Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat dragen jullie met dit weer?

+11
Mamsie
Phileine
Jeanette
Flippin' Bitch
Snoes
Zonnetje
minoessepoes
Arwyn
Majo89
Atelier Madame
SoGood
15 plaatsers

Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  SoGood do 21 apr 2011 - 2:56

En dan vooral naar je werk voor de mensen die geen uniform o.i.d. dragen.

Zelf draag ik meestal jurkjes of rokjes maar blote benen vind ik te bloot, een legging vind ik te winters (zwart) en daarbij vind ik gekleurde (witte! No ) leggings eigenlijk niks. Een panty vind ik ook weer zo moeilijk want welke kleur kies je en hoeveel denier? En dan heb ik het nog niet eens gehad over schoenen. Help!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Atelier Madame do 21 apr 2011 - 3:00

Ik vind het super lastig om met dit weer kleding aan te trekken! Vooral omdat ik overdag op mn werk zit en daar wil ik toch wel wat nettere kleding dragen, of iig niet te bloot.
Dus nu heb ik een lichte tregging aan met een langer hempje en tshirt eroverheen, zwarte ballerinas erbij.

Ik erger me trouwens dood aan al die witte leggings, spijkerrokjes en ballerina combis.. das zooo veel jaar al in de mode en het lijkt wel alsof ze steeds meer te zien worden angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  SoGood do 21 apr 2011 - 3:01

Atelier Madame schreef:Ik vind het super lastig om met dit weer kleding aan te trekken! Vooral omdat ik overdag op mn werk zit en daar wil ik toch wel wat nettere kleding dragen, of iig niet te bloot.
Dus nu heb ik een lichte tregging aan met een langer hempje en tshirt eroverheen, zwarte ballerinas erbij.

Ik erger me trouwens dood aan al die witte leggings, spijkerrokjes en ballerina combis.. das zooo veel jaar al in de mode en het lijkt wel alsof ze steeds meer te zien worden angel

Me toooo! Trouwens, je kan mij niet vertellen dat dit mode is of ooit mode geweest is hoor!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Majo89 do 21 apr 2011 - 3:09

Driekwart broeken! En daar bovenop iets met een kort mouwtje.
Majo89
Majo89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 3:13

Sogood schreef:
Atelier Madame schreef:Ik vind het super lastig om met dit weer kleding aan te trekken! Vooral omdat ik overdag op mn werk zit en daar wil ik toch wel wat nettere kleding dragen, of iig niet te bloot.
Dus nu heb ik een lichte tregging aan met een langer hempje en tshirt eroverheen, zwarte ballerinas erbij.

Ik erger me trouwens dood aan al die witte leggings, spijkerrokjes en ballerina combis.. das zooo veel jaar al in de mode en het lijkt wel alsof ze steeds meer te zien worden angel

Me toooo! Trouwens, je kan mij niet vertellen dat dit mode is of ooit mode geweest is hoor!

Als veel mensen het dragen is het toch automatisch in de mode of zie ik het verkeerd Wink

Ik vind het ook lastig. Ik moet ook altijd weer even wennen aan blote benen, voel me dan altijd weer zo bloot (en dik). Dus ik draag nu nog een lange broek met een t-shirt. Misschien dat ik volgende week een keer omga :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Arwyn do 21 apr 2011 - 4:19

Ik draag nu gewoon een skinny met een langer shirtje met 3/4 mouw.
Een hemdje vind ik nog niet nodig, dat bewaar ik toch echt voor de 30graden, haha. Op het werk moet ik perse helemaal in het zwart. Draag daar nu een zwarte dunne pantalon en een shirtje met 3/4 mouw.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  minoessepoes do 21 apr 2011 - 4:26

Ik heb elke keer op het werk mijn pak nog aan, ik kies nu iets vaker voor de rok dan voor de panthalon maar wel met 30 denier zwarte panty's.
Maar ik heb voor mijn werk ook een linnen panthalon en dat vind ik heel fijn dragen als het wat warmer is, die draag ik ook casual als ik wat netter gekleed moet zijn.

Verder draag ik echt bijna altijd jurkjes en rokjes, behalve in de overgangs periode zoals nu. Mijn benen zijn nog spierwit, die ga ik van het weekend bij mijn ouders in de tuin even bij laten kleuren en tot die tijd draag ik gewoon broeken en voor blote benen vind ik het ook nog niet warm genoeg, tenminste niet meer wanneer ik uit mijn werk kom. Panty's/leggings vind ik inderdaad te winters ogen nu, 3 kwart broeken zijn niet mijn smaak. Maar ik heb wel een katoenen chino die nu heel lekker zit en ik draag ook gewoon mijn spijkerbroeken veel. Daarop een hemdje en een jasje/vestje/colbert zodat ik een laag uit kan doen als het te warm is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Zonnetje do 21 apr 2011 - 4:31

Ik had vandaag naar mijn werk een lange witte skinnybroek aan en een shirtje met korte mouwen en ballerina's. Ik draag nu nog lange broeken: het is nog geen 30 graden en mijn benen zijn nog helemaal wit. Als het zo'n lekker weer blijft, ga ik ook rokjes en jurkjes dragen. Ik ben ook niet zo van de spijkerrokjes met legging of van de kuitbroeken, al heb ik wel een strakke witte broek die tot op mijn knie komt. Die heb ik vorige zomer veel aan gehad.
Qua schoenen draag ik naar mijn werk ballerina's en pumps en nette open schoenen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 4:38

Op mijn werk zit ik in de airco, dus meestal trek ik met zulk weer een t-shirtje aan met een vestje erover, dat ik uittrek als ik naar buiten ga. Vandaag had ik een spijkerbroek met rechte pijp aan en een wit shirtje met een zwart-wit gestreepte sjaal en ballerina's.
Driekwart broeken draag ik nooit, die vind ik echt vreselijk. Ik draag naar mijn werk als het echt warm is wel eens een rokje of jurkje, maar vaak krijg ik het dan in de airco toch te koud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:03

Ik had deze week een halflange zwarte legging aan en daarover een leuk tuniek-achtig iets en dan soort van pumps eronder (nouja, ik moet altijd pumps met een gespje omdat mijn voeten te smal zijn!). Ik kreeg overigens wel te horen dat ik leuk gekleed was, dus ik denk wel dat het goed zat haha Wink Ik heb er wel een foto van, ik zal 'm straks van mijn fototoestel halen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:20

Majo89 schreef:Driekwart broeken! En daar bovenop iets met een kort mouwtje.

+ 1 en dan met sandalen meestal of een soort van ballerina.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Flippin' Bitch do 21 apr 2011 - 7:23

Jurkjes met legging en hemdje, lange pofbroek met apart shirt, actionrokje legging en shirt, tregging lang shirt en riem... En dan een vestje/colbertje die ik binnen uittrek. Schoenen die ik erbij draag:

Wat dragen jullie met dit weer? 92-313-large (maar dan heb ik in deze kleuren een pumpmodel met brede band om de enkel)
Wat dragen jullie met dit weer? Download-7
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Jeanette do 21 apr 2011 - 7:26

Ik heb nu een leuk jurkje aan met een zwarte legging en sandalen. Op mijn werk doe ik er meestal nog een bolero over.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Phileine do 21 apr 2011 - 7:33

Een jurkje met korte mouw en een legging (donkergroen/paars/blauw/grijs/etc., alles behalve wit). Ik draag er gewoon nog laarzen bij. Misschien als het nog iets warmer wordt sandelen. Soms draag ik ook een shirt met korte mouw, rok, legging en gympen/laarzen eronder. Ik draag geen hele dikke leggings, maar moet zeggen dat ik het niet te warm vind. Ik voel mij nog niet zo prettig in een jurk/rok met blote benen eronder.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 7:36

(Koker)Jurkjes of rokjes (allemaal tot aan knie) met pumps.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Mamsie do 21 apr 2011 - 10:50

Ik had een losse wijde rok aan en een zwart topje. Niks boeiends.

Moet echt shoppen ( alles is te strak )
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  PapillonRose do 21 apr 2011 - 11:00

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik had vandaag een zomerjurkje aan met een witte (!) legging eronder en mijn birkenstocks.. Ben normaal ook niet zo van de witte leggings, maar onder deze jurk staat een witte toch echt het beste. En hij is niet doorzichtig, ook wel fijn!
Maar als ik hier in diverse topics dingen over witte leggings lees durf ik hem bijna niet meer aan :shock:

Verder draag ik met lekker weer veel jurkjes en rokjes, meestal wel met een legging eronder omdat ik niet zo van de geheel blote benen ben. En dan leuke sandaaltjes, slippertjes, pumps of ballerina's. Dat verschilt vaak wel, heb ook zoveel schoenen smile
En ik draag iets met korte mouwen of zonder mouwen. Met eventueel een vestje dat ik open laat hangen of een leuk bolerootje.

De leggings die ik heb zijn trouwens of van katoen of van pantystof. Panty's zelf draag ik nooit, want daar ben ik meestal te lang voor en ik vind het teveel gedoe om er eentje te vinden die wel past :P

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Zwerver do 21 apr 2011 - 12:51

Nou ik had ook gewoon een jurkje aan met een witte legging en birckenstocks.
En ook onder dit jurkje past geen ander legging en ik ben niet zo van de blote benen. Ik heb wel een legging, geen panty aan zeg maar

Ik vind het niet dom staan en draag het ook gewoon. Lekker boeiend haha :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Blond vr 22 apr 2011 - 2:10

- Witte jeans
- Jurkjes of rokjes tot de knie
- Korte rokjes of jurkjes met een driekwartlegging in het zwart of donkerblauw.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 6:25

* jurkjes met een legging en (spijker)jasje
* spijkerbroek met shirtje met korte mouwen
* lange top met rokje, een legging en een (spijker)jasje
* rokjes met een shirtje met korte mouwen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  _Muppit vr 22 apr 2011 - 7:08

PapillonRose schreef:Durf het bijna niet te zeggen, maar ik had vandaag een zomerjurkje aan met een witte (!) legging eronder en mijn birkenstocks.. Ben normaal ook niet zo van de witte leggings, maar onder deze jurk staat een witte toch echt het beste. En hij is niet doorzichtig, ook wel fijn!
Maar als ik hier in diverse topics dingen over witte leggings lees durf ik hem bijna niet meer aan :shock:

Verder draag ik met lekker weer veel jurkjes en rokjes, meestal wel met een legging eronder omdat ik niet zo van de geheel blote benen ben. En dan leuke sandaaltjes, slippertjes, pumps of ballerina's. Dat verschilt vaak wel, heb ook zoveel schoenen smile
En ik draag iets met korte mouwen of zonder mouwen. Met eventueel een vestje dat ik open laat hangen of een leuk bolerootje.

De leggings die ik heb zijn trouwens of van katoen of van pantystof. Panty's zelf draag ik nooit, want daar ben ik meestal te lang voor en ik vind het teveel gedoe om er eentje te vinden die wel past :P


Gewoon aantrekken! Ik heb ook een jurkje waar ik een witte legging onder draag. Als je het zelf maar leuk vind.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat dragen jullie met dit weer? Empty Re: Wat dragen jullie met dit weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum