Wat heb jij voor cadeautjes gekocht?
+30
Rush
mezzoforte
Marsy28
SoGood
Green_Pepper
Minx
Beachgirl
Sushi
Elliot
Sam
Highway
Zonnetje
_Lacey_
Paper Crown
Esperanza
M@niek
Blond
love
Kowalski
Fortissimo
Shisha
studiebol
Caroow
Chocoholic
rapa nui
Arwyn
Sneeuwvlok
Japie
Parisienne
Susan
34 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat heb jij voor cadeautjes gekocht?
Ik zat me het te verbazen over de hoeveelheid cadeaus die hier onder mijn kerstboom liggen en ben benieuwd wat jullie hebben gekocht en voor wie!
Gast- Gast
Re: Wat heb jij voor cadeautjes gekocht?
Ik heb alleen cadeautjes voor de kinderen, een Playmobilcircus voor Yrsa en een heleboel Sesamstraatpoppetjes voor Ezra.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ligt er nog niks onder de boom, anders waren ze waarschijnlijk al uitgepakt Kerstavond, als N. op bed ligt leg ik alles neer.
Voor mijn vriend: geurtje van Anayake - Tomo
Voor N.: Tiptoi, wat houten keukenaccessoires en een houten keuken (die zetten we kerstavond op zijn plaats, met een groot kleed erover en een strik eromheen)
Voor N.: Tiptoi, wat houten keukenaccessoires en een houten keuken (die zetten we kerstavond op zijn plaats, met een groot kleed erover en een strik eromheen)
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Hier ligt er nog niks onder de boom, anders waren ze waarschijnlijk al uitgepakt Kerstavond, als N. op bed ligt leg ik alles neer.
Nee, hier ligt het ook nog niet, we gaan morgen een leuk koffertje of zoiets dergelijks kopen voor de poppetjes van Ezra, en het circus van Yrsa in elkaar zetten.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb een film, biscoopbonnen en freerecordshop bonnen voor mijn vriend gekocht.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Al mijn cadeautjes stonden op de lijstjes van de desbetreffende personen, maar ik heb het volgende gekocht:
Voor mijn broer heb ik een klok die je in de vensterbank kunt zetten ( hij is net verhuisd en we geven allemaal iets voor in de vensterbank cadeau )
Voor mijn moeder heb ik een zeeppompje en kaarsen in winterse kleuren
Voor mijn vader heb ik 4 paar kleurige sokken
Verder maak ik gedichten voor iedereen en krijgt mijn vader nog een surprise erbij, wat een Ipad moet gaan voorstellen
Voor mijn broer heb ik een klok die je in de vensterbank kunt zetten ( hij is net verhuisd en we geven allemaal iets voor in de vensterbank cadeau )
Verder maak ik gedichten voor iedereen en krijgt mijn vader nog een surprise erbij, wat een Ipad moet gaan voorstellen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Sneeuwvlok schreef:Al mijn cadeautjes stonden op de lijstjes van de desbetreffende personen, maar ik heb het volgende gekocht:
Sinterkerst!
Gast- Gast
Leuk Susan! E. en Y. zullen vast blij zijn!
Hier heb ik trouwens ook nog twee cadeaus voor mijn moeder en stiefmoeder, een kerstpakket, als dank voor hun wekelijkse oppasdag. Voor mijn moeder het nieuwst album van Nick en Simon en een lange ketting met een hart eraan (N. is altijd gek op mijn moeders lange kettingen, dit hart is dus van haar ). Voor mijn stiefmoeder parfum met tasverstuiver van Rituals.
Hier heb ik trouwens ook nog twee cadeaus voor mijn moeder en stiefmoeder, een kerstpakket, als dank voor hun wekelijkse oppasdag. Voor mijn moeder het nieuwst album van Nick en Simon en een lange ketting met een hart eraan (N. is altijd gek op mijn moeders lange kettingen, dit hart is dus van haar ). Voor mijn stiefmoeder parfum met tasverstuiver van Rituals.
Parisienne- Ratel
Voor mijn vader hebben we een luchtje gekocht en voor mijn moeder een bodylotion.
Gast- Gast
Ze zijn al helemaal blij, want Yrsa heeft gisteren een roze feeënjurk plus bijpassende hoed gekregen die ik bij de Action heb gekocht en voor Ezra heb ik net twee bussen scheerschuim leeggespoten in een babybadje en daar mocht hij in zijn blootje mee spelen, dus hij heeft de lol van zijn leven gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
Voor mijn vriend een gamermuis
De DVD 300 en een warme sjaal.
Voor mijn moeder een vogelhuisje om je sleutelbos aan te hangen en een vogelsleuthanger. Als je je sleutels kwijt bent en je fluit, fluit 'ie terug. Voor haar man hetzelfde. En een DVD, Labyrinth.
Voor haar man een grappige stop voor op een wijnfles en poppetjes waarmee je je glas kunt markeren door ze erop te plakken.
Voor oma 2 dingetjes, als je ze knakt worden ze warm. Kun je bijvoorbeeld in je jaszak doen. In de vorm van vogeltjes. En vogeltjes om op je glas te plakken. Met van die zuignapjes.
Voor mijn tante vogelzaad in de vorm van een hart. Voor de vogeltjes voor in de tuin. En een grote uil, dat is zeep aan een touw.
Ik zie dat ik me aan het vogeltjesthema heb gehouden.
De DVD 300 en een warme sjaal.
Voor mijn moeder een vogelhuisje om je sleutelbos aan te hangen en een vogelsleuthanger. Als je je sleutels kwijt bent en je fluit, fluit 'ie terug. Voor haar man hetzelfde. En een DVD, Labyrinth.
Voor haar man een grappige stop voor op een wijnfles en poppetjes waarmee je je glas kunt markeren door ze erop te plakken.
Voor oma 2 dingetjes, als je ze knakt worden ze warm. Kun je bijvoorbeeld in je jaszak doen. In de vorm van vogeltjes. En vogeltjes om op je glas te plakken. Met van die zuignapjes.
Voor mijn tante vogelzaad in de vorm van een hart. Voor de vogeltjes voor in de tuin. En een grote uil, dat is zeep aan een touw.
Ik zie dat ik me aan het vogeltjesthema heb gehouden.
Gast- Gast
Hier ligt helemaal niks onder de boom!
Ik ga morgen nog wel even op jacht naar een horloge voor vriend.
Ik ga morgen nog wel even op jacht naar een horloge voor vriend.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Susan schreef:Ze zijn al helemaal blij, want Yrsa heeft gisteren een roze feeënjurk plus bijpassende hoed gekregen die ik bij de Action heb gekocht en voor Ezra heb ik net twee bussen scheerschuim leeggespoten in een babybadje en daar mocht hij in zijn blootje mee spelen, dus hij heeft de lol van zijn leven gehad.
Wat is dat laatste een leuk idee! Kan me voorstellen dat hij dat leuk vond.
Is je prinssessenbed trouwens helemaal af inmiddels?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Voor mijn vriend een Philips wake up light + een mok van TBBT's "Bazinga"
Voor zijn moeder 3 DVD's, 2 boeken, krasloten, een halve oudejaarslot en een saunabon
Voor de vriend van zijn moeder 3 DVD's, geurkaarzen en een Leffe pakket (bier) en een saunabon
Voor zijn moeder 3 DVD's, 2 boeken, krasloten, een halve oudejaarslot en een saunabon
Voor de vriend van zijn moeder 3 DVD's, geurkaarzen en een Leffe pakket (bier) en een saunabon
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Mijn vriend krijgt het 15-minutes meal kookboek van Jamie Oliver.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dat laatste.. geweldig! Ga ik onthoudenSusan schreef:Ze zijn al helemaal blij, want Yrsa heeft gisteren een roze feeënjurk plus bijpassende hoed gekregen die ik bij de Action heb gekocht en voor Ezra heb ik net twee bussen scheerschuim leeggespoten in een babybadje en daar mocht hij in zijn blootje mee spelen, dus hij heeft de lol van zijn leven gehad.
Parisienne- Ratel
Leuk! Deze had ik voor mijn vriend ook gekocht (voor erbij), alleen kreeg mijn vriend dit boek vorige week al van zijn broertje als kerstcadeau. Heb de ik had dus weer terug kunnen brengen.. haha!Caroow schreef:Mijn vriend krijgt het 15-minutes meal kookboek van Jamie Oliver.
Parisienne- Ratel
Hier ligt nog niks want anders ben ik bang dat de meiden er mee aan de haal gaan.
Maar ik heb voor mijn vriend, douchegel van Rituals een thermometer voor buiten en een broodmes, haha wat een praktische kado's allemaal.
Voor de meiden de little people bus.
Maar ik heb voor mijn vriend, douchegel van Rituals een thermometer voor buiten en een broodmes, haha wat een praktische kado's allemaal.
Voor de meiden de little people bus.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb voor mijn man een boek over wetenschap in de bijbel, nieuwste cd van Muse, cd van Adele en een blik met snoepjes.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb niet heel veel gekocht. Een leesboek, parfum, staatsloten, durex play voor mijn zusje en haar vriend (hebben allebei eens laten vallen dat te willen proberen, dus dat kunnen ze binnenkort gaan doen). Dat was het wel volgens mij..
Gast- Gast
Troepjes.. Diegene die ik had getrokken had niks op zijn lijstje gezet. Uiteindelijk wel 1 fatsoenlijk cadeau kunnen kopen, maar voor de rest.. Hopeloos.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb mijn broer met surprise en die had allemaal nuttige dingen op zijn lijstje staan, dus ik heb echt dingen als sokken, T-shirts, gel, doucheproducten en een flesje Licor 43 gekocht.
Verder had ik voor dobbelen met vriendinnen een DVD van de Pinguïns van Madagascar gekocht (die ik zelf heb gewonnen en nu aan het kijken ben ) en een setje met vier nagellakjes.
Verder had ik voor dobbelen met vriendinnen een DVD van de Pinguïns van Madagascar gekocht (die ik zelf heb gewonnen en nu aan het kijken ben ) en een setje met vier nagellakjes.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
@carrie, waar heb je die vogel sleutelhangers gekocht (dat je moet fluiten als je hem kwijt bent?) is wel goed cadeau voor mijn vriend
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Niets, wij doen alleen met Sinterklaas aan cadeaus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Moeder:mediamarktbon
Zusje:kadobon van een paardenwinkel
Schoonmoeder: vvv kadobon
Schoonzusje:vvv kadobon
Schoonvader: fles drank
Man: co2 set voor het aquarium en nieuwe boor
Mijzelf: macbook air
Kind: teveel haha
Zusje:kadobon van een paardenwinkel
Schoonmoeder: vvv kadobon
Schoonzusje:vvv kadobon
Schoonvader: fles drank
Man: co2 set voor het aquarium en nieuwe boor
Mijzelf: macbook air
Kind: teveel haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?
» Cadeautjes voor in kraammand?
» Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
» Cadeautjes voor in kraammand?
» Wat heb je gekocht voor een ander, en waarom?
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Belasting omhoog nog iets voor de tijd gekocht?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: