Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als Domino's meer dan een half uur te laat is...

Ga naar beneden

Als Domino's meer dan een half uur te laat is... Empty Als Domino's meer dan een half uur te laat is...

Bericht  Sushi ma 23 jan 2012 - 8:55

...krijg je dan korting/je pizza gratis?

Ik geloof dat ik zoiets ooit eens gehoord heb. Weet iemand dat? Mijn pizza is nu meer dan een half uur te laat Sad
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als Domino's meer dan een half uur te laat is... Empty Re: Als Domino's meer dan een half uur te laat is...

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:57

Drie jaar geleden nog wel. Nu zou ik het niet meer durven zeggen, maar je kan het proberen Wink

Gast
Gast

Als Domino's meer dan een half uur te laat is... Empty Re: Als Domino's meer dan een half uur te laat is...

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 9:06

Wordt niks over genoemd in de AV:

2.4 Alhoewel er naar gestreeft wordt uw bestelling binnen 30 minuten op
het door u gewenste adres af te leveren, zijn er altijd omstandigheden,
zoals weer en verkeer, die ertoe bijdragen dat deze indicatie niet
gehaald kan halen.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 23 jan 2012 - 9:20

Hij was er vlak nadat ik dit plaatste. Ik had me voorgenomen om er na drie kwartier wel iets van te zeggen maar zo erg was 't nog niet, dus heb niks gezegd smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 9:23

Hier moet je er standaard van uit gaan dat het een uur duurt.. Daarna krijg je inderdaad wel korting. In ieder geval: Eet smakelijk!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: