Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag!

2 plaatsers

Ga naar beneden

titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag! Empty titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag!

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jan 2011 - 1:17

In de aflevering van afgelopen donderdag van de dramaserie Levenslied van de NCRV werd er door het koor een Frans nummer ingestudeerd. De melodie zit sindsdien in mijn hoofd, maar ik weet de titel van het nummer niet!

Wie heeft er afgelopen donderdag ook Levenslied gekeken en weet welk nummer ik bedoel, wat de titel is en van welke artiest?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag! Empty Re: titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag!

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:18

Ik heb er nog nooit van gehoord. Embarassed

Gast
Gast

titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag! Empty Re: titel frans nummer uit aflevering Levenslied van donderdag!

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:25

Gast
Gast

Bericht  aniet zo 30 jan 2011 - 1:27

deze misschien?
ik ken de serie niet
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  aniet zo 30 jan 2011 - 1:31

haha birgit,je was me voor! :-)
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 30 jan 2011 - 1:33

Hartelijk dank voor jullie antwoorden! Dit is het nummer wat ik bedoel, ik had inmiddels al op de website van de serie gekeken en het blijkt inderdaad dit nummer te zijn. Deze schalt nu al uit de laptop Very Happy!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: