Wat dragen jullie baby's met dit weer?
+27
Jazzlyn
SparklingEyes
Darius
Jasmine
Liadan
meisje
Pien
Theezakje13
_Lana_
Happydobby
Tania
Slakje
*Lookie*
SarahKey
Flip Fluitketel
bolus26
kwak
Sanne
Bruintje Beer
Clapperdie
pindaatje
Smaragdje
mauwmauw
MissD
Ayla
MamaDaan
Earane
31 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Wat dragen jullie baby's met dit weer?
A. ligt nu te slapen in een romper met lange mouwen en een broekje. Ze ligt ingebakerd in een hydrofielluier en heeft nog een enkele deken met laken over zich heen. Maar ik heb het idee dat dit veel te warm is? Ze is bijna 2 maanden trouwens. Ik voel straks wel even in haar nekje, al vind ik het dan alsnog lastig te bepalen wat ze dan wel kan dragen, mocht ze het te warm hebben.
Kan ik haar ook een shirt met korte mouwen aandoen met daaronder een mouwloze romper of moet ze iets met lange mouwen aan? Heel irritant dat ik me weer zo onzeker voel, haha. Vraag me ook af hoe ik haar moet kleden als ik ga wandelen en met of zonder deken?
Kan ik haar ook een shirt met korte mouwen aandoen met daaronder een mouwloze romper of moet ze iets met lange mouwen aan? Heel irritant dat ik me weer zo onzeker voel, haha. Vraag me ook af hoe ik haar moet kleden als ik ga wandelen en met of zonder deken?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat dragen jullie baby's met dit weer?
Ik vind dit ook altijd erg lastig, T draagt nu een tuinbroekje met korte pijpen en een polo met korte mouwen. Ben bang dat hij het te koud heeft, maar toch slaapt hij rustig in de box zonder iets over hem heen. In bed slaapt hij in een tussenslaapzak, met een romper met lange mouwen, een lakentje en een deken. Dan ben ik weer bang dat hij het te warm heeft, maar hij transpireerd niet, en voelt normaal aan qua temperatuur.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Zo:
*weg*
Maar als ze gaat slapen gaat de spijkerbroek sowiezo uit. En dan in een slaapzak zonder mouwen, wel wat dikker. Als je naar buiten gaat zou ik gewoon een lang broekje en korte mouwen (en een romper met korte mouwen) en voor de zekerheid een dekentje aan het voeteneind leggen, is het te koud kan die er altijd nog overheen.
*weg*
Maar als ze gaat slapen gaat de spijkerbroek sowiezo uit. En dan in een slaapzak zonder mouwen, wel wat dikker. Als je naar buiten gaat zou ik gewoon een lang broekje en korte mouwen (en een romper met korte mouwen) en voor de zekerheid een dekentje aan het voeteneind leggen, is het te koud kan die er altijd nog overheen.
Laatst aangepast door Ayla op ma 21 mei 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
T. had net zoiets aan als de dochter van Ayla. Alleen heb ik net haar broekje uitgedaan en ligt ze in romper met t-shirt te slapen.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Bedankt voor de reacties! Denk dat ik haar straks toch maar een romper en shirt met korte mouwen aan ga doen.
@ Ayla: Wat een schatje!
@ Ayla: Wat een schatje!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Aaaahh al die berichten over warm weer... Hier is t helemaal niet zo lekker...
Harde frisse wind.. (zeeland)
Dus mijn dochter heeft aan: romper korte mouw, shirtj lange mouw, legging en sokken en naar buiten een vestje en dun katoenen mutsje en in de wagen onder een dekbedje
Harde frisse wind.. (zeeland)
Dus mijn dochter heeft aan: romper korte mouw, shirtj lange mouw, legging en sokken en naar buiten een vestje en dun katoenen mutsje en in de wagen onder een dekbedje
Gast- Gast
Earane ik vond het in het begin ook heel lastig hoor, inmiddels kan ik het wel een beetje inschatten en ligt ze niet meer alleen maar stil, dat scheelt ook. En dankje! Ik vind haar ook heel lief
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Mouwloze romper, pyjama longsleeve en kort pyjama broekje. We zijn toch thuis, en bij gebrek aan wasmachine trek ik ze maar even niks bijzonders aan.
Gast- Gast
Broekje en romper met lange mouwen, ook als we straks naar buiten gaan.
Gast- Gast
V heeft vandaag een korte broek(nouja het hoort een korte broek te zijn maar komt tot zijn enkels,kort beentjes)en een korte mouwen polo aan.Hij ligt nu te slapen in zijn shirt en slaapzak.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik kreeg als tip altijd: een laagje meer dan je zelf aan hebt.
B heeft nu een mouwloze romper, een t-shirtje en een broek aan. En zo te voelen in zijn nekje is dat warm zat. Als hij slaapt heeft hij er een dekentje over.
B heeft nu een mouwloze romper, een t-shirtje en een broek aan. En zo te voelen in zijn nekje is dat warm zat. Als hij slaapt heeft hij er een dekentje over.
Gast- Gast
S. heeft nu aan :
Mouwloze romper
Dun shirtje met lange mouwen
Spijkerbroek
En s'nachts een winterslaapzak een een pyjama met lange mouwen. Het koelt hier toch goed af s'nachts + hij ligt niet onder een deken
Mouwloze romper
Dun shirtje met lange mouwen
Spijkerbroek
En s'nachts een winterslaapzak een een pyjama met lange mouwen. Het koelt hier toch goed af s'nachts + hij ligt niet onder een deken
Gast- Gast
Dochter heeft een maillot,jurkje, bollero en romper met spagettiebandjes aan.
Zoon heeft korte broek, t'shirt, hemd en boxer aan.
Zoon heeft korte broek, t'shirt, hemd en boxer aan.
Gast- Gast
@ Laurientje, Ik vond het nu eigenlijk wel mooi worden!
Eigenlijk is mijn zoontje natuurlijk geen baby meer, maar hier een lange dunne broek en een romper en blouse met korte mouw. Voor te wandelen nog wel een dun jasje.
Eigenlijk is mijn zoontje natuurlijk geen baby meer, maar hier een lange dunne broek en een romper en blouse met korte mouw. Voor te wandelen nog wel een dun jasje.
Laatst aangepast door Smaragdje op ma 21 mei 2012 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
T. heeft een romper zonder mouwen aan, een jurkje met korte mouwtjes en een legging.
Gast- Gast
Hier heeft dochter momenteel alleen dr zwembroek aan omdat ze in het zwembadje zit.
Zoontje heeft nu een mouwloze romper en een korte broek aan, en heeft zelfs even in alleen zijn romper in het campingbedje buiten gelegen, en nog voelt hij warm zat aan.. Als hij zo dadelijk weer wakker is, krijgt hij zijn poloshirt weer er bij aan.
Zoontje heeft nu een mouwloze romper en een korte broek aan, en heeft zelfs even in alleen zijn romper in het campingbedje buiten gelegen, en nog voelt hij warm zat aan.. Als hij zo dadelijk weer wakker is, krijgt hij zijn poloshirt weer er bij aan.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind het ook wel moeilijk hoor!
Wij zaten in de tuin en toen had T. een spijkerbroekje (met joging binnezijde) en een romper met korte mouw en een overhemdje aan. Nu ligt hij in zijn bedje met alleen zijn rompertje aan en een deken + laken. Zometeen gaan we niet meer buiten zitten en dan krijgt hij zijn broekje weer aan + romper.
Wij zaten in de tuin en toen had T. een spijkerbroekje (met joging binnezijde) en een romper met korte mouw en een overhemdje aan. Nu ligt hij in zijn bedje met alleen zijn rompertje aan en een deken + laken. Zometeen gaan we niet meer buiten zitten en dan krijgt hij zijn broekje weer aan + romper.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
De oudste heeft een legging aan met daar overheen een spijkerrokje en t shirt.
De jongste heeft een dun zomerbroekje aan met een poloshirtje.
De jongste heeft een dun zomerbroekje aan met een poloshirtje.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
H. draagt alleen een romper met korte mouw en zo zijn we ook naar buiten geweest. En ze voelt alsnog hartstikke klam aan, dus misschien laat ik die romper zo ook nog uit.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Laurientje, Ik vond het nu eigenlijk wel mooi worden!
Ja het werd beter maar wel harde en frisse wind hoor! Waar woon jij in Zeeland?
Gast- Gast
D. had vandaag een mouwloze romper, een linnen 3/4 broek en een shirtje en teva's/
morgen krijgt ze of een jumpsuit aan of een korte broek.
het was hier vandaag 28 graden, heerlijk!
morgen krijgt ze of een jumpsuit aan of een korte broek.
het was hier vandaag 28 graden, heerlijk!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Laurientje85 schreef:Smaragdje schreef:@ Laurientje, Ik vond het nu eigenlijk wel mooi worden!
Waar woon je in zeeland? Ik vond t niet koud maar t was nou ook niet echt zonnig!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Vandaag had ze een mouwloze romper aan, een t-shirt met korte mouw, een rokje en 3/4 legging met haar nieuwe zomerschoentjes.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
En een romper met een kort mouwtje eraan. (weet niet hoe je die noemt)
bolus26 schreef:Laurientje85 schreef:Smaragdje schreef:@ Laurientje, Ik vond het nu eigenlijk wel mooi worden!
Waar woon je in zeeland? Ik vond t niet koud maar t was nou ook niet echt zonnig!
In ... en jij?
Trouwens jij kent de drieling ook hè?
Laatst aangepast door Laurientje85 op ma 21 mei 2012 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie met dit weer?
» Baby dragen bij warm weer
» Wat dragen jullie?
» wat dragen jullie mannen....?
» N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?
» Baby dragen bij warm weer
» Wat dragen jullie?
» wat dragen jullie mannen....?
» N.a.v. wat dragen jullie kindjes 's nachts?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: