Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

+3
Ooh La La!
Rush
Rose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Rose wo 23 mei 2012 - 3:11

Het mooie weer is er dus tijd voor leuke zomerschoentjes!
Alleen heb ik last van zweetvoeten en daardoor begin ik wat te schuiven in mijn schoenen en tadaa daar zijn de blaren Cry (En natuurlijk ruikt het ook niet zo fris)

Wie o wie heeft DE tip?!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Rush wo 23 mei 2012 - 3:12

Heb jij ook gewoon altijd blaren? Hoe vaak je de schoen ook opnieuw aan gehad hebt?

Ik wel. Ik loop bijna alleen nog op birkenstocks in de zomer, want van schoenen met bandjes en dingen krijg ik altijd blaren. Ook in canvasschoenen en alles wat bij de hiel dicht is. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 3:17

Voetendeo? Of katoenen inlegzooltjes, dan schuif je wellicht minder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Rose wo 23 mei 2012 - 3:23

@Rush, Ja bij de meeste schoenen heb ik gewoon iedere keer weer blaren. Behalve bij mijn sneakers van de action van 3 euro Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! 878948377

@Pb, Inlegzooltjes word niks want dan heb ik het gevoel alsof ik mijn schoenen niet meer pas, en bij sandaaltjes staat het ook niet zo mooi Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! 253468018 Tsja voetendeo, heb het jaren geleden wel eens gebruikt maar dat hielp toen voor eventjes (een uurtje ofzo)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Ooh La La! wo 23 mei 2012 - 4:05

Talkpoeder?
Op je voeten en wat in je schoenen strooien.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Curious wo 23 mei 2012 - 6:46

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Pedicare%20zalf_001

Dit is het wondermiddel als je het mij vraagt.

Vroeger had ik zweetvoeten, niet normaal meer hoe erg. Mijn schoenen werden buiten gezet omdat anders gewoon het hele huis stonk.
Deze creme moest ik geloof ik een week achter elkaar op mijn voeten smeren aan het begin van de zomer. Dat deed ik voor het slapen gaan.
Na die week had ik de hele zomer geen zweetvoeten meer!

En na 3 jaar elke zomer 1 week smeren, heb ik zelfs nooit meer zweetvoeten gehad!
Ik kon het kopen bij de schoenenwinkel in ons dorp, en t is niet eens duur (zie t voor 10.95euro op deze site waar t plaatje vandaan komt).
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Ella wo 23 mei 2012 - 6:48

Ik ken mensen die zweren bij een homeopatisch middel tegen zweten.... ik geloof daar alleen nooit zo in. Misscshien jij wel en kan het jouw helpen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 6:51

Ik zweer hierbij:

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! 3257814_1_Syneo_5_Deospray_Anti_transpirant_Met_5_dagen_Werking

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Bluestar wo 23 mei 2012 - 6:59

Zoey schreef:Ik zweer hierbij:

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! 3257814_1_Syneo_5_Deospray_Anti_transpirant_Met_5_dagen_Werking



Helemaal mee eens! Ik kan ook niet zonder dit flesje! Te gebruiken voor zowel je voeten als je oksels. Prijzig, maar echt, het werkt. Ik heb zelfs deo's van 50 euro geprobeerd, niks hielp... Embarassed
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Ibbeltje wo 23 mei 2012 - 7:19

Curious> dat klinkt goed!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten! Empty Re: Gezocht: De TIP voor/tegen zweetvoeten!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum