Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

+15
Darius
Lonely Goatherd
Happydobby
Ella
Sneeuwwitje
Novalee
MamaCa
Parisienne
Fiwen
PapillonRose
Flemy
Teddyaapje
Susan
Monnie
Pien
19 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Susan di 25 jan 2011 - 8:31

Pien schreef:
Susan schreef:Nee, dekens. Niet alle dekens zijn van echt wol, ze kunnen ook van katoen zijn. Dat voelt heel anders dan het katoen van een lakentje.
ok.... nooit geweten! ga eens zoeken naar katoenen dekens dan, aangezien ik zelf een wol allergie heb en ik niet denk dat we in de zomer een wolle deken nodig hebben!

edit: en fleece dekens dan? mag dat eigenlijk en is dat eventueel een optie?

Volgens mij bestaan er wel fleece babydekentjes, maar ik weet het niet zeker. Ik zou wel echt babydekens kopen, niet een lap fleece en dan zelf gaan knutselen, want babydekentjes moeten volgens mij wel aan bepaalde eisen voldoen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:46

Ze bedoelen dit soort dekens Pien:

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Z_2598183_001.jpg_z_2598183_001


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  PapillonRose di 25 jan 2011 - 8:54

Ik kan het fout hebben, maar voor in bedje zijn fleecedekens volgens mij niet zo goed. Ik heb ergens gelezen dat die al gauw te warm kunnen zijn (zelfs al zijn ze niet eens zo dik) en dat kindjes hun warmte ook niet goed kwijt kunnen onder fleece. Dan is katoen beter.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella ma 27 aug 2012 - 21:48

Ik ben zelf met een utizetlijst bezig en heb nog wat vraagjes:

Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen?

Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte?

Ik las van één iemand hier dat zij meer aankleedkussenhoezen adviseerde. Hoeveel hadden jullie er? En ook daadwerkelijk nodig gehad?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Happydobby ma 27 aug 2012 - 22:54

Ik ben zelf met een utizetlijst bezig en heb nog wat vraagjes:

Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen? Dekens van prenatal lijken me wel goed

Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte? Wij hadden alleen korte mouw.

Ik las van één iemand hier dat zij meer aankleedkussenhoezen adviseerde. Hoeveel hadden jullie er? En ook daadwerkelijk nodig gehad?
Ik had er eerst 2, dat was te weinig, dus nog twee bijgehaald, was ook net te weinig, toen nog 1 bijgekocht, ik heb er dus 5. In het begin plaste hij ze vaak nat, nu niet meer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Lonely Goatherd ma 27 aug 2012 - 23:03

Kijk even in het labeltje van je dekens of het van 100% katoen is. Zo ja, houden, zo niet, terugbrengen.

Rompers is ontzettend persoonlijk. Mijn zoontje is ook in de winter geboren, maar ik vond lange mouwen rompers echt vreselijk irritant en het was hier in huis toch niet koud. Dus ik zou lekker voor mouwloos of korte mouw gaan.

Waskussenhoezen had ik er vier van en dat was ook wel nodig met onze kleine wildplasser.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella ma 27 aug 2012 - 23:15

Lonely Goatherd schreef:Kijk even in het labeltje van je dekens of het van 100% katoen is. Zo ja, houden, zo niet, terugbrengen.

Rompers is ontzettend persoonlijk. Mijn zoontje is ook in de winter geboren, maar ik vond lange mouwen rompers echt vreselijk irritant en het was hier in huis toch niet koud. Dus ik zou lekker voor mouwloos of korte mouw gaan.

Waskussenhoezen had ik er vier van en dat was ook wel nodig met onze kleine wildplasser.Wink

Ik heb gelijk even naar de dekens gekeken, 1 is 100 % katoen, de andere 100% polyester maar op deze zit een kaartje dat de veiligheid door de consumentenbond is nagekeken en deze is goedgekeurd. Dus zal wel goed zijn dan.

Bedankt voor de reactie op rompers en de hoezen ook jij, Happydobby
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella vr 31 aug 2012 - 22:45

Misschien totaal onbelangrijk maar hoeveel kledinghangertjes hebben jullie gekocht/ nodig gehad.

Die ik wil hebben zijn nu in de aanbieding en vind het leuk om allemaal dezelfde te hebben. Maar heb totaal geen idee hoeveel ik er moet kopen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella zo 2 sep 2012 - 20:56

Ella schreef:Misschien totaal onbelangrijk maar hoeveel kledinghangertjes hebben jullie gekocht/ nodig gehad.

Die ik wil hebben zijn nu in de aanbieding en vind het leuk om allemaal dezelfde te hebben. Maar heb totaal geen idee hoeveel ik er moet kopen

Kan iemand mij hier nog mee helpen? Wil ze morgen gaan kopen namelijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Darius zo 2 sep 2012 - 20:58

Eigenlijk geen een. Misschien heel in het begin in de kraamtijd, als ik dan een setje kreeg, hing ik het op in de kast. Daarna heb ik gewoon alles gevouwen, dat is ook de moeite niet, met de kleine maatjes.

Aan de andere kant, die dingen kosten ook geen drol bij de Xenos, dus ik zou misschien een pakje van 5 of 2 pakjes gaan halen, zodat je er 10 hebt. Ze kunnen er wel drie jaar meedoen namelijk.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 21:02

ik heb alle bovenkleding hangen voor onze dochter en daarvoor hebben we wel echt meer dan 5 of 10 voor nodig hoor. Ik denk dat wij er een stuk of 30/40 hebben. Ik heb trouwens van die plastic zwarte, gekregen bij de hans textiel toen die dicht ging hier. Voor de jongste heb ik nu ook nog alles opgevouwen, maar als de kleertjes groter worden, hang ik ze ook op

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella zo 2 sep 2012 - 21:08

Darius: je hebt wel gelijkk dat die kleine kleding geen moeite is op op te vouwen, maar ik heb sowieso een flink hang gedeelte in de babykast dus wil sowieso het één en ander op gaan hangen.

Ik denk alleen dat je bij meisje meer zal ophangen als bij jongen, denkend aan jurkjes, rokjes enz.

Tuurlijk heb je hele goedkope kledinghangers, maar laat ik nou net wat dure gezien hebben die ik erg mooi vind en hebben wil. Die zijn deze week nog in de aanbieding, en heb het liefste een beetje dezelfde vandaar mijn vraag.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Snoes zo 2 sep 2012 - 23:37

Ik zag er pas ook in de aanbieding en heb er gelijk 25 gekocht. Was maar 3 euro in totaal, dus daar kon ik ze niet voor laten liggen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Puggle ma 3 sep 2012 - 1:35

Ik heb er 15. Die zijn wel allemaal in gebruik. Dus ik zou er gewoon een hoop halen, ik vind het fijn kleding op te hangen
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Flower_L ma 3 sep 2012 - 6:34

Voor l hangt nu zomer herfst winter in de kast...25 hangers gok ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Muppetje ma 3 sep 2012 - 6:37

Ik denk dat ik minimaal wel 25 hangers heb,, misschien wel meer. Heb gisteren nog hele leuke gekocht bij de Xenos, allemaal vrolijke kleuren

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Ella ma 3 sep 2012 - 6:50

Bedankt voor de reacties meiden, hier kan ik wat mee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3 - Pagina 4 Empty Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum