Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Ga naar beneden

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Empty Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 4:33

Ik moet binnenkort echt nodig weer naar de kapper. Normaal laat ik er een paar cm afknippen, laagjes erin, en that's it. Maar ik vroeg me af of er nog wat andere leuke kapsels voor mij zijn. Ik heb een rond gezicht en nu haar op shouderlengte, er mag wel iets vanaf, maar het moet wel een beetje langer dan mijn kaak blijven vallen. Verder geen asymmetrie of opgeknipte achterkanten. In mijn ogen blijft er dan weinig over, wederom die paar cm, laagjes en al dan niet een pony/lok. Maar weet iemand nog wat anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Empty Re: Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Bericht  Reeza zo 21 okt 2012 - 4:36

Misschien een ander kleurtje? Of wil je je haar niet verven?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Empty Re: Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 4:37

Ik verf mijn haar de laatste tijd bruin, de ene keer wat donkerder dan de ander. Maar het gaat me nu puur even om het model, met de kleur ben ik tevreden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Empty Re: Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 7:05

Zoiets? Evt kun je de achterkant dan nog iets langer laten

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcTMkwmAaDm0aCjIkjjFTBlt3UkwTejvUbTwOVZvMxtnpq6yedNoww

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Kapsels%252Bvoor%252Bhalflang%252Bhaar
Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcTqmHzE84CH0mp4Fr0HsrB5bl5MSzN7BEiBWe8ETVljiDWwDT1X_8dJNWU
Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Images?q=tbn:ANd9GcR_Jz-PrOw9HE1cR0jENVaI6Aypn8j_iGou0D6nKNVlnFrx6XXetTkHyec

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht! Empty Re: Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum