Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog een half uur....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nog een half uur.... Empty Nog een half uur....

Bericht  Mysterious vr 26 nov 2010 - 3:59

en dan is het voor mij weekend!!!! Ik ben er zoooo aan toe heb het even gehad met werken.
Hoelang moeten jullie nog enne hebben jullie nog leuke plannen?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog een half uur.... Empty Re: Nog een half uur....

Bericht  Suus vr 26 nov 2010 - 4:05

Nog een uurtje!
Ik ga dan naar een housewarming van een vriend en daarna blijf ik slapen in Den Haag. Morgen even sinterklaascadeautjes shoppen en 's avonds naar een verjaardag. Ik heb er zin in! Very Happy

Ga jij ook iets leuks doen?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 4:11

Nog een halfuurtje dan hebben we vrijdagmiddagborrel. Daarna ga ik om 5 uur het zusje van W. en haar vriendinnetje ophalen, die zijn alweer te shoppen. Dan gaan we direct chinees halen en eten we met de mensen die over moeten werken op de zaak van zijn pa en dan ga ik naar huis om te douchen. Later haal ik wat vrienden op en dan BOB ik naar het jeugdcentrum, daar komen 2 bandjes.. Heerlijk, weekend..

Morgen ben ik zwarte piet bij het brandweer feest en `s avonds ben ik alweer BOB en dan gaan we naar een dorp verderop. Daar doet een vriend mee aan een toneeluitvoering, humor.. Daarna gaan we daar ergens de kroeg in, want het is ook nog eens zijn verjaardag..

En zondag ga ik dan eindelijk even chillen haha.. Zaterdagochtend ook nog wat sinterklaas cadeaus halen..

Gast
Gast

Bericht  smooch vr 26 nov 2010 - 4:16

Ik moet nog tot 20.00 uur werken en morgen moet ik weer vanaf 19.00 uur tot zondag 12.00 uur.
Helaas niet echt weekend voor mij.
Vanavond The Voice kijken en verder niet zoveel, ben erg moe de laatste tijd.

Ik ben 1,5 week vrij geweest en nu weer mn 1e werkdag, had er veel zin in. Maar nu wordt ik opeens erg moe en last van hoofdpijn. Heel irritant ben de laatste tijd echt snel moe, misschien door het weer ofzo.

_Donnaa> is vandaag die bijeenkomst bij het jeugdcentrum waar je niet zoveel zin in had?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mermaid vr 26 nov 2010 - 4:17

Nu nog een uurtje en morgenochtend 3 uurtjes..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 4:19

Nog een kwartiertje en dan begint ook mijn weekend.

Vanavond ga ik eindelijk weer eens een keer lekker stappen met een stel vriendinnen.

Morgen op zoek naar een andere auto. 's Avonds is er een tuinfeest van mijn broertje in mijn tuin. Er komen ong. 50 man, dus wordt vast gezellig. Al hoop ik niet dat iedereen in mijn huis gaat zitten en echt in die tent blijft....Maar dat zal wel niet met die kou...

Zondag de bende opruimen (samen met broertje natuurlijk) en dan is het weekend weer voorbij.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mysterious vr 26 nov 2010 - 4:28

morgen heb ik afgesproken met een vriendin en zondag ga ik met een stel vriendinnen sinterklaas vieren. en vanavond nog wat inkopen doen voor de sint en daarna ben ik van plan om heeeeeeerlijk in bad te gaan. kijk er nu al naar uit even lekker niks!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 4:30

smooch schreef:

_Donnaa> is vandaag die bijeenkomst bij het jeugdcentrum waar je niet zoveel zin in had?
Nee dat was maandag, maar er waren alleen vriendinnen van me, dus dat is nu de meidengroep. Met vriendinnen is het wel leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 4:32

Ik moet nog anderhalf uur ... Dan lekker sinterklaasshoppen smile morgenvroeg sinterklaasviering op Jong Nederland en morgenavond feestje van de bloemencorso. Zondag weet ik het nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: