vraagje over flesvoeding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje over flesvoeding
weer eens een vraagje van deze kant..
ik las volgens mij laatst hier dat etos flesvoeding dunner zou zijn dan de nutrilon, klopt dit?
mijn zoontje krijgt nu etos standaard voeding maar spuugt nog wel eens na 2,5-3uur. het was nooit veel (lijkt dan meer het poeder te zijn, niet echt meer melk) en ik had niet de indruk dat hij er last van had, maar gisteren en vandaag is hij wel onrustig/huilerig na 2-2,5uur..
daarnaast heeft hij me 2x ondergespuugd tijdens het boertje tussendoor (gisteren en vandaag) en kwam er vanmorgen na de fles ook een hele golf weer uit. kan dit komen doordat de voeding te dun is? we hebben hem in het verleden ook wel eens alleen maar water gegeven en dit komt er ook net zo hard uit als dat het erin gaat..
hij spuugde dus altijd wel iets, maar nu is het meer en lijkt hij er ook meer last van te hebben.. kan het zijn dat hij nu pas last krijgt van (te) dunne voeding? of zal het ergens anders door komen?
ik las volgens mij laatst hier dat etos flesvoeding dunner zou zijn dan de nutrilon, klopt dit?
mijn zoontje krijgt nu etos standaard voeding maar spuugt nog wel eens na 2,5-3uur. het was nooit veel (lijkt dan meer het poeder te zijn, niet echt meer melk) en ik had niet de indruk dat hij er last van had, maar gisteren en vandaag is hij wel onrustig/huilerig na 2-2,5uur..
daarnaast heeft hij me 2x ondergespuugd tijdens het boertje tussendoor (gisteren en vandaag) en kwam er vanmorgen na de fles ook een hele golf weer uit. kan dit komen doordat de voeding te dun is? we hebben hem in het verleden ook wel eens alleen maar water gegeven en dit komt er ook net zo hard uit als dat het erin gaat..
hij spuugde dus altijd wel iets, maar nu is het meer en lijkt hij er ook meer last van te hebben.. kan het zijn dat hij nu pas last krijgt van (te) dunne voeding? of zal het ergens anders door komen?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Re: vraagje over flesvoeding
dus wat ik eigenlijk wil weten: is etosvoeding dunner dan nutrilon?
koNijntje- Prater
Dat durf ik niet te zeggen, maar je kan het wel proberen in te dikken met Nutriton. Dat maakt het wat dikker waardoor het spugen meestal minder wordt.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie24 schreef:Dat durf ik niet te zeggen, maar je kan het wel proberen in te dikken met Nutriton. Dat maakt het wat dikker waardoor het spugen meestal minder wordt.
ja, daar zit ik ook over te denken om dat te gaan proberen..
koNijntje- Prater
Er staat me wel iets van bij dat Etos voeding dunner is, maar hoe ik daar precies bij kom? Vlg mij hier op het forum een keer gelezen.
De poeder is in elk geval wel iets fijner als die van de Kruidvat voor mijn idee.
De poeder is in elk geval wel iets fijner als die van de Kruidvat voor mijn idee.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Er staat me wel iets van bij dat Etos voeding dunner is, maar hoe ik daar precies bij kom? Vlg mij hier op het forum een keer gelezen.
dat dacht ik ook een keer gelezen te hebben, maar kan het niet meer terug vinden.. vandaar dat ik het hier nog een keer vraag.. het poeder van de etos is inderdaad zachter/fijner..
koNijntje- Prater
Misschien dat het iets dunner is, maar nutrilon zal niet zo veel dikker zijn dat je kindje er niet meer van spuugt. Dan kun je beter nutriton proberen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje flesvoeding..
» Vraagje/advies flesvoeding
» flesvoeding/nachtvoeding vraagje
» Flesvoeding
» vraag over flesvoeding
» Vraagje/advies flesvoeding
» flesvoeding/nachtvoeding vraagje