan mij, maar ze is zo blij en zo gelukkig met kleine dingen, dat ik soms cadeautjes geef smile

dat is echt super lief!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?

Bericht  Middleme do 24 mei 2012 - 8:41

Mijn vriend en ik hebben een digitaal fotoalbum gemakt voor mijn schoonouders (zijn ouders dus), met foto's van het weekendje dat we met hen weg waren ter ere van het 25-jarig huwelijk. Ze waren er erg blij mee Very Happy
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Blond do 24 mei 2012 - 9:47

Niet een fysiek cadeau, maar ik heb mijn ouders en zusje mee uit eten genomen afgelopen zaterdag. Nu zijn mijn ouders ook fan van de sushi bar in Utrecht Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 9:51

Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 865067

De Guardian Angel die de 3e rij in het midden staat. Die heb ik gegeven aan de moeder van een vriendin die nog maar een korte tijd te leven heeft omdat ze kanker heeft... Ik wilde iets speciaals geven, als teken dat ik aan haar denk, dus vandaar de beschermengel. En haar dochter, mijn vriendin dus, heeft hem ook gehad van me, om haar te beschermen in deze moeilijke tijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 10:36

Ik heb een extra lens mok gekocht voor een vriend van me. Ik zie hem misschien 1 x per jaar ofzo, en heb zijn verjaardag al een paar keer over moeten slaan.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 10:50

Charlie schreef:
Marin schreef:Sexy, Charlie!

Ohja, klopt, jij hebt nu ook een kakker he Very Happy .

Yes and loving it. Polo tijd is weer aangebroken. Laatst heeft ie zelf weer inkomen gedaan. I approve.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  VeryCherry do 24 mei 2012 - 19:44

Kleding voor mijn zoontje omdat vandaag de schoolfotograaf komt en hij niks met korte mouwen meer passte van vorig jaar smile
Vanmiddag ga ik even de stad in om een cadeautje voor mij vriend. Waarom? Omdat ik hem lief vind Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 19:44

All stars voor mijn vriend. Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 4d15c446440a446797d974d217c57987_820x820

En deze houten zonnebril voor mijn vriend besteld voor als hij klaar is met zijn tentamens en (hopelijk haha) alles gehaald heeft.

Gast
Gast

Bericht  Caresses do 24 mei 2012 - 19:49

Wat een vette zonnebril PB! Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 19:59

Caresses schreef:Wat een vette zonnebril PB! Very Happy

+1 gaaf zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 20:47

aaah die is zo gaaf die bril, ik wil `m als gewone bril maar helaas zijn ze ontzettend duur Sad

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 24 mei 2012 - 20:51

Een fles rose prosecco voor mij en m'n vriendinnen, nog om te vieren dat ik m'n rijbewijs heb gehaald.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Lady Starstruck do 24 mei 2012 - 21:03

douchegel, zakje rijstcrackers, caramel likeur, een mooi wijnglas, kaart, V&D bon, windlicht, kandijstaafjes en een paar bonbonnetjes en daar 1 pakketje van gemaakt. Voor mijn moeder omdat ze jarig was gisteren.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 22:50

Lily schreef:aaah die is zo gaaf die bril, ik wil `m als gewone bril maar helaas zijn ze ontzettend duur Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 1371890812

Jaa hij is leuk he! Valt toch wel mee hoe duur ze zijn? Deze is 90 euro!

Gast
Gast

Bericht  Guus do 24 mei 2012 - 22:52

Een kaartje voor mijn vriend omdat ik een nachtje ga logeren

Cheese fest and loving it :dance:
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 24 mei 2012 - 22:55

Hahaha dat is goed dat soort dingen Goochem. Dat houdt het nou leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rose do 24 mei 2012 - 22:59

Chanel no5 voor de oma van m'n vriend.
Ze word morgen 81 en dat geurtje kreeg ze voorheen altijd van haar man, die nu helaas overleden is. En ze wil het niet voor haar zelf kopen, dus krijgt ze de 100ml van ons (het gezin) cadeau.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 23:27

Goochempie schreef:Een kaartje voor mijn vriend omdat ik een nachtje ga logeren

Cheese fest and loving it Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 3920004554

Hahahaha! Wat schattig!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl do 24 mei 2012 - 23:36

Een bloemetje, een lekkere luxe fles douchegel en een doosje chocola voor een wat oudere collega die er nogal doorheen zit op het werk, en waarmee ik dit weekend ga lunchen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 23:41

Leuke kleren Charlie, mijn vriend en kleren is ook een drama haha. Maar hij heeft gisteren wel hele leuke All-Stars gimpen gekocht! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 0:14

Powerbabe schreef:
Lily schreef:aaah die is zo gaaf die bril, ik wil `m als gewone bril maar helaas zijn ze ontzettend duur Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom? - Pagina 2 1371890812

Jaa hij is leuk he! Valt toch wel mee hoe duur ze zijn? Deze is 90 euro!

op internet heb ik net al gezocht en inderdaad deze kwam ik tegen en valt wel mee, maar ik zou `m dan als gewone bril willen zeg maar en ik geloof dat die minimaal 600 euro zijn.

Gast
Gast

Bericht  Muisz vr 25 mei 2012 - 2:01

Een shirtje voor mijn zusje omdat ze zo druk is met haar studie en het niet heel breed heeft..

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 3:23

Ik heb net stroopwafelpudding, appelflappen en Pepsicola gekocht voor mijn man. Normaal hebben we 'goedkopere' boodschappen, maar hij komt vanavond thuis van een weekje Hamburg.

En deze week heb ik drie shirtjes gekocht, voor mijn neefjes en nichtje. Het was 'Opperdepop' bij de HEMA.

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 25 mei 2012 - 9:22

Een cadeaubon voor de sauna, entree voor twee personen. Voor een lieve vriendin en haar man die een heftige tijd doorgaan en morgen een feestje geven voor iedereen die ze door die tijd heen helpt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: