Fles van 18.30 weigeren?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fles van 18.30 weigeren?
Opeens wordt al dagen de fles van 18.30 niet leeggedronken. Net al gefopt met een andere beker, maar meer als 2 slokken gaan er niet in.
Het is de laatste fles voor de nacht, dus die zie ik er wel graag in gaan.
Rond 16.30 krijgen ze een prakje en toetje, en dan rond deze tijd een papfles. Maar die willen ze opeens niet meer. Nu al melk gegeven ipv pap, maar ook dat krijg ik er niet in.
Iemand een idee? Of zouden ze deze fles al niet meer nodig hebben?
Geef ze bewust geen hele grote prak en een paar hapjes toetje.
Het is de laatste fles voor de nacht, dus die zie ik er wel graag in gaan.
Rond 16.30 krijgen ze een prakje en toetje, en dan rond deze tijd een papfles. Maar die willen ze opeens niet meer. Nu al melk gegeven ipv pap, maar ook dat krijg ik er niet in.
Iemand een idee? Of zouden ze deze fles al niet meer nodig hebben?
Geef ze bewust geen hele grote prak en een paar hapjes toetje.
Gast- Gast
Re: Fles van 18.30 weigeren?
Hoe oud zijn ze nu?
En hoe laat gaan ze naar bed?
Hier ging H. op een gegeven moment rond 20u naar bed en dan gaven we een papfles vlak van te voren.
Als we die zo kort na het warme eten gaven hoefde ze `m ook niet.
En hoe laat gaan ze naar bed?
Hier ging H. op een gegeven moment rond 20u naar bed en dan gaven we een papfles vlak van te voren.
Als we die zo kort na het warme eten gaven hoefde ze `m ook niet.
Gast- Gast
Ze zijn 10 maanden en gaan rond 18.30/ 19.00 naar bed en slapen dan tot rond 6.00:
Gast- Gast
Hier krijgt M. rond 20 uur de laatste keer eten. Soms ligt ze al op bed en dan haal ik ze er voor het eten uit. Soms is ze nog wakker en gaat ze daarna naar bed.
Misschien vinden ze het te vlug op de warme prak? Als wij een keer wat later hebben gegeten eet ze om 20 uur een stuk minder goed.
Wie weet slapen ze dan ook wat langer ( zeker lekker op vrije dagen)
Misschien vinden ze het te vlug op de warme prak? Als wij een keer wat later hebben gegeten eet ze om 20 uur een stuk minder goed.
Wie weet slapen ze dan ook wat langer ( zeker lekker op vrije dagen)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Het gekke is dat het van de laatste dagen is. Daarvoor ging de fles er na het eten gewoon in. Gisteravond al roosvicee geprobeert, dat dronken ze wel...
Gast- Gast
Rond die leeftijd wilde A ook geen laatste fles meer.
Daarna begon ze ook de middagfles te weigeren.
Sochtends krijgt ze nog wel een papfles.
Denk dat je er weinig aan kan doen. En straks gaan ze toch over op gewoon melk, dat kunnen ze dan vaker overdag drinken zodat het savonds niet hoeft.
Maar waarom krijgen ze zo vroeg een prakje en toetje eigenlijk? Wij geven (en gaven ook rond 10 maanden) rond 18.00 prakje en daarna toetje (is ook zuivel) en dan om 19.15 naar bed.
Nu drinkt ze nog steeds haar papfles smorgens en smiddags en savonds gewone melk. Het likkt alsof ze geen opvolgmelk meer lust want dat drinkt ze echt met geen mogelijkheid.
Daarna begon ze ook de middagfles te weigeren.
Sochtends krijgt ze nog wel een papfles.
Denk dat je er weinig aan kan doen. En straks gaan ze toch over op gewoon melk, dat kunnen ze dan vaker overdag drinken zodat het savonds niet hoeft.
Maar waarom krijgen ze zo vroeg een prakje en toetje eigenlijk? Wij geven (en gaven ook rond 10 maanden) rond 18.00 prakje en daarna toetje (is ook zuivel) en dan om 19.15 naar bed.
Nu drinkt ze nog steeds haar papfles smorgens en smiddags en savonds gewone melk. Het likkt alsof ze geen opvolgmelk meer lust want dat drinkt ze echt met geen mogelijkheid.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef ze meestal al vroeg omdat ze rond 18.30 al moe zijn, en voor die tijd ook nog een papfles kregen. Als ik de prak om 18.00 geef krijg ik de fles er zeker niet in. En wij eten meestal pas als ze op bed liggen.
Maar als ze die laatste fles echt gaan laten vallen ga ik ze meer en later eten geven.
Nu liggen ze trouwens pas 5 min op bed, ze waren nog zo fit en wakker.
Maar als ze die laatste fles echt gaan laten vallen ga ik ze meer en later eten geven.
Nu liggen ze trouwens pas 5 min op bed, ze waren nog zo fit en wakker.
Gast- Gast
Als ze deze fles echt niet meer willen zou ik inderdaad ook wat meer groente+toetje geven en dan wat later.
Het proberen waard in elk geval.
Het proberen waard in elk geval.
Gast- Gast
wij geven die fles al een tijdje niet meer, gaat prima.
wij eten nu rond half6-6uur warm, dan krijgt hij yoghurt na en slaapt van 7 tot 7 (ongeveer)
wij eten nu rond half6-6uur warm, dan krijgt hij yoghurt na en slaapt van 7 tot 7 (ongeveer)
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij eten rond 18:00 uur, dan drinkt M. om 19:30 de hele papfles tot de laatste druppel leeg.
Hier nog 3 flessen, smorgens, bij het brood en bij het naar bed gaan.
Maar het kan zijn dat ze het niet meer nodig hebben.
Hier nog 3 flessen, smorgens, bij het brood en bij het naar bed gaan.
Maar het kan zijn dat ze het niet meer nodig hebben.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Slapen ze wel gewoon goed?
Dan is dit denk ik het moment dat ze aangeven hem niet meer nodig te hebben.
Wel grappig dat ze het ook echt allebei tegelijk laten staan!
Dan is dit denk ik het moment dat ze aangeven hem niet meer nodig te hebben.
Wel grappig dat ze het ook echt allebei tegelijk laten staan!
Gast- Gast
Ja, ze slapen gewoon door tot rond 6 uur.
Heb ze nu net de warme prak gegeven, een kijken hoe dat gaat. Of ze dan vanavond na het brood nog wel een flesje willen .
Heb ze nu net de warme prak gegeven, een kijken hoe dat gaat. Of ze dan vanavond na het brood nog wel een flesje willen .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Fles weigeren
» afbouwen bv en fles weigeren
» moeilijk fles leeg drinken, fase of fles minder?
» Eten weigeren
» Eten weigeren
» afbouwen bv en fles weigeren
» moeilijk fles leeg drinken, fase of fles minder?
» Eten weigeren
» Eten weigeren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: