Flesvoeding
+9
Floor
SparklingEyes
Supertalentje
Lejow
sheila123
Tania
Annemie
mickey
Bluestar
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Flesvoeding
Nummer 2 krijgt ook meteen flesvoeding en ik denk deze keer vd Kruidvat omdat deze idd een stuk goedkoper is,en de verschillen zijn volgens die site minimaal..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden voor Y. Etos eigenmerk (standaart) babyvoeding. Daar deed ze het prima op, beeb 2 krijgt ook etos of kruidvat eigenmerk.
Gast- Gast
Ik geef nu friso, dat geeft mij een beter gevoel na de bv.
Maar als ik helemaal geen bv had gegeven dan had ik etos gegeven.
Maar als ik helemaal geen bv had gegeven dan had ik etos gegeven.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Na de bv kreeg de oudste nutrilon, de jongste kruidvat eigen merk of bonbébé.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Hoe zit dat dan in het ziekenhuis? Krijgen ze daar nog een fles? (Sorry misschien stel ik wel een heeeeeeeleeee domme vraag, maar heb gewoon 0,0 ervaring:oops: ).
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik gaf borstvoeding (tenminste dat probeerde ik, ik had geen productie maar onze zoon snapte het hele principe van aanhappen ook niet), toen hij na 2 dagen te veel was afgevallen kreeg hij een flesje (nutrilon HA), ik geloof 15 ml dat hij toen mocht drinken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Tania schreef:Supertalentje schreef:Tania schreef:Supertalentje schreef:In het ziekenhuis gaven ze Nutrilon HA en thuis ben ik overgestapt na 2 maanden op Nutrilon Omneo. Na 6 maanden stap ik weer over op N. HA ivm allergieen.
Waarom ga je dan weer HA geven als het goed gaat met Omneo?
Omneo is dieetvoeding voor krampjes (en ontlasting, maar daar heeft hij nooit problemen mee gehad) en de krampjes heeft hij niet meer. Dan hoef je toch geen dieetvoeding te blijven geven? Ik weet niet of het zo is hoor, dat had ik zelf bedacht
Ja wij gebruiken ook Omneo voor de krampjes. Ik ben het bij mijn zoontje blijven geven met zes maanden. Het ging goed met die voeding dus ik ben daarna niet meer overgestapt. Bij het cb hadden ze er niet echt een mening over toen Dus ik dacht dat jij er misschien meer informatie over had vandaar dat ik het vroeg.
Bij M. blijf ik denk ik ook gewoon Omneo geven als het goed gaat. (Omneo is ook goedkoper dan HA dat vind ik zo vreemd van Omneo is ook HA zeggen ze)
Ik heb het even nagevraagd en ze adviseerde Omneo te blijven geven. Omneo is erg goed (ze had het over veel toegevoegde voedingswaarden) en de kans op darmklachten verhoogt als je én van Omneo afstapt én vast voedsel aan gaat bieden (dat wil ik dus vanaf 6 maanden dagelijks gaan doen). Omneo geeft trouwens de darmen geen 'achterstand' (Omneo is makkelijker te verwerken voor de darmen), de darmen wennen vanzelf aan vast voedsel.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Tania schreef:Supertalentje schreef:Tania schreef:Supertalentje schreef:In het ziekenhuis gaven ze Nutrilon HA en thuis ben ik overgestapt na 2 maanden op Nutrilon Omneo. Na 6 maanden stap ik weer over op N. HA ivm allergieen.
Waarom ga je dan weer HA geven als het goed gaat met Omneo?
Omneo is dieetvoeding voor krampjes (en ontlasting, maar daar heeft hij nooit problemen mee gehad) en de krampjes heeft hij niet meer. Dan hoef je toch geen dieetvoeding te blijven geven? Ik weet niet of het zo is hoor, dat had ik zelf bedacht
Ja wij gebruiken ook Omneo voor de krampjes. Ik ben het bij mijn zoontje blijven geven met zes maanden. Het ging goed met die voeding dus ik ben daarna niet meer overgestapt. Bij het cb hadden ze er niet echt een mening over toen Dus ik dacht dat jij er misschien meer informatie over had vandaar dat ik het vroeg.
Bij M. blijf ik denk ik ook gewoon Omneo geven als het goed gaat. (Omneo is ook goedkoper dan HA dat vind ik zo vreemd van Omneo is ook HA zeggen ze)
Ik heb het even nagevraagd en ze adviseerde Omneo te blijven geven. Omneo is erg goed (ze had het over veel toegevoegde voedingswaarden) en de kans op darmklachten verhoogt als je én van Omneo afstapt én vast voedsel aan gaat bieden (dat wil ik dus vanaf 6 maanden dagelijks gaan doen). Omneo geeft trouwens de darmen geen 'achterstand' (Omneo is makkelijker te verwerken voor de darmen), de darmen wennen vanzelf aan vast voedsel.
Bedankt dat je het even laat weten. Dan blijf ik het ook gewoon bij M. weer geven na de zes maanden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ja, jij bedankt! Ik blijf ook gewoon Omneo geven.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Wij hebben toendertijd idd ook gewoon de omneo een hele tijd doorgegeven. Ik denk dat ik bij nummer 2 meteen ga starten met Omneo of zou dat niet slim zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Wij hebben toendertijd idd ook gewoon de omneo een hele tijd doorgegeven. Ik denk dat ik bij nummer 2 meteen ga starten met Omneo of zou dat niet slim zijn.
Ja hoor kan prima, wij zijn begonnen met kruidvat extra care (ook tegen krampjes) maar dat werkte bij M. niet zo goed dus toen toch overgestapt op Omneo.
Tania- Ratel
Tania schreef:Printje schreef:Wij hebben toendertijd idd ook gewoon de omneo een hele tijd doorgegeven. Ik denk dat ik bij nummer 2 meteen ga starten met Omneo of zou dat niet slim zijn.
Ja hoor kan prima, wij zijn begonnen met kruidvat extra care (ook tegen krampjes) maar dat werkte bij M. niet zo goed dus toen toch overgestapt op Omneo.
Oke dank je wel, merkte jij meteen verschil dat ze minder krampjes had?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Tania schreef:Printje schreef:Wij hebben toendertijd idd ook gewoon de omneo een hele tijd doorgegeven. Ik denk dat ik bij nummer 2 meteen ga starten met Omneo of zou dat niet slim zijn.
Oke dank je wel, merkte jij meteen verschil dat ze minder krampjes had?
Ja ze had alsnog veel last van krampjes maar wel duidelijk minder dan J. En het was ook eerder over. Bij J. weet ik niet precies hoe lang het duurde maar wel tot een half jaar ofzo. Bij M. is het nu al een week of 2-3 zo goed als over.
Tania- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vraag over flesvoeding
» biologische flesvoeding
» overgaan op flesvoeding
» vraagje over flesvoeding
» flesvoeding vraag
» biologische flesvoeding