Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baby dragen bij warm weer

4 plaatsers

Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Baby dragen bij warm weer

Bericht  Smaragdje vr 29 apr 2011 - 2:38

Weet niet zeker of dit al in een ander topic stond, maar kon het zo snel niet vinden.

Ik heb een tricotti gekocht, zodat ik mijn mannetje af en toe eens kan dragen. Vandaag was hij erg onrustig. Dus vandaag heeft hij voor het eerst daarin gelegen en hij vond het heerlijk.

Vandaag valt het met de temperatuur hier nog wel mee, maar wat doen jullie je kindjes met het warme weer aan als je ze gaat dragen? En smeren jullie ze alleen in met zonnebrand, of doen jullie ook nog een petje of zo op tegen de zon?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Re: Baby dragen bij warm weer

Bericht  duckie vr 29 apr 2011 - 2:40

ik heb mijn dochtertje ook wel eens in de draagdoek (op t moment wat minder) maar heb nu voor de zomer een zomerdoek, die is wat minder warm. ik had haar in januari erin zitten en toen was het best zonnig toen heb ik haar een zonnebril opgedaan en een petje,
als het nu zonnnig is zou ik zoieso zonnebrand smeren, en qua kleertjes moet ik het zelf ook nog even uitvogelen dus lees ik even mee ben benieuwd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Re: Baby dragen bij warm weer

Bericht  Flip Fluitketel vr 29 apr 2011 - 3:13

Ik heb haar vandaag ook gedragen in de Mei Tai. Hier was het erg lekker weer moet ik zeggen. Ze had eerst haar jasje nog aan, maar die heb ik uitgedaan omdat het toch wel lekker weer was. Ze had toen een shirt met lange mouwen aan en een spijkerbroek. Ik zou inderdaad zeker als de zon wat meer gaat schijnen zonnebrand en een petje gebruiken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Re: Baby dragen bij warm weer

Bericht  Liadan vr 29 apr 2011 - 4:09

Bij mijn dochter vond ik met warm weer (zoals vorige week) de tricot slen te warm en die gebruikte ik dan niet. Maar ik heb vrij snel een geweven doek gekocht en daar droeg ik dan wel mee. Ze had dan alleen een romper aan en wel altijd iets op haar hoofd en goed ingesmeerd.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Re: Baby dragen bij warm weer

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:11

Toen het afgelopen week warmer was heb ik haar in de romper in een dunne geweven zomerdoek gehad (calin bleu) en dan goed ingesmeerd en een wit zomerhoedje op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baby dragen bij warm weer Empty Re: Baby dragen bij warm weer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum