Wat dragen jullie baby's met dit weer?
+27
Jazzlyn
SparklingEyes
Darius
Jasmine
Liadan
meisje
Pien
Theezakje13
_Lana_
Happydobby
Tania
Slakje
*Lookie*
SarahKey
Flip Fluitketel
bolus26
kwak
Sanne
Bruintje Beer
Clapperdie
pindaatje
Smaragdje
mauwmauw
MissD
Ayla
MamaDaan
Earane
31 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat dragen jullie baby's met dit weer?
Hij heeft nu nog een romper met lange mouwen en een dunne lange broek aan, vanmiddag als we naar buiten gaan een overall met korte mouwen en pijpen.
Gast- Gast
L heeft een luchtige katoenen driekwartbroek aan met daarboven zijn Finn McMissile hemdje zonder mouwen en sandalen.
P heeft een rompertje aan, een hemdje erop en ook een katoenen driekwartbroek en blote voeten.
P heeft een rompertje aan, een hemdje erop en ook een katoenen driekwartbroek en blote voeten.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
H: Een onderbroek+hemd, t-shirt en korte broek.
A. Romper (mouwloos), t-shirt en korte broek.
A. Romper (mouwloos), t-shirt en korte broek.
Gast- Gast
T en N zijn allebei twee kids die snel zweten en het snel heet hebben: net hun moeder! hehe... N heeft nu zijn luier, een shirtje met korte mouw en een korte broek aan. T heeft alleen een romper aan en dan zweet hij zich al ongans!
Dus... weinig Ik zit met T overigens binnen, uit te wind dus.. anders had hij wel wat meer aan gehad hoor! N. loopt lekker in en uit op blote voetjes..
Dus... weinig Ik zit met T overigens binnen, uit te wind dus.. anders had hij wel wat meer aan gehad hoor! N. loopt lekker in en uit op blote voetjes..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga straks ff boodschappen doen met ze in de wagen, romper met lange mouwen en dun katoenen broekje en sokjes, is dat goed? Blote armen ben ik weer bang dat ze verbranden.
Gast- Gast
Hier gewoon lange broek en shirt met lange mouwen en naar buiten een jas, het is 15 graden ongeveer, komt door de harde zeewind.
Gast- Gast
L alleen een onderbroekje. A romper korte mouw, t shirt kort en broekje.. Veel te warm.. Het is hier echt zomer!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Snoepy87 schreef:Dochter heeft vandaag een romper korte mouw,t'shirt en katoenen broekje aan.
Zoon,hemd, boxer, 3 kwart broek en t'shirt.
Zoon in zijn blote kont ( in t badje) en dochter heeft de romper nog aan met een jurkje korte mouwen.
Gast- Gast
J. loopt in z'n zwembroek en M. een zomerjurkje zonder mouwen, romper met spaghettibandjes en een luierbroekje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Laurientje85 schreef:het is 15 graden ongeveer, komt door de harde zeewind.
Wat een verschil zeg. Het is hier in de zon nu warmer dan 40 graden en in de schaduw 33.
Dochter heeft alleen haar luier nog aan.
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Laurientje85 schreef:het is 15 graden ongeveer, komt door de harde zeewind.
Wat een verschil zeg. Het is hier in de zon nu warmer dan 40 graden en in de schaduw 33.
Dochter heeft alleen haar luier nog aan.
Hier alleen een romper, maar die kan inderdaad best uit. Ze ligt nu alleen te slapen. Is het in de rest van Nederland niet zo warm als in het noorden?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik woon in het midden van het land, en hier is het dus behoorlijk warm
Gast- Gast
Noord brabant en 30 graden!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Net het nieuws gezien en t uiterste puntje in Zeeland net waar ik woon is het een stuk kouder.. Ze zei net nog een gevoels temp van tussen de 10 en 15 graden..
Ik ga staken het is niet eerlijk!
Ik ga staken het is niet eerlijk!
Gast- Gast
Het is hier uiteindelijk echt bloedheet geworden. Dochter had daarom een jurkje aan met korte mouwen en een legging en zoon een luchtig broekje met een polootje met korte mouwen. En de broekjes gingen al snel uit. Zo lekker die blote beentjes! :-)
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
onze dochter loopt nu alleen in haar luier.. ooh, inmiddels heeft zie die ook al uit
Gast- Gast
Yrsa had een spijkerbroek en een tuniekje aan, later alleen nog een spijkerbroek en mouwloze romper. Ezra had een rode zomerbroek aan en een katoenen overhemd. Het is voor mij ook wennen, ik ben nu gevoelsmatig nog maar net toe aan ' ze kunnen zonder jas' na al die weken kou.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dit merk ik ook aan de kinderen van mijn werk. Lopen ze naar hun jassen toe zeg ik: Je mag zonder jas.Susan schreef:Yrsa had een spijkerbroek en een tuniekje aan, later alleen nog een spijkerbroek en mouwloze romper. Ezra had een rode zomerbroek aan en een katoenen overhemd. Het is voor mij ook wennen, ik ben nu gevoelsmatig nog maar net toe aan ' ze kunnen zonder jas' na al die weken kou.
Lopen ze te schreeuwen naar elkaar: Joepie!!! We mogen zonder jas!!!!
Ja daar is het toch warm genoeg voor.
Maar idd moet er zelf ook aan wennen, vind het ook best moeilijk wat ik mijn kind aan moet trekken. Overdag gaat het wel, maar 's nachts.
D. heeft de hele dag in de (zwem)luier gelopen, vanmorgen bij de gastouder had ze een jumpsuitje aan
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
SarahKey schreef:Dit merk ik ook aan de kinderen van mijn werk. Lopen ze naar hun jassen toe zeg ik: Je mag zonder jas.Susan schreef:Yrsa had een spijkerbroek en een tuniekje aan, later alleen nog een spijkerbroek en mouwloze romper. Ezra had een rode zomerbroek aan en een katoenen overhemd. Het is voor mij ook wennen, ik ben nu gevoelsmatig nog maar net toe aan ' ze kunnen zonder jas' na al die weken kou.
Lopen ze te schreeuwen naar elkaar: Joepie!!! We mogen zonder jas!!!!
Ja daar is het toch warm genoeg voor.
Maar idd moet er zelf ook aan wennen, vind het ook best moeilijk wat ik mijn kind aan moet trekken. Overdag gaat het wel, maar 's nachts.
Hier hetzelfde, overdag kun je gewoon voelen en wisselen qua kleding. En 's nachts kunnen ze ook zo afkoelen. Vannacht had ik dochter alleen een romper met korte mouwen aan en in de inbakerdoek en zoon een romper met lange mouwen en in een slaapzakje zonder mouwen. Volgens mij was het precies goed zo. Mar vannacht is het volgens mij nog weer warmer.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Y. liep vanmiddag heel sexie in haar spagetti romper
Gast- Gast
J. heeft vanmiddag 2 uur met alleen maar sokken aan gelopen. Heerlijk vind ze dat en bij mijn ouders in de tuin kan niemand haar zien dus laat maar lekker doen. Maar na 2 uur plaste ze ineens en daar raakte ze helemaal van in paniek dus hebben we haar gewassen en een luier aan gegeven met een onderbroekje erover en later toen ze naar binnen ging (daar was het een stuk frisser) een badstof jurkje.
Hier in Brabant was het trouwens 33 graden in de schaduw en bij mijn ouders in de tuin was het compleet windstil.
Hier in Brabant was het trouwens 33 graden in de schaduw en bij mijn ouders in de tuin was het compleet windstil.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was aan het werk van 7.00 tot 15.00 en toen ik thuiskwam bleek dat mijn vriend zoonlief een shirt met lange mouwen en een lange broek had aangedaan Hij was bang dat hij het anders te koud zou krijgen tijdens het wandeln en ziek zou worden (wel schattig, maar Luuk heeft het waarschijnlijk wel errug warm gehad). Daarom hem toch maar even omgekleed toen ik thuis kwam, kon hij eindelijk zijn korte broek aan
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie met dit weer?
» Baby dragen bij warm weer
» Wat dragen jullie?
» wat dragen jullie mannen....?
» N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?
» Baby dragen bij warm weer
» Wat dragen jullie?
» wat dragen jullie mannen....?
» N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: